We hebben te maken met een gestoorde geest, Slali, een mega egoist, een psychopaat zoals je zelf ook zegt, en die ruimt een blok aan zijn been op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Dan zou hij gewoon zijn huwelijk hebben kunnen verbreken want kinderen blijven meestal bij de moeder. Een blok aan je been in de zin van kinderen wil je echt niet zomaar even vermoorden.
En zelfs "sommigen" kunnen niet denken daar zomaar even mee weg te komen. Je kunt niet even drie mensen als blok aan je been opruimen. Dat kan alleen een psychopaat.
Afijn, ellendig dit, ik las in de OP even camping en gevonden en dan is het nu zo tragisch.
Ben nog wel benieuwd naar de toedracht en etc.
Gewoon een user hoor net als jij, maar ik vind dat jij ongepast bezig bent in deze topic om te proberen te stellen dat het wrs. een linkse misdaad is. En dit ga je nu natuurlijk hardnekkig ontkennen, maar met je cultuurrelativisme probeer je een politieke stelling in te nemen en daarom vind ik dat je maar een topicje moet openen in POL ipv hier misplaatst bezig te zijn.quote:
Precies, het is een graag gemaakte opoffering of inlevering.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus (geldt ook voor vaders welke een pakje sigaretten gaan halen, etc)
Ik ben ook gek op mijn dochter ondanks dat ze inderdaad een forse aanslag op mijn vrijheid is
Ondanks eerdere dingen, ik ben het nu echt met je eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:09 schreef milagro het volgende:
[..]
We hebben te maken met een gestoorde geest, Slali, een mega egoist, een psychopaat zoals je zelf ook zegt, en die ruimt een blok aan zijn been op.
Een weldenkend en redelijk persoon gaat scheiden, maar bij een scheiding blijf je verantwoordelijk voor je kids, er komt allimentatie etc.
Een iets minder redelijk persoon neemt de benen en komt nooit meer om.
En iemand die compleet van God los is,vind vermoorden wel een praktische oplossing
Jaaa, want als zij er echt niks mee te maken had had ze wel gezegd, (laat staan openlijk bekend gemaakt) 'ik denk dat Richard er achter zit trouwens'quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die zus suggereerde toch openlijk dat Claudia wel eens weggelopen kon zijn. Misschien heeft Richard een verhouding met die zus?
Dat kwam toch ook een beetje door die vreemde oproep van de zus, maar mogelijk wist ze dat de man van haar zus een affaire had (ze wilde niet ingaan op de oorzaak van de verdwijning) maar ze kan wel het vermoeden hebben gehad dat haar zus ervandoor was gegaan vanwege die affaire.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef milagro het volgende:
Dat was ook mijn "wilde theorie" , zoals ik het noemde, in deel 1, maar schaamde me bijna voor die vergaande complottheorie
Tja, ik paradeer ook niet elke dag door de wijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:09 schreef Pippi het volgende:
Volgens mijn zus was het een gezin wat zich niet echt liet zien in de buurt,
Mjah, hier zijn zat kinderen welke voornamelijk in de tuin spelen.quote:de kinderen speelden bijvoorbeeld bijna nooit buiten (er is een speeltuitje in de buurt).
Tja ik vertel ook niet m'n hele levensverhaal tegen de andere vader welke bij het kdv z'n dochter komt ophalen.quote:Mijn zus reed weleens samen met Claudia mee als zij de kinderen had opgehaald van school en de gesprekjes op de fiets waren altijd erg oppervlakkig, weinig persoonlijk.
'Wij' gaan goed om met de overburen (met kinderen in dezelfde catagorie). Verder zeggen we 'hoi', that's it. Ik werk overdag, en spreek derhalve ook zelden iemand in de buurt.quote:De buren (met kinderen in dezelfde leeftijd van Marieke en Charlotte) kenden dit gezin ook nauwelijks, de vader Richard al helemaal niet.
Misschien had ze een vuiltje in d'r ogen.quote:Mijn zus vond Claudia altijd een trieste blik in de ogen hebben...
Zo ervaar ik het totaal niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef MyMilkshake het volgende:
vaderschap, aan het hoofd van een gezin staan is zwaar
Waarom zou ik hier ongepast bezig zijn. Ten eerste ben je geen mod en hoef je jezelf niet met mij te bemoeien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef Stali. het volgende:
Gewoon een user hoor net als jij, maar ik vind dat jij ongepast bezig bent in deze topic om te proberen te stellen dat het wrs. een linkse misdaad is. En dit ga je nu natuurlijk hardnekkig ontkennen, maar met je cultuurrelativisme probeer je een politieke stelling in te nemen en daarom vind ik dat je maar een topicje moet openen in POL ipv hier misplaatst bezig te zijn..
Het is goed te onthouden dat psychopaten volstrekt anders ervaren en denken dan jij en ik. Wat voor ons abnormaal is, is in hun wereld volstrekt normaal, en omgekeerd. Ze zien bijvoorbeeld mensen niet als echte mensen, maar als voorwerpen. In hun wereld zijn zij de enigen die werkelijk bestaan en van belang zijn. Bovendien hechten ze zich niet aan anderen, ze doen slechts alsof. Houden van kennen ze niet, alleen houden van zichzelf (in de vorm van extreem narcisme).quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, dat begrijp ik niet.
Ik neem aan dat een ieder welke aan kinderen 'begint' zich bewust is van de concequenties. Een klnd is simpelweg voor het leven.
Ik kan nog begrijpen dat je wanhopig wordt van een puber, welke foute dingen doet, of van een huil baby of een kind met een aandoening (waar je in principe niet op rekent) (overigens nog steeds geen reden voor moord).
Ik kan dus NIET begrijpen dat je een kind gaat zien als vrijheidsbeperking. DAT was me namelijk al duidelijk voordat m'n vrouw zwanger was. En ik denk dat iedereen dat kan begrijpen wanneer je twee en twee bij elkaar optelt.
Inderdaad ja... heeft-ie misschien wel eens tegen z'n minnares gezegd: "Ik maak ze gewoon van kant".quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:
Maar dit was anders. De man is -zo komt op mij over- zeer koelbloedig te werk gegaan.
Dit duidt m.i. op een minnares, een lonkend ander leven.
Voorlopig is er van een minnares nog geen sprakequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad ja... heeft-ie misschien wel eens tegen z'n minnares gezegd: "Ik maak ze gewoon van kant".
True, maar dan nog, Cosma , ze had alles achtergelaten en de kinderen mee en niemand gewaarschuwd, even een belletje "ik ben weg bij Richard, maak je geen zorgen, we zijn veilig"quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Dat kwam toch ook een beetje door die vreemde oproep van de zus, maar mogelijk wist ze dat de man van haar zus een affaire had (ze wilde niet ingaan op de oorzaak van de verdwijning) maar ze kan wel het vermoeden hebben gehad dat haar zus ervandoor was gegaan vanwege die affaire.
Dat maakt haar oproep achteraf minder raar.
Moeder en kinderen vermist 2quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig is er van een minnares nog geen sprake
Ehm. Zo vergezocht is zoiets niet hoor. Komt vaker voor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad ja... heeft-ie misschien wel eens tegen z'n minnares gezegd: "Ik maak ze gewoon van kant".
Het sloot aan op de mening van Aventura...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig is er van een minnares nog geen sprake
Nee, maar dan heeft-ie dus de daad bij 't woord gevoegd en dat komt minder vaak voor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:21 schreef Aventura het volgende:
Ehm. Zo vergezocht is zoiets niet hoor. Komt vaker voor.
Maar een vrouw die haar zus en haar nichtjes dood wil hebben omwille van een relatie?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Dat kwam toch ook een beetje door die vreemde oproep van de zus, maar mogelijk wist ze dat de man van haar zus een affaire had (ze wilde niet ingaan op de oorzaak van de verdwijning) maar ze kan wel het vermoeden hebben gehad dat haar zus ervandoor was gegaan vanwege die affaire.
Dat maakt haar oproep achteraf minder raar.
Vooralsnog is dat nog niet zeker natuurlijk....quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Moeder en kinderen vermist 2
Moeder en kinderen vermist 2
Als meerdere mensen verklaren dat het gezin vrij teruggetrokken leefde lijkt me dat wel duidelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ik paradeer ook niet elke dag door de wijk.
[..]
Mjah, hier zijn zat kinderen welke voornamelijk in de tuin spelen.
[..]
Tja ik vertel ook niet m'n hele levensverhaal tegen de andere vader welke bij het kdv z'n dochter komt ophalen.
[..]
'Wij' gaan goed om met de overburen (met kinderen in dezelfde catagorie). Verder zeggen we 'hoi', that's it. Ik werk overdag, en spreek derhalve ook zelden iemand in de buurt.
[..]
Misschien had ze een vuiltje in d'r ogen.
Sorry hoor, maar dit is wel een melodramatische non-post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |