En welk onderzoek mag dat zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:24 schreef Scandum het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat niet achtergrond, maar intelligentie de grootste factor is bij misdaad.
Links Nederland ontkent de feiten? Man, dit rechtse kabinet wist het niet eens!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Rechts Nederland kijkt misschien niet naar de oorzaak, maar links Nederland heeft de feiten gewoon ontkend laat staan dat ze naar de oorzaken hebben gekeken, waarom naar een oorzaak kijken van een niet bestaand feit hebben zij jaren lang (en nu nog steeds) gedacht.
Donner staat gelijk aan het hele kabinet?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Links Nederland ontkent de feiten? Man, dit rechtse kabinet wist het niet eens!
Lost dat het probleen op?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
voordat er mensen gaan roepen dat dit demografisch bepaald is wil ik ook van hen de cijfers zien waarbij een vergelijking wordt getrokken tussen maatschappelijk lage allochtonen en maatschappelijk lage autochtonen. anders is het een beetje lullen zonder idee.
zoals ik het nu lees zijn dit gewoon feiten en over het gemiddelde genomen.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik las het net ook al hoor, maar je roept maar wat. Aziatische allochtonen hebben over het algemeen een betere sociale positie, opleiding en inkomen.
Dat krijg je als je cultuur een opleiding volgen ziet als iets positiefs.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik las het net ook al hoor, maar je roept maar wat. Aziatische allochtonen hebben over het algemeen een betere sociale positie, opleiding en inkomen.
ehm, ik denk dat het door het 'rechtse' kabinet komt dat deze cijfers onderzocht zijn en gepubliceerd worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Links Nederland ontkent de feiten? Man, dit rechtse kabinet wist het niet eens!
Het CBS publiceert ze al jaren.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehm, ik denk dat het door het 'rechtse' kabinet komt dat deze cijfers onderzocht zijn en gepubliceerd worden.
Pcies...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:27 schreef gelly het volgende:
Aziatische allochtonen hebben over het algemeen een betere sociale positie, opleiding en inkomen.
Ik wacht nog altijd op de bron van Gelly waarmee hij zijn beweringen kan bewijzen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:31 schreef Calella het volgende:
[..]
![]()
De uitgangspositie was in elk geval hetzelfde toen de 1e generatie hier kwam wonen. En nog steeds zie ik vele Aziatische allochtonen in de laagste sociale klasse verkeren, maar niet hun toevlucht zoeken tot de criminaliteit.
ik geloof dat je me niet helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lost dat het probleen op?
Vertel dat aan Theo van Gogh, Hans van Wieren etc etc
Je kan altijd wel argumenten aandragen om de werkelijkheid te verzachten of te verdoezelen maar dat hebben we al jaren gedaan in dit land. Zijn we daar beter van geworden, ik dacht het niet.
Toch ontken jij al jaren op Fok dat allochtonen vaker betrokken zijn bij misdrijven.quote:
Haha, veel absurder moet het toch niet worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch ontken jij al jaren op Fok dat allochtonen vaker betrokken zijn bij misdrijven.
Ik zie het ja. Ik dacht dat je iets anders bedoelde. sorryquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik geloof dat je me niet helemaal begrijpt.
het gaat niet om islamieten, maar om allochtonen. niet te ver doordraven svp.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
De herkomst van het probleem ligt in de Islamitische cultuur zelf.
Dat geloof is een en al geweld van het begin tot nu.
Logisch dat de mensen vanuit die achtergrond gewelddadiger zijn dan niet-moslims.
Het probleem moet dus niet gezocht worden in armoede,kansloosheid, sociale status etc maar in het geloof.
De Westerse cultuur en de Islamitische cultuur gaan nou eenmaal niet samen.
De grootste groep allochtonen zijn moslims en/of hebben een islamitische achtergrondquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat niet om islamieten, maar om allochtonen. niet te ver doordraven svp.
ja maar dan veranderd de discussie meteen zo als je het over een kam scheert. hou het aub bij allochtonen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De grootste groep allochtonen zijn moslims en/of islamitische achtergrond
Kan je niet lezen? Lees dan de OP eens of gewoon de kiezen op elkaar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:37 schreef Meki het volgende:
Jah alleen maar allochtonen
ow wie heeft er binnen 2 dagen zijn familie uitvermoordt wie ??
Marokkanen ??
De grootste Nederlandse criminelen zijn Christen en hebben een Christelijke achtergrondquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De grootste groep allochtonen zijn moslims en/of hebben een islamitische achtergrond
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:37 schreef Meki het volgende:
Jah alleen maar allochtonen
ow wie heeft er binnen 2 dagen zijn familie uitvermoordt wie ??
Marokkanen ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |