Hij is harig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:35 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Hunk (Matthew Fox) maar als wallpaper heb geinstalleerd...
zonde dat er van die vensters voor staan als ik mn pc gebruik
en ondertussen mezelf weer in de poco loco revival steek met:
Poco Loco Gang - Come Along

Sommigen vinden het kicken, sommigen vinden het smerig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
aflevering 10 ofzo
we hebben net het verhaal van "sawyer" gehad...
dat martelen door Said was wel kicken

Eensch. Hij heeft mooie ogenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Boone, beter bekend als Ian Somerhalder, al moet ik zeggen dat hij er beter uitziet in de serie dan op de promo-foto.

quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Boone, beter bekend als Ian Somerhalder, al moet ik zeggen dat hij er beter uitziet in de serie dan op de promo-foto.
Van Sawyer staan er zat foto's in een vorig topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.

Vinknie.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:16 schreef petre86 het volgende:
ik zit buiten in de zon
ben ik nu gemeen?

*jaloers*quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:18 schreef petre86 het volgende:
oja, eerst eten (buiten in de zon)
en dan ben ik er weer
( eens kijken of ik morgen de hangmat op kan hangen)

nope, thuis.. ik ga de antenne hoger hangen.. kan ik nòg verder van huis online komenquote:

Haal die spoiler eens weg! Geen spoilers voor Lost posten buiten het topic dat er voor bedoeld is, namelijk het topic over de amerikaanse afleveringen van Lost.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Hij staat in een [spoiler ] tag dus als je m niet lezen wil, doe je dat niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Haal die spoiler eens weg! Geen spoilers voor Lost posten buiten het topic dat er voor bedoeld is, namelijk het topic over de amerikaanse afleveringen van Lost.

De nachtmerrie van menig man.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef creno het volgende:
Ik ben thuis van een middagje bruidsjurken zoeken !

Trouwen vind ik al een nachtmerriequote:Op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De nachtmerrie van menig man..

de man mag toch normaal gesproken helemaal niet mee !quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De nachtmerrie van menig man..

ik zou best willen trouwen... maar ja, dan moet je wel een partner hebben...quote:

*schrapt blond19 van zijn lijstje*quote:

Ik heb een partner maar ik ga echt niet trouwen. Vind ik niks. Gelukkig vind me partner dat ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:19 schreef creno het volgende:
[..]
ik zou best willen trouwen... maar ja, dan moet je wel een partner hebben...

You'll never knowquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:30 schreef creno het volgende:
*gumt gekraste naam uit en plaatst blond19 weer op zijn lijstje*

Waarom dat wel en niet trouwen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:29 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Geregistreerd partnerschap ? In plaats van trouwen? Zoeits kan toch?![]()

waarschijnlijk vind ie dat minder hetero-achtig klinkenquote:

Heftig.quote:

hallo, welkom terug , slijm slijm , hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:44 schreef keizerpinguin het volgende:
halloootjes!! daar zijn we weer!

dank u dank u!!! hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:44 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hallo, welkom terug , slijm slijm , haha

hoezo heb je nog interesse?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hey Creno ga je de verloofde van je vriendin ook aan een hoertje helpen als ze getrouwd zijn?

waar ga je heen rijden?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:46 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaa
dadelijk weer behind the wheels
nog ff checken of hier alles bon is...

naar mn werkquote:

Heb jij nog geen bezoek gekregen van een Italiaanse man met een veer in zijn hoed?quote:

Is het alweer vakantie-seizoen dan? Of werk je tegenwoordig ergens anders?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
naar mn werk
om daar te gaan draaien
ga vandaag maar met de auto, moet morgen om half 10 alweer beginnen ivm open dag

ja maar heb hem door verwezenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Heb jij nog geen bezoek gekregen van een Italiaanse man met een veer in zijn hoed?

Ik kijk altijd de herhaling in de ochtend... prrrrr wakker worden met Thomas.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:50 schreef Cybart het volgende:
Kug, thomas maakt er weer best een leuke badkamer van he
(en hij praat ook steeds beter)

Mijn huwelijk wordt ook niet echt standaard hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:35 schreef creno het volgende:
[..]
waarschijnlijk vind ie dat minder hetero-achtig klinken
trouwen denk je toch al gauw aan pak+trouwjurk, kerk, taart, bruidsboeket, etc...
maar das het leuke lijkt mij aan een homo-bruiloft, die kun je zelf helemaal invullen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |