Ik heb een partner maar ik ga echt niet trouwen. Vind ik niks. Gelukkig vind me partner dat ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:19 schreef creno het volgende:
[..]
ik zou best willen trouwen... maar ja, dan moet je wel een partner hebben...
You'll never knowquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:30 schreef creno het volgende:
*gumt gekraste naam uit en plaatst blond19 weer op zijn lijstje*
Waarom dat wel en niet trouwen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:29 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Geregistreerd partnerschap ? In plaats van trouwen? Zoeits kan toch?![]()
waarschijnlijk vind ie dat minder hetero-achtig klinkenquote:
Heftig.quote:
hallo, welkom terug , slijm slijm , hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:44 schreef keizerpinguin het volgende:
halloootjes!! daar zijn we weer!
dank u dank u!!! hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:44 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hallo, welkom terug , slijm slijm , haha
hoezo heb je nog interesse?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hey Creno ga je de verloofde van je vriendin ook aan een hoertje helpen als ze getrouwd zijn?
waar ga je heen rijden?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:46 schreef Cybart het volgende:
jaaaaaaaaa
dadelijk weer behind the wheels
nog ff checken of hier alles bon is...
naar mn werkquote:
Heb jij nog geen bezoek gekregen van een Italiaanse man met een veer in zijn hoed?quote:
Is het alweer vakantie-seizoen dan? Of werk je tegenwoordig ergens anders?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
naar mn werk
om daar te gaan draaien
ga vandaag maar met de auto, moet morgen om half 10 alweer beginnen ivm open dag
ja maar heb hem door verwezenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Heb jij nog geen bezoek gekregen van een Italiaanse man met een veer in zijn hoed?
Ik kijk altijd de herhaling in de ochtend... prrrrr wakker worden met Thomas.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:50 schreef Cybart het volgende:
Kug, thomas maakt er weer best een leuke badkamer van he
(en hij praat ook steeds beter)
Mijn huwelijk wordt ook niet echt standaard hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:35 schreef creno het volgende:
[..]
waarschijnlijk vind ie dat minder hetero-achtig klinken
trouwen denk je toch al gauw aan pak+trouwjurk, kerk, taart, bruidsboeket, etc...
maar das het leuke lijkt mij aan een homo-bruiloft, die kun je zelf helemaal invullen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |