abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26441414
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Stali. het volgende:

[..]

Dan zou hij gewoon zijn huwelijk hebben kunnen verbreken want kinderen blijven meestal bij de moeder. Een blok aan je been in de zin van kinderen wil je echt niet zomaar even vermoorden.
En zelfs "sommigen" kunnen niet denken daar zomaar even mee weg te komen. Je kunt niet even drie mensen als blok aan je been opruimen. Dat kan alleen een psychopaat.

Afijn, ellendig dit, ik las in de OP even camping en gevonden en dan is het nu zo tragisch.
Ben nog wel benieuwd naar de toedracht en etc.
We hebben te maken met een gestoorde geest, Slali, een mega egoist, een psychopaat zoals je zelf ook zegt, en die ruimt een blok aan zijn been op.

Een weldenkend en redelijk persoon gaat scheiden, maar bij een scheiding blijf je verantwoordelijk voor je kids, er komt allimentatie etc.
Een iets minder redelijk persoon neemt de benen en komt nooit meer om.

En iemand die compleet van God los is,vind vermoorden wel een praktische oplossing
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:09:57 #177
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_26441431
Zojuist sprak ik mijn zus. Die woont in de straat achter dit gezin. Haar kinderen hebben in de klas gezeten bij Marieke en Charlotte. Volgens mijn zus was het een gezin wat zich niet echt liet zien in de buurt, de kinderen speelden bijvoorbeeld bijna nooit buiten (er is een speeltuitje in de buurt). Mijn zus reed weleens samen met Claudia mee als zij de kinderen had opgehaald van school en de gesprekjes op de fiets waren altijd erg oppervlakkig, weinig persoonlijk. De buren (met kinderen in dezelfde leeftijd van Marieke en Charlotte) kenden dit gezin ook nauwelijks, de vader Richard al helemaal niet. Mijn zus vond Claudia altijd een trieste blik in de ogen hebben...

Op dit moment is het nog erg onrustig in de wijk: veel mensen op straat en een bloemenzee voor het huis...
pi_26441441
vaderschap, aan het hoofd van een gezin staan is zwaar, net als het moederschap, het viel mij ook vies tegen, maar ik zou eerder alleen mezelf iets aandoen dan mijn kinderen, ik heb ze niet voor niets negen maanden gedragen.
Maar goed het motief blijft speculatie.
Misschien is het in een opwelling gebeurd, een vlaag van woede, misschien was het berekenend, voorbedachte rade, misschien had hij een affaire misschien ook niet...
it's better than yours
pi_26441455
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

En jij bent?
Gewoon een user hoor net als jij, maar ik vind dat jij ongepast bezig bent in deze topic om te proberen te stellen dat het wrs. een linkse misdaad is. En dit ga je nu natuurlijk hardnekkig ontkennen, maar met je cultuurrelativisme probeer je een politieke stelling in te nemen en daarom vind ik dat je maar een topicje moet openen in POL ipv hier misplaatst bezig te zijn. .
pi_26441483
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus (geldt ook voor vaders welke een pakje sigaretten gaan halen, etc)

Ik ben ook gek op mijn dochter ondanks dat ze inderdaad een forse aanslag op mijn vrijheid is
Precies, het is een graag gemaakte opoffering of inlevering.
Het is geen opoffering, geen inlevering en geen aanslag feitelijk, het is de beste ruil die je ooit hebt kunnen maken
pi_26441520
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:09 schreef milagro het volgende:

[..]

We hebben te maken met een gestoorde geest, Slali, een mega egoist, een psychopaat zoals je zelf ook zegt, en die ruimt een blok aan zijn been op.

Een weldenkend en redelijk persoon gaat scheiden, maar bij een scheiding blijf je verantwoordelijk voor je kids, er komt allimentatie etc.
Een iets minder redelijk persoon neemt de benen en komt nooit meer om.

En iemand die compleet van God los is,vind vermoorden wel een praktische oplossing
Ondanks eerdere dingen, ik ben het nu echt met je eens.
pi_26441521
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Die zus suggereerde toch openlijk dat Claudia wel eens weggelopen kon zijn. Misschien heeft Richard een verhouding met die zus?
Jaaa, want als zij er echt niks mee te maken had had ze wel gezegd, (laat staan openlijk bekend gemaakt) 'ik denk dat Richard er achter zit trouwens'
pi_26441525
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef milagro het volgende:

Dat was ook mijn "wilde theorie" , zoals ik het noemde, in deel 1, maar schaamde me bijna voor die vergaande complottheorie
Dat kwam toch ook een beetje door die vreemde oproep van de zus, maar mogelijk wist ze dat de man van haar zus een affaire had (ze wilde niet ingaan op de oorzaak van de verdwijning) maar ze kan wel het vermoeden hebben gehad dat haar zus ervandoor was gegaan vanwege die affaire.
Dat maakt haar oproep achteraf minder raar.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 21:13:37 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26441526
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:09 schreef Pippi het volgende:
Volgens mijn zus was het een gezin wat zich niet echt liet zien in de buurt,
Tja, ik paradeer ook niet elke dag door de wijk.
quote:
de kinderen speelden bijvoorbeeld bijna nooit buiten (er is een speeltuitje in de buurt).
Mjah, hier zijn zat kinderen welke voornamelijk in de tuin spelen.
quote:
Mijn zus reed weleens samen met Claudia mee als zij de kinderen had opgehaald van school en de gesprekjes op de fiets waren altijd erg oppervlakkig, weinig persoonlijk.
Tja ik vertel ook niet m'n hele levensverhaal tegen de andere vader welke bij het kdv z'n dochter komt ophalen.
quote:
De buren (met kinderen in dezelfde leeftijd van Marieke en Charlotte) kenden dit gezin ook nauwelijks, de vader Richard al helemaal niet.
'Wij' gaan goed om met de overburen (met kinderen in dezelfde catagorie). Verder zeggen we 'hoi', that's it. Ik werk overdag, en spreek derhalve ook zelden iemand in de buurt.
quote:
Mijn zus vond Claudia altijd een trieste blik in de ogen hebben...
Misschien had ze een vuiltje in d'r ogen.

Sorry hoor, maar dit is wel een melodramatische non-post
pi_26441529
Je moet er toch niet aan denken:

Als je hoort dat je dochter en 2 klein kinderen vermoord zijn...
Of dat je hoort dat je zoon een 3 voudige moordenaar is...

Daar is toch niet bij te komen...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 21:14:48 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26441555
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef MyMilkshake het volgende:
vaderschap, aan het hoofd van een gezin staan is zwaar
Zo ervaar ik het totaal niet.
pi_26441583
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef Stali. het volgende:
Gewoon een user hoor net als jij, maar ik vind dat jij ongepast bezig bent in deze topic om te proberen te stellen dat het wrs. een linkse misdaad is. En dit ga je nu natuurlijk hardnekkig ontkennen, maar met je cultuurrelativisme probeer je een politieke stelling in te nemen en daarom vind ik dat je maar een topicje moet openen in POL ipv hier misplaatst bezig te zijn. .
Waarom zou ik hier ongepast bezig zijn. Ten eerste ben je geen mod en hoef je jezelf niet met mij te bemoeien.
Ten tweede bepaal ik zelf wel wat ik wel en niet post.

Ik probeer alleen maar de wortels te vinden van de geweldsstijging in dit land. In NWS is er bovendien ook plaats voor politiek mss zou je wat vaker hier moeten komen ipv met een vingertje naar anderen te wijzen.
pi_26441601
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, dat begrijp ik niet.
Ik neem aan dat een ieder welke aan kinderen 'begint' zich bewust is van de concequenties. Een klnd is simpelweg voor het leven.

Ik kan nog begrijpen dat je wanhopig wordt van een puber, welke foute dingen doet, of van een huil baby of een kind met een aandoening (waar je in principe niet op rekent) (overigens nog steeds geen reden voor moord).

Ik kan dus NIET begrijpen dat je een kind gaat zien als vrijheidsbeperking. DAT was me namelijk al duidelijk voordat m'n vrouw zwanger was. En ik denk dat iedereen dat kan begrijpen wanneer je twee en twee bij elkaar optelt.
Het is goed te onthouden dat psychopaten volstrekt anders ervaren en denken dan jij en ik. Wat voor ons abnormaal is, is in hun wereld volstrekt normaal, en omgekeerd. Ze zien bijvoorbeeld mensen niet als echte mensen, maar als voorwerpen. In hun wereld zijn zij de enigen die werkelijk bestaan en van belang zijn. Bovendien hechten ze zich niet aan anderen, ze doen slechts alsof. Houden van kennen ze niet, alleen houden van zichzelf (in de vorm van extreem narcisme).

Ze kunnen kinderen nemen zoals ze een nieuwe auto nemen. Omdat dat op dat moment leuk lijkt. En ze kunnen er net zo makkelijk en impulsief weer genoeg van hebben.

Wat wegkomen met moord betreft: ze denken dat ze omnipotent zijn, iedereen om de tuin kunnen leiden en anderen toch te dom zijn om hen te ontmaskeren. Dus denken ze inderdaad dat ze met dit soort moorden zelfs weg kunnen komen. Soms verzinnen ze er een bizar verhaal bij -bijvoorbeeld over een vreemdeling die de moorden zou hebben begaan- zoals in het onderstaande beruchte geval van Diane Downs, een moeder die een moordaanslag pleegde op haar eigen kinderen..

http://www.crimelibrary.c(...)s/downs/index_1.html
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 21:16:48 #189
862 Arcee
Look closer
pi_26441610
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:
Maar dit was anders. De man is -zo komt op mij over- zeer koelbloedig te werk gegaan.
Dit duidt m.i. op een minnares, een lonkend ander leven.
Inderdaad ja... heeft-ie misschien wel eens tegen z'n minnares gezegd: "Ik maak ze gewoon van kant".
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 21:17:41 #190
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26441625
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad ja... heeft-ie misschien wel eens tegen z'n minnares gezegd: "Ik maak ze gewoon van kant".
Voorlopig is er van een minnares nog geen sprake
pi_26441642
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Dat kwam toch ook een beetje door die vreemde oproep van de zus, maar mogelijk wist ze dat de man van haar zus een affaire had (ze wilde niet ingaan op de oorzaak van de verdwijning) maar ze kan wel het vermoeden hebben gehad dat haar zus ervandoor was gegaan vanwege die affaire.
True, maar dan nog, Cosma , ze had alles achtergelaten en de kinderen mee en niemand gewaarschuwd, even een belletje "ik ben weg bij Richard, maak je geen zorgen, we zijn veilig"

dat zou mij dodelijk ongerust maken, zeker als ik weet dat mijn zwager een ander heeft.
ik zou niet meteen aan dít wat er nu gebeurd is denken, maar ik zou wel aan zijn deur staan!

maar je hebt gelijk, ik zei het al eerder ook tegen Toeps, ms lezen we een ondertoon die er gewoon niet is, omdat het geheel helemaal niet leek te kloppen
pi_26441692
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:

Moeder en kinderen vermist 2
Moeder en kinderen vermist 2
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:21:45 #193
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26441705
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ehm. Zo vergezocht is zoiets niet hoor. Komt vaker voor.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 21:22:00 #194
862 Arcee
Look closer
pi_26441716
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Het sloot aan op de mening van Aventura...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 21:22:48 #195
862 Arcee
Look closer
pi_26441727
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:21 schreef Aventura het volgende:
Ehm. Zo vergezocht is zoiets niet hoor. Komt vaker voor.
Nee, maar dan heeft-ie dus de daad bij 't woord gevoegd en dat komt minder vaak voor.
pi_26441762
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Maar een vrouw die haar zus en haar nichtjes dood wil hebben omwille van een relatie?
Ik denk eerder dat ze om de tuin geleid is wat betreft haar geloof in haar zus, ook weer een talent van psychopaten namelijk de man in dit verhaal. En daarbij mensen willen toch altijd liever iets anders geloven dan het allerergste voor hun dierbaren. Dan hoop je toch liever dat je zus ergens veilig zit met de kinderen. Dat ze hier vanuit ging zou ook kunnen wijzen op huwelijksproblemen die ze met haar zus deelde.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 21:25:23 #197
862 Arcee
Look closer
pi_26441781
Politie was trouwens al wel in het huis geweest, gelijk na de aangifte van de vermissing... maar het sporenonderzoek maakte de gruweldaad pas duidelijk.
pi_26441795
quote:
Vooralsnog is dat nog niet zeker natuurlijk....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26441800
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, ik paradeer ook niet elke dag door de wijk.
[..]

Mjah, hier zijn zat kinderen welke voornamelijk in de tuin spelen.
[..]

Tja ik vertel ook niet m'n hele levensverhaal tegen de andere vader welke bij het kdv z'n dochter komt ophalen.
[..]

'Wij' gaan goed om met de overburen (met kinderen in dezelfde catagorie). Verder zeggen we 'hoi', that's it. Ik werk overdag, en spreek derhalve ook zelden iemand in de buurt.
[..]

Misschien had ze een vuiltje in d'r ogen.

Sorry hoor, maar dit is wel een melodramatische non-post
Als meerdere mensen verklaren dat het gezin vrij teruggetrokken leefde lijkt me dat wel duidelijk.
Verder kan je je prima een indruk vormen als je regelmatig eens met iemand meefietst..
pi_26441804
In de metro van afgelopen maandag stond een artikel over het aantal gezinsdrama's in Nederland.

Ik zie toch duidelijk een soort van trend ontstaan

http://www.metropoint.com/ftp/20050418_1000048.pdf
pagina 4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')