nog laaaaaang niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je al dronken genoeg om foto's te posten?
ik werd op gay.nl aangesproken door een jongen die daar aan meedoet, heb een paar keer heen en weer berichtjes gestuurd en hij blijkt mark te heten maar of dat marc krone is weet ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
Crazy for you is toch met Marc Krone?
die whisky komt in je lijstje?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:09 schreef wonderer het volgende:
Bowmore 12 is een twaalfjarige schotse malt whisky uit de Islay streek. Erg lekker, vraag maar aan Twof
Amsterdam was leuk. Even bij Vrolijk naar binnen gewipt voor wat boeken (ik zoek eigenlijk een thriller/detective met een homo rechercheur... maar die schijnen er niet te zijn...) maar nu heb ik "Enduring Love" helaas in vertaling en The line of Beauty van Hollinghurst. Ben benieuwd.
Bij meneer pannekoek een pannenkoek gegeten en daarna naar het Arendsnest om whisky te proeven.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn gaydar behoorlijk afging toen ik hem zag, maar daar durf ik niet meer op te vertrouwen... hij is in ieder geval een geweldig acteur, heel naturel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik werd op gay.nl aangesproken door een jongen die daar aan meedoet, heb een paar keer heen en weer berichtjes gestuurd en hij blijkt mark te heten maar of dat marc krone is weet ik niet
Een ruime acht. De Macallen 12 een zeven en de Tobermory een mager zesje.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
die whisky komt in je lijstje?
welk cijfer?
waar ben je geweest?quote:
cutequote:
idd in een koude ruimte.. en rennen dat de meesten doen..quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef creno het volgende:
@ beaverhausen, in het echt zag ie er leuker uit !
@ andyvie, lasergamen is idd gaaf, je komt binnen in een ijskoude ruimte en je hebt het binnen een minuut bloedje heet !
@ petre86, vertel eens wat over domme acties van mensen
Ik ben in Arnhem bij Jules geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar ben je geweest?
in 2 teams, met mijnen? hoelang?
wie heeft er gewonnen?/
( * werkt zelf bij een bedrijf dat ook lasergame doet.. sterker nog.. ik bedien het)
Ik had het niet zo warm. Ik liep rond in een shirtje zonder mouwenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef creno het volgende:
@ andyvie, lasergamen is idd gaaf, je komt binnen in een ijskoude ruimte en je hebt het binnen een minuut bloedje heet !
Kan KP dat niet doen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef creno het volgende:
eigenlijk moet ik nog afwassen
die heeft mijn moeder speciaal voor mij laten staan
ik heb inderdaad een zus/broerquote:
owjaquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:44 schreef tech het volgende:
Bedankt voor jullie hartverwarmende 'trustenwensen'. Ik zal ze ten volle uitnutten en HEERLIJK gaan slapen!![]()
jij hebt echt een lieve moeder dat doet ze bij mij nou nooit!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef creno het volgende:
eigenlijk moet ik nog afwassen
die heeft mijn moeder speciaal voor mij laten staan
snel editten voorsat ie leest dat jij wilde afwassen :xquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:44 schreef creno het volgende:
KP komt er nu pas achter dat we al op pagina twee zitten![]()
en zus/broer!? je zou nniet vertellen dat ik wel eens op hakken loop en een jurk draag WRAAK!!!quote:
ik heb een broertje ja, maar wij hebben een afwas-schema...quote:
hmmm, ik verklap toch niets... ik heb toch een zus en een broer ? net als jij, alleen ons zusje niet, die heeft twee broersquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en zus/broer!? je zou nniet vertellen dat ik wel eens op hakken loop en een jurk draag WRAAK!!!![]()
bij ons heet dat.... vaatwasser!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb een broertje ja, maar wij hebben een afwas-schema...
oeps hahaha ben een beetje domquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:51 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm, ik verklap toch niets... ik heb toch een zus en een broer ? net als jij, alleen ons zusje niet, die heeft twee broers
Njoy!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:55 schreef keizerpinguin het volgende:
he mensen en potloden ik ga slapen morgen weer om 6 uur gaat de wekker ppfffffff
Dat is hetzelfde als: "wanneer het uitkomt"quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb een broertje ja, maar wij hebben een afwas-schema...
Oh, nee! Da's een strak schema hoor, maanden van te voren neergepend op de kalender...quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als: "wanneer het uitkomt"![]()
of niet?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, nee! Da's een strak schema hoor, maanden van te voren neergepend op de kalender...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |