Waar?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoorde van iemand uit Zoetermeer dat ze zijn gevonden.
Relatieproblemen? ICT-nerdje dat trouwt met een wulpse meid...gaat bijna nooit goed.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:53 schreef thaleia het volgende:
Ik ben bij dit soort zaken altijd zo benieuwd naar het motief...wat zit hier in godsnaam achter?
een andere vrouw en geen allimentatie willen betalenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:53 schreef thaleia het volgende:
Ik ben bij dit soort zaken altijd zo benieuwd naar het motief...wat zit hier in godsnaam achter?
tja... graag gedaan is niet echt t juiste wat ik nu kan zeggen....quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:55 schreef cpcpb het volgende:
bedankt mr Spliffy ik ben bang dat ik je wel geloof..
klote zeg, dit!
we zullen het over een half uurtje wel horen.. :-(
Vele moordenaars denken de perfecte moord te hebben gepleegd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:58 schreef thaleia het volgende:
Ik zou persoonlijk liever alimentatie betalen dan voor twintig jaar de bak indraaien. Maar hij meende blijkbaar echt dat hij hiermee weg zou kunnen komen....
Of ze is vreemd gegaan met een jeugdliefde die ze via schoolbank.nl heeft ontmoet, man komt er achter, man wil zijn kinderen niet kwijt, en vermoord ze daarom maar. (Klinkt raar, maar het komt vaker voor, zieke geesten...)quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:56 schreef milagro het volgende:
[..]
een andere vrouw en geen allimentatie willen betalen
dat is het enige zieke wat ik kan bedenken.
Het blijft nog speculeren, net als bij dat gezin uit Hilversum van vorige week. Nu weet ik niet wat erger is, er zelf ook een einde maken of proberen er onderuit te komen en als dat mislukt de gevolgen nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:08 schreef Barcelona het volgende:
dat hij die vrouw vermoord in enorme woede, maar die twee dochters.. nah, echt geen woorden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |