ik en de stretcher zijn getrouwd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:32 schreef Semisane het volgende:
HydihoooBen gewoon naar de kapper geweest.
Mooi weer....fijnsnel weer naar buiten.....*zoeff*

Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaag.. daar trap ik niet in --> 11 uur..YEAH RIGHT!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik was al om 11 uur wakker
kapper enzo he
[afbeelding]

Ik hoop voor je dat dat goed gaat....stretchers staan er om bekent om echt jan en alleman over zich heen te laten gaan.....je bent gewaarschuwt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik en de stretcher zijn getrouwd.

Ah feessie!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
yaay nog 5 dagen en dan heb k 14 dagen t huis alleen

quote:

ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
yaay nog 5 dagen en dan heb k 14 dagen t huis alleen

Ja maar het duurt nog zo lang tot de volgende aflevering, die verdomde Amerikanen en hun uitzend-pauzes ook altijd!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:50 schreef Cybart het volgende:
Lost wordt met de aflevering beter
*bombardeer tot nieuwe favo serie*

aflevering 10 ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja maar het duurt nog zo lang tot de volgende aflevering, die verdomde Amerikanen en hun uitzend-pauzes ook altijd!
...
oh wacht, je hebt het over de Nederlandse uitzendingen waarschijnlijk.
Oh the things I could tell you, the secrets I could spoil. But I won't, because I'm nice.
hoe ver zijn ze nu in Nederland met de serie?

Schwa, het gaat nog veel gaver worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:01 schreef Cybart het volgende:
aflevering 10 ofzo
we hebben net het verhaal van "sawyer" gehad...
dat martelen door Said was wel kicken

klopt, ze hebben 2 doelenquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Schwa, het gaat nog veel gaver worden.
Damn bij de laatste aflevering zat ik echt op m'n stoel te springen, soms zijn de flashbacks hinderlijk, leiden ze af van het leven op het eiland, dat is eigenlijk het enige min-puntje, maar het zorgt wel voor spanning, omdat je scenes met een cliffhanger kunt be-eindigen en je naar een flashback kunt gaan, waardoor je de spanning binnen 1 aflevering goed op kunt voeren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |