quote:Uit Italie komen de berichten dat middenvelder Pirlo de training op zondag gewoon kon afwerken en fit genoeg is bevonden voor deelname aan het duel tegen PSV. Over de conditie van Stam, die zaterdag uitviel, zijn de Italianen gematigd positief. Morgen moet duidelijk worden of hij kan spelen.
En hier verderquote:De Griekse arbiter Kyros Vassaras heeft dinsdagavond de leiding over de wedstrijd tussen AC Milan en PSV in de halve finale UEFA Champions League. Vassaras is geen onbekende voor de Eindhovense ploeg.
De Griek floot in het seizoen 2000/2001 de UEFA Cup-wedstrijd van PSV tegen AC Parma. PSV won dat duel in Eindhoven met 2-1. Vassaras wordt dinsdag geassisteerd door Simeon Tsolakidis en Panagiotis Mavropoulos. De vierde official is Georgios Kasnaferis. Allen zijn zij afkomstig uit Griekenland.
stiekem hoop ik van niet....quote:Op maandag 25 april 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
Doet Stam nou wel of niet mee?
Tevreden met 1-0, 1-1, 0-0 en 2-1quote:Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om 21.00 vertrekken met de bus. Daar zie ik wel weer tegenop, 13 uur lang in de bus...
Met wat voor uitslagen zijn de mensen hier eigenlijk tevreden? Ikzelf zou een 2-1 nederlaag al als redelijk resultaat zien.
1-0 vind ik wat minder, ik wil eigenlijk persé een uitdoelpunt.quote:Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tevreden met 1-0, 1-1, 0-0 en 2-1
Zeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden met alle winst voor PSV
Ontevreden met verlies met 2 of meer goals![]()
Niet ideaal maar nog steeds kansrijk voor de return al wordt dan wel heel lastig.quote:Op maandag 25 april 2005 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1-0 vind ik wat minder, ik wil eigenlijk persé een uitdoelpunt.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 april 2005 13:30 schreef BZ het volgende:
Voor het eerst ben ik Europees gezien voor een Italiaanse ploeg.
quote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef Suijk het volgende:
Ik ben wel voor psv in deze halve finale, maar vrees toch dat het (eindelijk) het eindstation is.
Kansloos tegen Lyon dachten volgens mij toch maar weinig mensen. Maar Milan is wel een stukje beter dan Lyon schat ik zo in.quote:Op maandag 25 april 2005 13:54 schreef J-Will het volgende:
ach tegen Lyon dacht ook iedereen dat we kansloos waren![]()
Erg jammer inderdaadquote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
4 mei wordt de return gespeeld he? Vinden jullie dat kunnen, op dodenherdenking?
Ja, dat vind ik wel kunnen.quote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
4 mei wordt de return gespeeld he? Vinden jullie dat kunnen, op dodenherdenking?
Ja kan best, ik heb 's middags tentamen dus het kwam niet echt uit als het die dag ervoor werd gespeeldquote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
Nou gelukkig geen sibon dat zou wel erg zijnquote:Op maandag 25 april 2005 20:25 schreef Djekko het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV [wijzig]
De verwachting is, zo wordt gemeld uit Milaan dat Hiddink inderdaad doorgaat op de al eerder geuitte verwachtingen met Farfan in de spits en Beasley naast hem. De beweeglijke Park moet daarachter de verbinding tussen middenveld en aanval gaan verzorgen.
Vermoedelijk opstelling PSV:
Gomes,
Ooijer, Alex, Bouma, Lee
Van Bommel, Vogel, Park, Cocu
Farfan en Beasley.
Als het Franse voetbal Nederland wel lekker ligt, waarom kon Ajax dan niet van Auxerre winnen??quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:34 schreef Shreyas het volgende:
PSV krijgt voor het eerst een echte tegenstander. Dat PSV de franse ploegen onder de duim heeft is bekend en niet zo moeilijk, het franse voetbal ligt Nederland wel namelijk. Maar Europa is meer dan alleen Frankrijk. PSV heeft op zich gelukkig geloot en daarom kwamen ze zover. Nu hebben ze een echte tegenstander van formaat, eentje met kwaliteit en historie.
Als PSV kan winnen van AC Milan (of in ieder geval de finale kunnen halen), dan hebben ze pas echt overtuigd in de Champions League. Maar wellicht zal het ze niet lukken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |