Nee dat zijn geen Nederlanders maar allochtonenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:44 schreef gelly het volgende:
Allochtonen zijn Nederlanders zover ik weet. Anders heb je het over buitenlanders.
Ach hond, ga toch snuffelen!quote:
Ze zijn geschokt!quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:10 schreef Drugshond het volgende:
Geschrokken
Donner en zijn collega's zijn geschrokken van de cijfers, en praten komende week over nieuwe maatregelen om de criminaliteit onder allochtonen aan te pakken. Vooral de groep marokkanen valt op, omdat zij hoog scoren als veelplegers. Het kabinet wil dat er juist tegen deze draaideurcrimenelen harde maatregelen worden genomen.
[..]
Ervan uitgaande dat het volledige onderzoek nog wordt gepubliceerd, zal dat uit de onderzoeksresultaten blijken. De cijfers in het bericht zijn ook niet zomaar verzonnen ofzo. Is dat zo moelijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist denk ik, waar staat dat ? Behalve een open deur staat er feitelijk niks in het bericht.
kan je wel goed articuleren met al dat haar in je mond?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ach hond, ga toch snuffelen!
Ik word de nieuwe minister-president van dit land!
Een allochtoon is gewoon iemand die in het buitenland geboren is, of 1 van z'n ouders. Het is niet verwarrend hoor. Iemand met een Nederlands paspoort is gewoon een Nederlander, ongeacht hoe jij daarover denkt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee dat zijn geen Nederlanders maar allochtonen
Maar dat is een andere discussie als je het verwarrend vindt gebruik ik wel het woord autochtonen.
In Marokko is het iq 85, in India 81.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef Scandum het volgende:
[..]
Van Gelly zal je geen duidelijk antwoord krijgen: bron China, waar de meeste aziaten vandaan komen heeft als 2de wereld land een gemiddeld IQ van 100. Aangezien intelligentie en criminaliteit een duidelijk verband heeft beantwoord dit jouw vraag denk ik.
Tamelijk grote groep dusquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef gelly het volgende:
Rare definitie van feiten heb je. 1 Miljoen op de 3,6 miljoen ?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je gelooft alleen onderzoeken die in jouw voordeel zijnof die je gunstig uitkomen
Ik ben blij dat nu feitelijk is onderbouwd hoe een en ander in elkaar steekt. Dat we dus niet elkaar met meningen, maar met feiten kunnen bediscussiëren. Maar het lijkt sterk erop dat het nu ook weer niet goed is ....
Je beweerde dat nu duidelijk was hoe alles inelkaar steekt, behalve dat allochtonen relatief vaker crimineel zijn staat er eigenlijk alleen dat ras er niks mee te maken heeft. Vraag me dan af wat je met die opmerking bedoelde.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat het volledige onderzoek nog wordt gepubliceerd, zal dat uit de onderzoeksresultaten blijken. De cijfers in het bericht zijn ook niet zomaar verzonnen ofzo. Is dat zo moelijk te begrijpen?
Jawel hoor, daarnaast komt er static uit mijn vacht wat mijn PC weer om kan zetten in geschreven taal.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
kan je wel goed articuleren met al dat haar in je mond?
Ach volgens de wet ben je idd tamelijk snel een Nederlander. Maar dan houdt die term uitermate weinig in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef gelly het volgende:
Een allochtoon is gewoon iemand die in het buitenland geboren is, of 1 van z'n ouders. Het is niet verwarrend hoor. Iemand met een Nederlands paspoort is gewoon een Nederlander, ongeacht hoe jij daarover denkt.
quote:
Wat is het nou ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat de meeste allochtonen een Islamitische afkomst hebben is ook een feit. Wellicht zit daar een verband tussen.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jawel hoor, daarnaast komt er static uit mijn vacht wat mijn PC weer om kan zetten in geschreven taal.![]()
1. Waar blijft je bron?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef gelly het volgende:
Een tamelijk grote groep dus. Of kan je niet lezen?quote:
Je blijft over dingen heenlezen. Het topic gaat ook wel snel natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef gelly het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef Meki het volgende:
Maar Bij Allochtonen doen Nederlanders hun ogen open en bij Nederlanders hun ogen weer dicht
ze moeten allebei open blijven
Je dweept nu wel heel erg met dat CBS, ik kan me een aantal topics herinneren dat we dat toch anders moesten zien die cijfers...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:41 schreef gelly het volgende:
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zeker. Datzelfde CBS publiceert die cijfers namelijk ook.
Ja, als je het over 1 miljoen moslims hebt dan lijkt het me wel logisch dat de meesten een islamitische afkomst hebben ... Jij beweerde echter dat de meeste allochtonen islamitisch zijn wat pertinente flauwekul is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een tamelijk grote groep dus. Waarvan de meeste een islamitische afkomst hebben
Sja, ik lees ook wel eens dat het CBS een links overheidsinstituut is, alleen nu even niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je dweept nu wel heel erg met dat CBS, ik kan me een aantal topics herinneren dat we dat toch anders moesten zien die cijfers...
Nergens heb ik gezegd dat de islamitische cultuur dé oorzaak is. Het zou best weleens een oorzaak zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:55 schreef gelly het volgende:
Maar als de islamitische cutuur de belangrijkste oorzaak is, waarom zijn antillianen dan relatief het meest vertegenwoordigd ? Integratie kan het niet zijn lijkt me. Zal het dan toch een beetje met sociale achtergrond en positie te maken hebben ?
Ze zeggen standaard geschokt te zijn omdat dat hetgene is wat het volk wil horen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ok zijn collega's zijn ook 'geschokt'. Maar zijn ze geschokt omdat ze niet hadden verwacht dat allochtonen crimineler waren, waren ze geschokt omdat omdat ze niet hadden verwacht dat ze zoveel maal crimineler waren of waren ze geschokt omdat hun verwachtingen waarheid blijken te zijn? Ze hadden heus wel door dat allochtonen crimineler zijn, ze laten niet voor niks een onderzoek hierna doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |