Die zus suggereerde toch openlijk dat Claudia wel eens weggelopen kon zijn. Misschien heeft Richard een verhouding met die zus?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:45 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Maar ze waren toch al de hele week ziek thuis, dus woe do en vrij heeft niemand blijkbaar contact gezocht, evenmin in het weekend en maandag, en áls er wel iemand belde kregen ze alleen de vent aan de lijn, desondanks was hij vanaf den beginne boven elke verdenking verheven (daarin speelt ook de omgeving (familie) een rol lijkt me, weet je ik heb een klein beetje het gevoel dat er nog veel meer speelt in dit drama (jouw vermoeden).
Ik wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet hoe je aan TWEE kinderen komt
Ja, ben het helemaal met je eens. Maar ja, ze zijn hier in Nederland meestal ook weer niet al te voortvarend wat dit soort zaken betreft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef milagro het volgende:
klopt natuurlijk, en niet zelden duikt zo'n vrouw met kids een dag later weer ergens op.
maar toch, als er kids bij betrokken zijn, kan je niet zorgvuldig genoeg zijn.
als na zijn verhaal en verhoor vd omgeving en familie niets de verdwijning kan verklaren dan keer je toch meteen terug naar de plek waar ze als laatst gezien is en gooit de boel om?
Dat was ook mijn "wilde theorie" , zoals ik het noemde, in deel 1, maar schaamde me bijna voor die vergaande complottheoriequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die zus suggereerde toch openlijk dat Claudia wel eens weggelopen kon zijn. Misschien heeft Richard een verhouding met die zus?
Familiedrama's zijn wel een categorie binnen de geweldsdelicten in dit land. Het schokt de mensen mss nog meer omdat er kinderen bij betrokken zijn en het op het oog meestal gewone gezinnen waren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:51 schreef Taurus het volgende:
Ah. Als het om het geweld op zich gaat, vind ik familiedrama's een heel andere categorie. Totaal niet vergelijkbaar met Theo van Gogh, Hans van Wieren etc, als je daar op doelt.
Ik denk dat het dieper zit. Maar waar het precies zit weet ik ook niet. het lijkt me handig als daar eens onderzoek naar wordt gedaan. Want ergens in het verleden zit er blijkbaar een kink in de kabel. Mss komt het door het cultuurrelativisme en de daar uit voortvloeiende verwaarlozing van gezin en onderwijs.quote:En ik vind 't ook moeilijk om te zoeken naar de oorzaken van die 'geweldsspiraal'. Ik kom niet verder dan dat er te veel geweld op tv te zien is..![]()
Denk eerder dat die vent allemaal verhaaltjes heeft opgehangen en de familie op het verkeerde been heeft gezet. Dat ze weggelopen was vanwege problemen ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die zus suggereerde toch openlijk dat Claudia wel eens weggelopen kon zijn. Misschien heeft Richard een verhouding met die zus?
Nee, dat begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik wel.
Het vaderschap van 1 kind wel aankunnen, van 2 niet bijvoorbeeld of
ms vond hij ze als baby nog wel leuk en toen de eerste baby af was, was de 2e onderweg al en zat hij dus binnen no time met 2 peuters.
En iets kan op de lange duur tegen vallen, je kan je vrijheid meer en meer gaan missen, iets dat je in het begin nog kon opbrengen maar na 3 jaar je tot hier zat...
Volgens een user hier (zie vorige deel van dit topic) die inside info had vóór de officiële berichtgeving had hij een ander.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:53 schreef Stali. het volgende:
Ik vraag me af wat zijn motief is geweest
Dan zou hij gewoon zijn huwelijk hebben kunnen verbreken want kinderen blijven meestal bij de moeder. Een blok aan je been in de zin van kinderen wil je echt niet zomaar even vermoorden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:44 schreef milagro het volgende:
[..]
als je niet van je kinderen houdt en ze enkel als blok aan je been beschouwt, het vaderschap voor jou een lange aaneenschakeling van verplichtingen was, ze een sta in de weg zijn voor een nieuwe start, een schone lei, dan kunnen sommigen dat.
Ik denk dat je veel simpeler moet denken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Familiedrama's zijn wel een categorie binnen de geweldsdelicten in dit land. Het schokt de mensen mss nog meer omdat er kinderen bij betrokken zijn en het op het oog meestal gewone gezinnen waren.
[..]
Ik denk dat het dieper zit. Maar waar het precies zit weet ik ook niet. het lijkt me handig als daar eens onderzoek naar wordt gedaan. Want ergens in het verleden zit er blijkbaar een kink in de kabel. Mss komt het door het cultuurrelativisme en de daar uit voortvloeiende verwaarlozing van gezin en onderwijs.
Ja, ik zag het net inderdaad, maar vond het net zo beknopt als het nieuwsbericht en verder heeft die persoon ook niet meer gereageerd of ik moet er overheen gelezen hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Volgens een user hier (zie vorige deel van dit topic) die inside info had vóór de officiële berichtgeving had hij een ander.
Betreffende user wist ook te vertellen waar hij ze had begraven, zie deel 2.
Ik kan dat niet terugvinden hoor? dat hij een ander heeft..quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Volgens een user hier (zie vorige deel van dit topic) die inside info had vóór de officiële berichtgeving had hij een ander.
Betreffende user wist ook te vertellen waar hij ze had begraven, zie deel 2.
Dat zou wel heel simplistisch zijn. Maar zo ja. Een oplossing daarvoor is een stuk minder simpel. In theorie mss maar in de praktijk niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat je veel simpeler moet denken.
We zijn met teveel... simpel.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:02 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk overigens dat het probleem niet daarin zit.
Wegwezen, ga anders even lekker naar POL met je cultuur-relativismegewauwel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Familiedrama's zijn wel een categorie binnen de geweldsdelicten in dit land. Het schokt de mensen mss nog meer omdat er kinderen bij betrokken zijn en het op het oog meestal gewone gezinnen waren.
[..]
Ik denk dat het dieper zit. Maar waar het precies zit weet ik ook niet. het lijkt me handig als daar eens onderzoek naar wordt gedaan. Want ergens in het verleden zit er blijkbaar een kink in de kabel. Mss komt het door het cultuurrelativisme en de daar uit voortvloeiende verwaarlozing van gezin en onderwijs.
Jij niet, en ik met jou niet, Swets, maar ik weet dat het bij sommigen zo wel kan gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik niet.
Ik neem aan dat een ieder welke aan kinderen 'begint' zich bewust is van de concequenties. Een klnd is simpelweg voor het leven.
Ik kan nog begrijpen dat je wanhopig wordt van een puber, welke foute dingen doet, of van een huil baby of een kind met een aandoening (waar je in principe niet op rekent) (overigens nog steeds geen reden voor moord).
Ik kan dus NIET begrijpen dat je een kind gaat zien als vrijheidsbeperking. DAT was me namelijk al duidelijk voordat m'n vrouw zwanger was. En ik denk dat iedereen dat kan begrijpen wanneer je twee en twee bij elkaar optelt.
Maar als je de samenleving een goede beschaving mee geeft dmv een goede fundering kan je heel veel problemen te lijf gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk het wel.
We zijn niet anders dan dieren, met een heel dun laagje beschaving.
En dan dunne laagje beschaving staat onder druk door overbevolking.
Overbevolking bij dieren leidt ook tot kanibalisme, etc.
Dat bedoelde ik dus (geldt ook voor vaders welke een pakje sigaretten gaan halen, etc)quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:04 schreef milagro het volgende:
alleen een complete egoistische klootzak doet dan zoiets wat deze vent deed
En jij bent?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:04 schreef Stali. het volgende:
Wegwezen, ga anders even lekker naar POL met je cultuur-relativismegewauwel..
Klopt, maar er blijven individuen welke nu net ff een tikkie minder beschaafd zijn. En hoe verder die beschaving onder druk komt, des te meer die zich zullen manifesteren (waardoor de beschaving nog meer onder druk komt, etc)quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar als je de samenleving een goede beschaving mee geeft dmv een goede fundering kan je heel veel problemen te lijf gaan.
Je hebt gelijjk en is hij inderdaad niet verantwoordelijk voor zijn daden in de zin van de strafwet. Maar ik vind een bericht als dit wel heel erg en waarschijnlijk ben ik ook geemotioneerd omdat ik maar even naar mijn eigen kuikentje van vijf hoef te kijken. Nou ja goed, dit soort berichten vind ik altijd rot.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
mijn bloed kan niet koken van dit nieuws omdat het evidentelijk gaat om een ziek persoon. hoe kalm, berekenend en leugenachtig hij ook overkomt.
Daar zit wat in ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Klopt, maar er blijven individuen welke nu net ff een tikkie minder beschaafd zijn. En hoe verder die beschaving onder druk komt, des te meer die zich zullen manifesteren (waardoor de beschaving nog meer onder druk komt, etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |