I wish.quote:
krik zequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:34 schreef Vlarp het volgende:
Ik raak een gevoelige snaar..
*inlog op gaychat.nl*
Damn.. wie wordt nou ziek? Is het eindelijk prachtig weer, worden er mensen ziekquote:
quote:Speech:
Wat een tijd, wat een tijd. Jaren terug *snif* kwam ik hier in het, toen nog, Centrale Homotopic. Geweldig, homo's onder elkaar die konden keuvelen alsof het hun liefste lust was. En nu, 3 jaar later, na vele ups- en downs mag ik dan eindelijk m'n 25000ste post doen op fok! En van die 25000 Post heb ik misschien wel 24900 posts in [HOMO] gedaan.
Ik hoop jullie nog jaren te kunnen verblijden met mijn aanwezigheid en ga zeker nog door tot de 50000 posts!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef XMN8R het volgende:
Helaas te laat... de champie is inmiddels op
Nee, tis de 25.000e post van Vlarp.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:51 schreef Weemz het volgende:
Is het Nationale Inkakmoment langsgeweest ofzo?
Ja heel leuk heel goed mooie mensen, lekker dansen en dat orkest in de bak geweldig!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:56 schreef petre86 het volgende:
trusten vlarp, en KP hoe wat het?
Niet meer als anders.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef petre86 het volgende:
en de rest is lam?
wie of wat is bowmore 12?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:02 schreef wonderer het volgende:
*is weer terug uit Amsterdam*
Bowmore 12, heerlijk
nog laaaaaang niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je al dronken genoeg om foto's te posten?
ik werd op gay.nl aangesproken door een jongen die daar aan meedoet, heb een paar keer heen en weer berichtjes gestuurd en hij blijkt mark te heten maar of dat marc krone is weet ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
Crazy for you is toch met Marc Krone?
die whisky komt in je lijstje?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:09 schreef wonderer het volgende:
Bowmore 12 is een twaalfjarige schotse malt whisky uit de Islay streek. Erg lekker, vraag maar aan Twof
Amsterdam was leuk. Even bij Vrolijk naar binnen gewipt voor wat boeken (ik zoek eigenlijk een thriller/detective met een homo rechercheur... maar die schijnen er niet te zijn...) maar nu heb ik "Enduring Love" helaas in vertaling en The line of Beauty van Hollinghurst. Ben benieuwd.
Bij meneer pannekoek een pannenkoek gegeten en daarna naar het Arendsnest om whisky te proeven.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn gaydar behoorlijk afging toen ik hem zag, maar daar durf ik niet meer op te vertrouwen... hij is in ieder geval een geweldig acteur, heel naturel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik werd op gay.nl aangesproken door een jongen die daar aan meedoet, heb een paar keer heen en weer berichtjes gestuurd en hij blijkt mark te heten maar of dat marc krone is weet ik niet
Een ruime acht. De Macallen 12 een zeven en de Tobermory een mager zesje.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
die whisky komt in je lijstje?
welk cijfer?
waar ben je geweest?quote:
cutequote:
idd in een koude ruimte.. en rennen dat de meesten doen..quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef creno het volgende:
@ beaverhausen, in het echt zag ie er leuker uit !
@ andyvie, lasergamen is idd gaaf, je komt binnen in een ijskoude ruimte en je hebt het binnen een minuut bloedje heet !
@ petre86, vertel eens wat over domme acties van mensen
Ik ben in Arnhem bij Jules geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar ben je geweest?
in 2 teams, met mijnen? hoelang?
wie heeft er gewonnen?/
( * werkt zelf bij een bedrijf dat ook lasergame doet.. sterker nog.. ik bedien het)
Ik had het niet zo warm. Ik liep rond in een shirtje zonder mouwenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef creno het volgende:
@ andyvie, lasergamen is idd gaaf, je komt binnen in een ijskoude ruimte en je hebt het binnen een minuut bloedje heet !
Kan KP dat niet doen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef creno het volgende:
eigenlijk moet ik nog afwassen
die heeft mijn moeder speciaal voor mij laten staan
ik heb inderdaad een zus/broerquote:
owjaquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:44 schreef tech het volgende:
Bedankt voor jullie hartverwarmende 'trustenwensen'. Ik zal ze ten volle uitnutten en HEERLIJK gaan slapen!![]()
jij hebt echt een lieve moeder dat doet ze bij mij nou nooit!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef creno het volgende:
eigenlijk moet ik nog afwassen
die heeft mijn moeder speciaal voor mij laten staan
snel editten voorsat ie leest dat jij wilde afwassen :xquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:44 schreef creno het volgende:
KP komt er nu pas achter dat we al op pagina twee zitten![]()
en zus/broer!? je zou nniet vertellen dat ik wel eens op hakken loop en een jurk draag WRAAK!!!quote:
ik heb een broertje ja, maar wij hebben een afwas-schema...quote:
hmmm, ik verklap toch niets... ik heb toch een zus en een broer ? net als jij, alleen ons zusje niet, die heeft twee broersquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en zus/broer!? je zou nniet vertellen dat ik wel eens op hakken loop en een jurk draag WRAAK!!!![]()
bij ons heet dat.... vaatwasser!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb een broertje ja, maar wij hebben een afwas-schema...
oeps hahaha ben een beetje domquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:51 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm, ik verklap toch niets... ik heb toch een zus en een broer ? net als jij, alleen ons zusje niet, die heeft twee broers
Njoy!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:55 schreef keizerpinguin het volgende:
he mensen en potloden ik ga slapen morgen weer om 6 uur gaat de wekker ppfffffff
Dat is hetzelfde als: "wanneer het uitkomt"quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb een broertje ja, maar wij hebben een afwas-schema...
Oh, nee! Da's een strak schema hoor, maanden van te voren neergepend op de kalender...quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als: "wanneer het uitkomt"![]()
of niet?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, nee! Da's een strak schema hoor, maanden van te voren neergepend op de kalender...
My name is Ditaquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:12 schreef creno het volgende:
I don't think you know what pain is
I don't think you've gone that way
I could bring you so much pleasure
I'll come to you when you say
I know you want me, I'm not gonna hurt you
I'm not gonna hurt you, just close your eyes
*kreun*
geilquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
My name is Dita
I'll be your mistress tonight
Ik vind het nogal grappigquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:20 schreef wonderer het volgende:
Ik was niet zozeer verontwaardigd als wel totaal verbijsterd dat iemand dat kon...
ieeeeuuwww, ging jij op de middelbare school parkeerplaatsen af ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik vind het nogal grappig![]()
Het is middelbare school all over again.
Mooizoquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:18 schreef DrPenis het volgende:
ik ben weer terug van een avondje op de parkeerplaats.
Ik las dat er nogal wat verontwaardiging werd uitgesproken over dat ik dat had gedaan, maar daar kon ik dat lekker anoniem doen, en de lusten werden me te veel, ik moest en zou een keer een penis in me voelen.
Maar ik heb het nu een paar keer gedaan en daar laat ik het ook wel bij hoor, de volgende keer als ik seks wil dan zoek ik wel een andere mogelijkheid !
Nee!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:27 schreef creno het volgende:
[..]
ieeeeuuwww, ging jij op de middelbare school parkeerplaatsen af ?
Hee, jochie.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goeienaaacht!
Ik heb net gigantisch gepassioneerd staan zingen met vriendinnen in een chinese karaoke barquote:
Vertel..quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:32 schreef creno het volgende:
hmm ik heb ook nog wel een leuke anekdote
Maar mannen kunnen toch niet zingen?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb net gigantisch gepassioneerd staan zingen met vriendinnen in een chinese karaoke bar
Vertel vertel vertel! Maar niet te snel, we schrijven mee!quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:32 schreef creno het volgende:
Dat hoeft ook niet in een karaokebar, als je maar lol hebtquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Maar mannen kunnen toch niet zingen?!
(No disrepect)
Zeker Henk Poort nog nooit horen zingenquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Maar mannen kunnen toch niet zingen?!
(No disrepect)
*klaarzit*quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:32 schreef creno het volgende:
Ow okayquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:38 schreef creno het volgende:
de anekdote:
ik en mijn toenmalige vriend lagen boven op mijn kamer...
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:43 schreef creno het volgende:
maar hij lag dus met zijn benen omhoog, en ineens schieten we dus helemaal in een deuk, omdat we er allebei aan dachten hoe raar er dat wel niet uit zou zien als je beneden zou staan en naar dat raam zou kijken en je twee benen in de lucht zag bewegen. Van sex is toen niet veel meer gekomen, want we hadden toen echt de slappe lach....
mjahquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:44 schreef creno het volgende:
hmmm nu ik het zo terug lees, is het meer van "je had er bij moeten zijn"
Okayquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:44 schreef creno het volgende:
hmmm nu ik het zo terug lees, is het meer van "je had er bij moeten zijn"
Great Minds Think Alikequote:Op zaterdag 23 april 2005 01:49 schreef creno het volgende:
GMTA ?
Ja, dat jij en je vriendje hetzelfde dachten. Vind ik altijd liefquote:
ja wij zaten wel erg op een lijn....quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat jij en je vriendje hetzelfde dachten. Vind ik altijd lief
of remembering what my mama told mequote:Op zaterdag 23 april 2005 01:56 schreef creno het volgende:
Someone said that romance was dead
And I believed it instead
hehe, das toch niet erg !quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
of remembering what my mama told me
Let my father mold me
Then you tried to hold me
You remind me what they said
*Girlie Show kijk*.
Mjah, duurt wel lang.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:04 schreef creno het volgende:
[..]
hehe, das toch niet erg !
ik wil de reinvention onderhand wel op dvd![]()
Iehl.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:12 schreef creno het volgende:
gadver wonderer !
ik hou mijn ballen mooi in mijn broekje hoor !
en ik ga slapentruste
pas op oren...quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:18 schreef wonderer het volgende:
En ik ook. Trusten allemaal
En pas op oren, Peter...
Vroegquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:34 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga ook maar eens vroeg naar bed..
Lekker truste iedereen
ik geloof je nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:34 schreef wizarddragon het volgende:
Lekker truste iedereen
Ja ik geloof je ook niet.. sletquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik geloof je niet
trusten iedereen
ik ga ook
jaja..quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik geloof je ook niet.. slet
Ik geloof mezelf niet eensquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:34 schreef wizarddragon het volgende:
Lekker truste iedereen
Ja man.. ik was nog ff bezig een boxershort aan het uitzoeken, maar nee hoor je blijft me lastigvallen. Hoe kan ik in hemelsnaam mooi wezen in bed??quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
jaja..
ik praat je UIT bed he
waar gaat het verkeerd?![]()
dan maar mooi wezen uit bedquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja man.. ik was nog ff bezig een boxershort aan het uitzoeken, maar nee hoor je blijft me lastigvallen. Hoe kan ik in hemelsnaam mooi wezen in bed??
quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan maar mooi wezen uit bed
en zonder boxer aan
stop me eens in jij!quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
.. tis goed met jou.. IN BED JIJ NUUUUU!!
Proberen jullie elkaar op te geilen ofso..?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lul.. kappen joh.. Naar bed jij![]()
![]()
jij ziet het al voor je hequote:Op zaterdag 23 april 2005 03:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Proberen jullie elkaar op te geilen ofso..?
Het zou me niks verbazen als ik morgen zie dat jullie hebben afgesproken.
Elkaar op te geilen? HOE kom je erbij? WELNEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Proberen jullie elkaar op te geilen ofso..?
Het zou me niks verbazen als ik morgen zie dat jullie hebben afgesproken.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij ziet het al voor je he
trusten, sweet dreams![]()
haal die worst eens uit je mond!quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Elkaar op te geilen? HOE kom je erbij? WELNEEEEEEEEEE![]()
wel kwaliteit dusquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vulgaire snollerige del.. ga slapen jij
een stegeman worst mensen.. nee niet doordenken AUB
quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:35 schreef wizarddragon het volgende:
Heb ik gewonnen?
Ik denk het... truste
en dan...quote:Op zaterdag 23 april 2005 04:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
morgen een half topic vol met ons geleuter![]()
![]()
en dan..quote:Op zaterdag 23 april 2005 04:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
al die versplide ruimte.. tsssk
en ik ben er eerder uit dan jou
Ik ken dat gevoel..quote:Op zaterdag 23 april 2005 08:49 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, het is nog niet eens 9 uur..
Te vroeg naar bed gegaan....
Ga naar de bieb?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:39 schreef Jerruh het volgende:
ik heb zin om vandaag kennis op te doen.
Vanavond in een café ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:39 schreef Jerruh het volgende:
ik heb zin om vandaag een kennis op te doen.
Kun je daar ook al kennis op doen? Ik dacht dat je daar alleen mannen kon ontmoetenquote:
Je verwart een bieb met een voetbalstadion. Begrijpelijk, maar wrrrrong!quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Kun je daar ook al kennis op doen? Ik dacht dat je daar alleen mannen kon ontmoeten
Prima weer voor een terrasje!quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef Vlarp het volgende:
Weersverwachting voor vandaag en morgen:
15 - 19 graden en veel zon![]()
En de kapper, en een basisschool reünie en een etentje met een collega.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Prima weer voor een terrasje!
en ijs!
Jij hebt het weer veel te druk met dit mooie weer!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:03 schreef Ang3l het volgende:
En de kapper, en een basisschool reünie en een etentje met een collega.
Hier idem.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb hier nog een boek over materiaalkunde liggen. Kopuh?.
k heb er al te veelquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb hier nog een boek over materiaalkunde liggen. Kopuh?.
YEAHquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:44 schreef petre86 het volgende:
goeie middag
en ik ben eerder dan des?
-edit- he..
Je lijkt een beetje opquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:08 schreef petre86 het volgende:
ik was al om 11 uur wakker
kapper enzo he
[afbeelding]
wies da?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op
[afbeelding].
ik en de stretcher zijn getrouwd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:32 schreef Semisane het volgende:
HydihoooBen gewoon naar de kapper geweest.
Mooi weer....fijnsnel weer naar buiten.....*zoeff*
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaag.. daar trap ik niet in --> 11 uur..YEAH RIGHT!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik was al om 11 uur wakker
kapper enzo he
[afbeelding]
Ik hoop voor je dat dat goed gaat....stretchers staan er om bekent om echt jan en alleman over zich heen te laten gaan.....je bent gewaarschuwt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik en de stretcher zijn getrouwd.
Ah feessie!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
yaay nog 5 dagen en dan heb k 14 dagen t huis alleen
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
yaay nog 5 dagen en dan heb k 14 dagen t huis alleen
Ja maar het duurt nog zo lang tot de volgende aflevering, die verdomde Amerikanen en hun uitzend-pauzes ook altijd!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:50 schreef Cybart het volgende:
Lost wordt met de aflevering beter
*bombardeer tot nieuwe favo serie*
aflevering 10 ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja maar het duurt nog zo lang tot de volgende aflevering, die verdomde Amerikanen en hun uitzend-pauzes ook altijd!
...
oh wacht, je hebt het over de Nederlandse uitzendingen waarschijnlijk.
Oh the things I could tell you, the secrets I could spoil. But I won't, because I'm nice.
hoe ver zijn ze nu in Nederland met de serie?
Schwa, het gaat nog veel gaver worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:01 schreef Cybart het volgende:
aflevering 10 ofzo
we hebben net het verhaal van "sawyer" gehad...
dat martelen door Said was wel kicken
klopt, ze hebben 2 doelenquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Schwa, het gaat nog veel gaver worden.
Damn bij de laatste aflevering zat ik echt op m'n stoel te springen, soms zijn de flashbacks hinderlijk, leiden ze af van het leven op het eiland, dat is eigenlijk het enige min-puntje, maar het zorgt wel voor spanning, omdat je scenes met een cliffhanger kunt be-eindigen en je naar een flashback kunt gaan, waardoor je de spanning binnen 1 aflevering goed op kunt voeren.
Hij is harig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:35 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Hunk (Matthew Fox) maar als wallpaper heb geinstalleerd...
zonde dat er van die vensters voor staan als ik mn pc gebruik
en ondertussen mezelf weer in de poco loco revival steek met:
Poco Loco Gang - Come Along
Sommigen vinden het kicken, sommigen vinden het smerig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
aflevering 10 ofzo
we hebben net het verhaal van "sawyer" gehad...
dat martelen door Said was wel kicken
Eensch. Hij heeft mooie ogenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Boone, beter bekend als Ian Somerhalder, al moet ik zeggen dat hij er beter uitziet in de serie dan op de promo-foto.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Boone, beter bekend als Ian Somerhalder, al moet ik zeggen dat hij er beter uitziet in de serie dan op de promo-foto.
Van Sawyer staan er zat foto's in een vorig topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Vinknie.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:16 schreef petre86 het volgende:
ik zit buiten in de zon
ben ik nu gemeen?
*jaloers*quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:18 schreef petre86 het volgende:
oja, eerst eten (buiten in de zon)
en dan ben ik er weer
( eens kijken of ik morgen de hangmat op kan hangen)
nope, thuis.. ik ga de antenne hoger hangen.. kan ik nòg verder van huis online komenquote:
Haal die spoiler eens weg! Geen spoilers voor Lost posten buiten het topic dat er voor bedoeld is, namelijk het topic over de amerikaanse afleveringen van Lost.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij staat in een [spoiler ] tag dus als je m niet lezen wil, doe je dat niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Haal die spoiler eens weg! Geen spoilers voor Lost posten buiten het topic dat er voor bedoeld is, namelijk het topic over de amerikaanse afleveringen van Lost.
De nachtmerrie van menig man.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef creno het volgende:
Ik ben thuis van een middagje bruidsjurken zoeken !
Trouwen vind ik al een nachtmerriequote:Op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De nachtmerrie van menig man..
de man mag toch normaal gesproken helemaal niet mee !quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De nachtmerrie van menig man..
ik zou best willen trouwen... maar ja, dan moet je wel een partner hebben...quote:
*schrapt blond19 van zijn lijstje*quote:
Ik heb een partner maar ik ga echt niet trouwen. Vind ik niks. Gelukkig vind me partner dat ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:19 schreef creno het volgende:
[..]
ik zou best willen trouwen... maar ja, dan moet je wel een partner hebben...
You'll never knowquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:30 schreef creno het volgende:
*gumt gekraste naam uit en plaatst blond19 weer op zijn lijstje*
Waarom dat wel en niet trouwen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:29 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Geregistreerd partnerschap ? In plaats van trouwen? Zoeits kan toch?![]()
waarschijnlijk vind ie dat minder hetero-achtig klinkenquote:
Heftig.quote:
hallo, welkom terug , slijm slijm , hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:44 schreef keizerpinguin het volgende:
halloootjes!! daar zijn we weer!
dank u dank u!!! hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:44 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hallo, welkom terug , slijm slijm , haha
hoezo heb je nog interesse?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hey Creno ga je de verloofde van je vriendin ook aan een hoertje helpen als ze getrouwd zijn?
waar ga je heen rijden?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:46 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaa
dadelijk weer behind the wheels
nog ff checken of hier alles bon is...
naar mn werkquote:
Heb jij nog geen bezoek gekregen van een Italiaanse man met een veer in zijn hoed?quote:
Is het alweer vakantie-seizoen dan? Of werk je tegenwoordig ergens anders?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
naar mn werk
om daar te gaan draaien
ga vandaag maar met de auto, moet morgen om half 10 alweer beginnen ivm open dag
ja maar heb hem door verwezenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Heb jij nog geen bezoek gekregen van een Italiaanse man met een veer in zijn hoed?
Ik kijk altijd de herhaling in de ochtend... prrrrr wakker worden met Thomas.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:50 schreef Cybart het volgende:
Kug, thomas maakt er weer best een leuke badkamer van he
(en hij praat ook steeds beter)
Mijn huwelijk wordt ook niet echt standaard hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:35 schreef creno het volgende:
[..]
waarschijnlijk vind ie dat minder hetero-achtig klinken
trouwen denk je toch al gauw aan pak+trouwjurk, kerk, taart, bruidsboeket, etc...
maar das het leuke lijkt mij aan een homo-bruiloft, die kun je zelf helemaal invullen...
het vakantieseizoen bij ons loopt van pasen tot eind herfstvakantiequote:Op zaterdag 23 april 2005 18:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is het alweer vakantie-seizoen dan? Of werk je tegenwoordig ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |