abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26461412
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:37 schreef zoalshetis het volgende:
ja maar dan veranderd de discussie meteen zo als je het over een kam scheert. hou het aub bij allochtonen.
Maar als de grootste groep allochtonen van Islamitische afkomst is, is het van belang dat je de verbanden tussen die twee aspecten onderzoekt.

Dat allochtonen crimineler zijn is een feit. Dat de meeste allochtonen een Islamitische afkomst hebben is ook een feit. Wellicht zit daar een verband tussen.
pi_26461414
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:38 schreef Meki het volgende:

[..]

De grootste Nederlandse criminelen zijn Christen en hebben een Christelijke achtergrond
Bron?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:40:27 #103
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26461425
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:30 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Donner staat gelijk aan het hele kabinet?
Lees het nieuwsbericht nog even, en zie je fout in.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_26461428
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kan je niet lezen? Lees dan de OP eens of gewoon de kiezen op elkaar.
ik kan wel lezen en ik reageer op de reply´s van de users en ook op de jouwe
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_26461438
quote:
De grootste Nederlandse criminelen zijn Christen en hebben een Christelijke achtergrond
Ok.
Het gaat hier bovendien niet om Nederlanders maar om allochtonen.
Ik zeg niet dat Nederlanders heilig zijn. Dat hebben die twee familiedrama's wel laten zien maar het feit is dat allochtonen veel crimineler zijn dan autochtonen. Dat kan je dus niet weerleggen.
pi_26461442
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Haha, veel absurder moet het toch niet worden.
Fijn dat je zo inhoudelijk op mijn argumenten ingaat.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26461444
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bron?
zeg dat maar eerst tegen Mr1982 en daarna op de mij
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:41:18 #108
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26461445
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:32 schreef gelly het volgende:
Het CBS publiceert ze al jaren.
Ja en... de overheid heeft in al die jaren (lees decenia) deze onderzoeken (bewust) naast zich neergelegd. Tot vandaag !!!, nu worden ze wel publiekelijk besproken (zie Journaal).
Het beestje wordt eens bij de naam genoemd.... (goeie ontwikkeling, maar in mijn optiek veel te laat).

En het komt bijna niet meer geloofwaardig over, maar goed in Limburg alsook Brabant zijn deze multi-culturele spanningen al goed zichtbaar in de samenleving nu wordt politiek Den Haag ook eens wakker geschud (dat het maatschappelijk gezien zo niet verder kan).
Doet me weer denken aan dat integratie rapport .... met als conclusie : integratie = best goed gelukt. Terwijl de scheuren al in het maatschappelijke beton zaten.
-- Nee, je leest het goed ik heb geen hoge pet op van Politiek Den Haag noch van Europa --
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:41:23 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26461447
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar als de grootste groep allochtonen van Islamitische afkomst is, is het van belang dat je de verbanden tussen die twee aspecten onderzoekt.

Dat allochtonen crimineler zijn is een feit. Dat de meeste allochtonen een Islamitische afkomst hebben is ook een feit. Wellicht zit daar een verband tussen.
in dit geval gaat het om ventjes die niet eens weten hoe een moskee er van binnen uitziet. de ouders valt wel een opvoeding te verwijten, maar of dat typisch islamitisch is...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26461453
Waar blijft de bron van Gelly?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26461454
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:34 schreef zoalshetis het volgende:
denk je werkelijk dat de hoeveelheid demografisch achtergestelde allochtonen groter is dan die van autochtonen?
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zeker. Datzelfde CBS publiceert die cijfers namelijk ook.
quote:
wat blijft er nu nog over dan erkennen en keihard aanpakken?
Ook de achtergrond van die cijfers aanpakken zodat je niet met de kraan open dweilt ? Het is niet realitische te denken dat je allochtone criminelen het land kunt uitkieperen, het is niet realistisch te denken door maar hard genoeg te roepen dat allochtonen crimineler zijn dat het probleem dan verdwijnt. Wanneer komt rechts eens een keer met een werkende en realistische aanpak ? Veel geblaat en weinig wol als je het mij vraagt. Je zou kunnen proberen de probleemwijken en opeenhoping van allochtonen aan te pakken, maar ja, dan is de autochtoon ook de bok. Wie wil er nou immers wonen in een probleemwijk.
pi_26461462
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ok.
Ik zeg niet dat Nederlanders heilig zijn. Dat hebben die twee familiedrama's wel laten zien maar het feit is dat allochtonen veel crimineler zijn dan autochtonen. Dat kan je dus niet weerleggen.
daar heb je gelijk in
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:42:47 #113
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_26461479
quote:

[..]

Kijk, en voor dit soort reacties is een onderzoek zoals nu is uitgevoerd dus erg handig. Gewoon eerst fatsoenlijk het bericht lezen en dan blaten (als dat dan nog nodig blijkt).
pi_26461482
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat de meeste allochtonen een Islamitische afkomst hebben is ook een feit.
Rare definitie van feiten heb je. 1 Miljoen op de 3,6 miljoen ?
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:43:35 #115
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_26461493
quote:
Het is waarschijnlijker dat ze Atheïst zijn. Hoelang blijven ze nog koploper?
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_26461496
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:41 schreef zoalshetis het volgende:
in dit geval gaat het om ventjes die niet eens weten hoe een moskee er van binnen uitziet. de ouders valt wel een opvoeding te verwijten, maar of dat typisch islamitisch is...
Ik denk dat er een verband is tussen een islamitische afkomst en geweld.

Dat geloof staat bol van het geweld. De oprichter was notabene een gewelddadige vent. Als dat niet genoeg bewijs is dat de wortels gewelddadig zijn en de "plant" uit die wortels dus ook.
pi_26461501
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Lees het nieuwsbericht nog even, en zie je fout in.
ok zijn collega's zijn ook 'geschokt'. Maar zijn ze geschokt omdat ze niet hadden verwacht dat allochtonen crimineler waren, waren ze geschokt omdat omdat ze niet hadden verwacht dat ze zoveel maal crimineler waren of waren ze geschokt omdat hun verwachtingen waarheid blijken te zijn? Ze hadden heus wel door dat allochtonen crimineler zijn, ze laten niet voor niks een onderzoek hierna doen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:43:52 #118
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26461504
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Allochtonen zijn Nederlanders zover ik weet. Anders heb je het over buitenlanders.
pi_26461513
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Kijk, en voor dit soort reacties is een onderzoek zoals nu is uitgevoerd dus erg handig. Gewoon eerst fatsoenlijk het bericht lezen en dan blaten (als dat dan nog nodig blijkt).
deze onderzoek is niet juist ik geloof de ander onderzoek van Heemland
die lijken wel ok elkaar maar alleen met Marokkanen heeft RTL 4 opgeblazen verhaal gemaakt
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:44:53 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26461520
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:41 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zeker. Datzelfde CBS publiceert die cijfers namelijk ook.
[..]

Ook de achtergrond van die cijfers aanpakken zodat je niet met de kraan open dweilt ? Het is niet realitische te denken dat je allochtone criminelen het land kunt uitkieperen, het is niet realistisch te denken door maar hard genoeg te roepen dat allochtonen crimineler zijn dat het probleem dan verdwijnt. Wanneer komt rechts eens een keer met een werkende en realistische aanpak ? Veel geblaat en weinig wol als je het mij vraagt. Je zou kunnen proberen de probleemwijken en opeenhoping van allochtonen aan te pakken, maar ja, dan is de autochtoon ook de bok. Wie wil er nou immers wonen in een probleemwijk.
die cbs cijfers ken ik niet, wellicht dat jij ze paraat hebt staan in je copy/paste?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26461533
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:43 schreef Demarest het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijker dat ze Atheïst zijn. Hoelang blijven ze nog koploper?
voor altijd
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:46:13 #123
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_26461558
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:44 schreef Meki het volgende:

[..]

deze onderzoek is niet juist ik geloof de ander onderzoek van Heemland
die lijken wel ok elkaar maar alleen met Marokkanen heeft RTL 4 opgeblazen verhaal gemaakt
Je gelooft alleen onderzoeken die in jouw voordeel zijn of die je gunstig uitkomen
Ik ben blij dat nu feitelijk is onderbouwd hoe een en ander in elkaar steekt. Dat we dus niet elkaar met meningen, maar met feiten kunnen bediscussiëren. Maar het lijkt sterk erop dat het nu ook weer niet goed is ... .
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:46:34 #124
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_26461567
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:25 schreef Calella het volgende:

[..]

Je leest er al 2 keer zo maar pardoes overheen. [afbeelding]

Dus nog maar een keer:

Allochtonen van Aziatische afkomst hebben net zo'n sociale achterstand. Maar die zijn juist ondervertegenwoordigd in de criminaliteits-statistieken.
Van Gelly zal je geen duidelijk antwoord krijgen: bron China, waar de meeste aziaten vandaan komen heeft als 2de wereld land een gemiddeld IQ van 100. Aangezien intelligentie en criminaliteit een duidelijk verband heeft beantwoord dit jouw vraag denk ik.
I'm nobody's sheep
pi_26461582
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik ben blij dat nu feitelijk is onderbouwd hoe een en ander in elkaar steekt.
Dat heb ik dan gemist denk ik, waar staat dat ? Behalve een open deur staat er feitelijk niks in het bericht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')