abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26461595
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:44 schreef gelly het volgende:
Allochtonen zijn Nederlanders zover ik weet. Anders heb je het over buitenlanders.
Nee dat zijn geen Nederlanders maar allochtonen
Maar dat is een andere discussie als je het verwarrend vindt gebruik ik wel het woord autochtonen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:48:34 #127
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26461606
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:43 schreef Drugshond het volgende:

Debiel
Ach hond, ga toch snuffelen!
Ik word de nieuwe minister-president van dit land!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26461614
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:10 schreef Drugshond het volgende:
Geschrokken
Donner en zijn collega's zijn geschrokken van de cijfers, en praten komende week over nieuwe maatregelen om de criminaliteit onder allochtonen aan te pakken. Vooral de groep marokkanen valt op, omdat zij hoog scoren als veelplegers. Het kabinet wil dat er juist tegen deze draaideurcrimenelen harde maatregelen worden genomen.
[..]
Ze zijn geschokt!
Wat een stelletje juffen zijn die gasten daar in den haag he?
'ooh, Ik ben geschokt'..
Als je zo'n politucs by rayman in de show ziet, zie je pook gewoon dat die gasten niet veel
buiten komen in de echte wereld (daarom hebben ze rapporten nodig..)
Hun leven bestaat uit koffie drinken, veel ouwehoeren om niets. spelen met geld,
en het thuis privé zelf niet beter doen.

Wbt. dat allochtonen vaker veelplegers zijn.
Ik denk dat autochtonen gewoon voorzichtiger zijn en daarvbij heeft een autochtoon
minder een grote bek in vergelijking met zon kutmarokkaan. Als zo'n marroc je iets vraagt raak je al geirriteerd. Hun gedrag valt eerder op.
Dus autochtonen houden eerder de 'schijn' op dan dat ze minder
crimineel zijn.. en vallen gewoon minder op wanneer ze 'niet' op moeten
vallen.
marookanen zijn heel extravert. en ja ze zvertonen snel agressief gedrag.
Maar méér crimineel?

Wat voor vrienden heb IK dan? Ik kom toch ook niet uit een probleemwijk
Ben ik de enige die dit ziet? Ze doen van alles wat verboden is man!
Van graffiti, stelen, tot weet ik ut.

[ Bericht 5% gewijzigd door danni op 23-04-2005 22:00:31 ]
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:49:27 #129
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_26461621
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat heb ik dan gemist denk ik, waar staat dat ? Behalve een open deur staat er feitelijk niks in het bericht.
Ervan uitgaande dat het volledige onderzoek nog wordt gepubliceerd, zal dat uit de onderzoeksresultaten blijken. De cijfers in het bericht zijn ook niet zomaar verzonnen ofzo. Is dat zo moelijk te begrijpen?
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:50:01 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26461634
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:48 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Ach hond, ga toch snuffelen!
Ik word de nieuwe minister-president van dit land!
kan je wel goed articuleren met al dat haar in je mond?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26461640
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee dat zijn geen Nederlanders maar allochtonen
Maar dat is een andere discussie als je het verwarrend vindt gebruik ik wel het woord autochtonen.
Een allochtoon is gewoon iemand die in het buitenland geboren is, of 1 van z'n ouders. Het is niet verwarrend hoor. Iemand met een Nederlands paspoort is gewoon een Nederlander, ongeacht hoe jij daarover denkt.
pi_26461654
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef Scandum het volgende:

[..]

Van Gelly zal je geen duidelijk antwoord krijgen: bron China, waar de meeste aziaten vandaan komen heeft als 2de wereld land een gemiddeld IQ van 100. Aangezien intelligentie en criminaliteit een duidelijk verband heeft beantwoord dit jouw vraag denk ik.
In Marokko is het iq 85, in India 81.

Ooit last gehad van straatrovende Indiërs?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26461665
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef gelly het volgende:
Rare definitie van feiten heb je. 1 Miljoen op de 3,6 miljoen ?
Tamelijk grote groep dus
pi_26461680
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Je gelooft alleen onderzoeken die in jouw voordeel zijn of die je gunstig uitkomen
Ik ben blij dat nu feitelijk is onderbouwd hoe een en ander in elkaar steekt. Dat we dus niet elkaar met meningen, maar met feiten kunnen bediscussiëren. Maar het lijkt sterk erop dat het nu ook weer niet goed is ... .

Nee ik geloof in echte feiten die ik zelf ook meemaak
en natuurlijk plegen Allochtonen meer criminaliteit

maar Bij Allochtonen doen Nederlanders hun ogen open en bij Nederlanders hun ogen weer dicht
ze moeten allebei open blijven
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_26461681
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat het volledige onderzoek nog wordt gepubliceerd, zal dat uit de onderzoeksresultaten blijken. De cijfers in het bericht zijn ook niet zomaar verzonnen ofzo. Is dat zo moelijk te begrijpen?
Je beweerde dat nu duidelijk was hoe alles inelkaar steekt, behalve dat allochtonen relatief vaker crimineel zijn staat er eigenlijk alleen dat ras er niks mee te maken heeft. Vraag me dan af wat je met die opmerking bedoelde.
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:51:56 #136
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26461688
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef zoalshetis het volgende:

kan je wel goed articuleren met al dat haar in je mond?
Jawel hoor, daarnaast komt er static uit mijn vacht wat mijn PC weer om kan zetten in geschreven taal.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26461693
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef gelly het volgende:
Een allochtoon is gewoon iemand die in het buitenland geboren is, of 1 van z'n ouders. Het is niet verwarrend hoor. Iemand met een Nederlands paspoort is gewoon een Nederlander, ongeacht hoe jij daarover denkt.
Ach volgens de wet ben je idd tamelijk snel een Nederlander. Maar dan houdt die term uitermate weinig in.
pi_26461711
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Tamelijk grote groep dus
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat de meeste allochtonen een Islamitische afkomst hebben is ook een feit. Wellicht zit daar een verband tussen.
Wat is het nou ?
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:52:44 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26461712
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Jawel hoor, daarnaast komt er static uit mijn vacht wat mijn PC weer om kan zetten in geschreven taal.
. k zie hem al zitten, die yeti...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26461727
quote:
1. Waar blijft je bron?

2. Als het zo is: de uitgangspositie was toch wel degelijk hetzelfde?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26461732
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:52 schreef gelly het volgende:

[..]

[..]

Wat is het nou ?
Een tamelijk grote groep dus. Of kan je niet lezen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26461757
quote:
Je blijft over dingen heenlezen. Het topic gaat ook wel snel natuurlijk.

1. Waar blijft je bron?

2. Als het zo is: de uitgangspositie was toch wel degelijk hetzelfde?

3. De Aiatische allochtonen uit de onderklasse zijn ondervertegenwoordigd in de criminaliteits-statistieken, hoe is dit te verklaren dan volgens jouw theorie?

[ Bericht 30% gewijzigd door Calella op 23-04-2005 22:09:08 ]
pi_26461759
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:52 schreef gelly het volgende:

[..]

[..]

Wat is het nou ?
Een tamelijk grote groep dus. Waarvan de meeste een islamitische afkomst hebben
pi_26461771
Maar als de islamitische cutuur de belangrijkste oorzaak is, waarom zijn antillianen dan relatief het meest vertegenwoordigd ? Integratie kan het niet zijn lijkt me. Zal het dan toch een beetje met sociale achtergrond en positie te maken hebben ?
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:55:40 #145
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26461784
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef Meki het volgende:
Maar Bij Allochtonen doen Nederlanders hun ogen open en bij Nederlanders hun ogen weer dicht
ze moeten allebei open blijven
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:56:27 #146
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_26461804
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:41 schreef gelly het volgende:
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zeker. Datzelfde CBS publiceert die cijfers namelijk ook.
Je dweept nu wel heel erg met dat CBS, ik kan me een aantal topics herinneren dat we dat toch anders moesten zien die cijfers...
pi_26461810
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een tamelijk grote groep dus. Waarvan de meeste een islamitische afkomst hebben
Ja, als je het over 1 miljoen moslims hebt dan lijkt het me wel logisch dat de meesten een islamitische afkomst hebben ... Jij beweerde echter dat de meeste allochtonen islamitisch zijn wat pertinente flauwekul is.
pi_26461833
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Je dweept nu wel heel erg met dat CBS, ik kan me een aantal topics herinneren dat we dat toch anders moesten zien die cijfers...
Sja, ik lees ook wel eens dat het CBS een links overheidsinstituut is, alleen nu even niet.
pi_26461844
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:55 schreef gelly het volgende:
Maar als de islamitische cutuur de belangrijkste oorzaak is, waarom zijn antillianen dan relatief het meest vertegenwoordigd ? Integratie kan het niet zijn lijkt me. Zal het dan toch een beetje met sociale achtergrond en positie te maken hebben ?
Nergens heb ik gezegd dat de islamitische cultuur dé oorzaak is. Het zou best weleens een oorzaak zijn.
Verschil in ontwikkeling tussen de Westerse cultuur en de islamitische cultuur.
Dat zorgt vroeg of laat voor fricties. Er zijn geen culturen die gelijk aan elkaar zijn dat moet je dus ook niet proberen te doen. Helaas is er lange tijd gedacht dat de multiculturele samenleving het hoogst haalbare is. Dat lijkt me een volkomen verkeerde inschatting.
pi_26461863
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

ok zijn collega's zijn ook 'geschokt'. Maar zijn ze geschokt omdat ze niet hadden verwacht dat allochtonen crimineler waren, waren ze geschokt omdat omdat ze niet hadden verwacht dat ze zoveel maal crimineler waren of waren ze geschokt omdat hun verwachtingen waarheid blijken te zijn? Ze hadden heus wel door dat allochtonen crimineler zijn, ze laten niet voor niks een onderzoek hierna doen.
Ze zeggen standaard geschokt te zijn omdat dat hetgene is wat het volk wil horen.
Ze gooien olie op het vuur. want velen denken nu dat het een heeeel groot probleem is
(in bepaalde steden en gehuchten wel okay maar ala..)

Maw. politici zeggen inhoudelijk weer eens nul komma nul.

[ Bericht 0% gewijzigd door danni op 23-04-2005 22:04:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')