aha op die manierquote:dat heb ik vaker gehoord.....maar ik blijf dan ook in de betuwe....
Ik woon in Gendt
Jij zit altijd bij een voetbalwedstrijd, dus onverwacht?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
Begin je om 3 uur met werken wordt je om half 4 opgebeld met de mededeling dat een vriend nog een kaartje over heeft voor Anderlecht v Standard vanavond,kan je vraagt ie,nou ik moet eerst vrij vragen.
Ik naar mijn chef en ik zeg,"ik moet nu weten of ik nu naar huis kan of niet",hij kijkt mij raar aan,ja is goed zegt ie.
Dus DG zit geheel onverwacht vanavond bij de topper in Belgie
super!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
en ik zeg,"ik moet nu weten of ik nu naar huis kan of niet",hij kijkt mij raar aan,ja is goed zegt ie.
deze toevallig wel want ik ging er vanuit dat ik tot 12 uur vanavond moest werkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij zit altijd bij een voetbalwedstrijd, dus onverwacht?
Dan is het sowieso leuk om te horen dat je al om 16:00 weg magquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
deze toevallig wel want ik ging er vanuit dat ik tot 12 uur vanavond moest werken
Dat zijn nog eens vrienden !!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
Begin je om 3 uur met werken wordt je om half 4 opgebeld met de mededeling dat een vriend nog een kaartje over heeft voor Anderlecht v Standard vanavond,kan je vraagt ie,nou ik moet eerst vrij vragen.
Ik naar mijn chef en ik zeg,"ik moet nu weten of ik nu naar huis kan of niet",hij kijkt mij raar aan,ja is goed zegt ie.
SCH of topicquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef VoreG het volgende:
Gevonden!
roze string en een grote bek !quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef Coone het volgende:
hier iSCH ie ook al niet
waar herken ik hem eigenlijk aan?
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
Als die piemel daadwerkelijk geband is,wrom staat dat nog niet in het bantopic dan?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:30 schreef Coone het volgende:
ik zie hier wel iemand met een heel klein hartje (en een hele grote buik)
zo'n teddy-beer buik ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:30 schreef Coone het volgende:
[..]
ik zie hier wel iemand met een heel klein hartje (en een hele grote buik)
ik had bijna willen zeggen dat ik zo'n buik om te knuffelen vindquote:
als je zaterdag was gekomen , had je wel ff met mijn buikje mogen knuffelen !quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:54 schreef just me het volgende:
ik had bijna willen zeggen dat ik zo'n buik om te knuffelen vind
Sterkte!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:mn moeder heeft trouwens gisteren te horen gekregen dat ze woensdag al kan beginnen met chemo, ze rekenden 4 weken na de 1e operatie ipv de laatste, handig dat ze dat nu zeggen
Maarja vanaf woensdag gaat t spel dus op de wagen.
Boe.quote:
Lekker op een bankje zitten kijken zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Vandaag in het park geweest met 4 klassen, da's nog eens leuk. Rondje op kosten van SCH!!
oequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je zaterdag was gekomen , had je wel ff met mijn buikje mogen knuffelen !
schrikquote:
Mijn *ping* ging af.quote:
bis morgenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:48 schreef Bjoro het volgende:
tot morgen in Utrecht !!!
Goed nieuws, Rubbertjequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:mn moeder heeft trouwens gisteren te horen gekregen dat ze woensdag al kan beginnen met chemo, ze rekenden 4 weken na de 1e operatie ipv de laatste, handig dat ze dat nu zeggen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:mn moeder heeft trouwens gisteren te horen gekregen dat ze woensdag al kan beginnen met chemo, ze rekenden 4 weken na de 1e operatie ipv de laatste, handig dat ze dat nu zeggen
Uiteraard!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker op een bankje zitten kijken zeker.
Doei zo macaronie is warm ik ga ook etenquote:
Massage na het zuigen?quote:
Bestel maar een Pizzaquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef superjoden het volgende:
SJ twijfelt nog, frietje halen of pizzaatje bestellen
ja heb hem ook aanstaan. Ze is dus nog niet geweestquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bestel maar een Pizza
Blumchen komt zo op de radio
Nee nog niet geweest,quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:24 schreef superjoden het volgende:
[..]
ja heb hem ook aanstaan. Ze is dus nog niet geweest, was al bang dat ik het gemist had
had verdomme www.veronica.nl aanstaan het eerste halfuur i.p.v. yorin
krijg je ervan als je alleen 538 luistert
pizza bestellen en dan komen brengen deden ze dat hier maarquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef superjoden het volgende:
SJ twijfelt nog, frietje halen of pizzaatje bestellen
Brengen ze geen pizza bij jou? In wat voor achterlijk gehucht woon je dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
pizza bestellen en dan komen brengen deden ze dat hier maar
Radio Veronica Suijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef Suijk het volgende:
Is het Yorin? Dan zoek ik dat ook even op.
Heeeeejjjjjjjquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Brengen ze geen pizza bij jou? In wat voor achterlijk gehucht woon je dan?
Ik heb veronica aanstaan en de presentator heeft de echte naam van Blumchen genoemd en volgens mij heeft ze zelf ook Veronica gezegd gisterenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:31 schreef Suijk het volgende:
En SJ zegt net Yorin?
Tja, dat zuigen was nou ook niet je-van-het.quote:
vriezenveen , kolere das een eindje weg zegquote:
in oons mooi twentelandquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef superjoden het volgende:
[..]
vriezenveen , kolere das een eindje weg zeg![]()
Ik heb ook yorin aanstaan, waarom zit ze daarquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
Nee nog niet geweest,
De presentator zei wel een kwartier geleden dat ze naast hem zat, dus zal het niet lang meer duren, neem ik aan
Is toch eigenlijk Duitsland, zeg maar?quote:
Maakt niet uit, het vroegere radio veronica heeft ooit de naam in Yorin veranderd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef superjoden het volgende:
klopt Bos dat heeft ze zelf gezegd , twijfelde of veronica en yorin dezelfde was. excuses
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk Duitsland, zeg maar?
Vanwege haar prijs naar EuroDisney een paar weken terugquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook yorin aanstaan, waarom zit ze daar
aha op die manierquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het vroegere radio veronica heeft ooit de naam in Yorin veranderd.
Maar nu is er weer een radio en televisie Veronica,
Vandaar dat je dacht dat het dezelfde zender was.
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Die bagger die er nu op is wordt je niet vrolijk van.
nou wel officieelquote:
ik snap er niks meer van , het zou tussen half 6 en 7 uur plaatsvindenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:59 schreef Suijk het volgende:
Heb ik het nu gemist of moeten we nog langer wachten?
Waar staat het dan?quote:
Dat is niet zo moeilijk. Als ik vandaag een column klaarzet voor over 5 weken en ik ga tussendoor weg, dan verschijnt die column gewoon als niemand daar iets aan verandert.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:07 schreef Suijk het volgende:
Dus die SCH kan wel columns plaatsen (aardig stukje trouwens) maar niet meer posten. Een spook-column als het ware!
Wat gebeurt daar nu weer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:00 schreef Suijk het volgende:
'In Hendrik-Ido-Aaaaambacht'.
Was een reclame net op de radio. Een liedje dat het in HIO erg leuk was.quote:
Dat wou ik zeggen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
subfora -> mededelingen vom
edit: staat het ook nog niet
Dat weet iedereen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Was een reclame net op de radio. Een liedje dat het in HIO erg leuk was.
Inge Diepmanquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Neeeeeeeeeee! Gaat Plien nu met Sanne Wallis de Vries?
Werkt alleen maar beterquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Dat zou niks worden ook natuurlijk, met die pilsjes!
gisterenavond smaakte het bier bij mij zo goed dat ik vandaag maar eens geen bier neemquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft al weer wat biertjes achter zijn kiezen
* Dos37 ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
* methodmich kan Milan - PSV niet kijken...
Tupperware avond ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
vandaag nog maar even vrij voor gevraagdquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ja wat een idioot alweer zoietsquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
De drie kindjes en hun moeder zijn vermoord, de vader heeft bekend
Scheiden is er niet meer bij dus? Dat duurt waarschijnlijk te langquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Om moedeloos van te worden inderdaad.
geniet ervan!quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:12 schreef Dos37 het volgende:
zo ik ga der untergang vanavond maar us kijken
Sorrt ik las moederloos.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Om moedeloos van te worden inderdaad.
Gelukkig MSNen shmoopy en ik nog.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef lookinforyou het volgende:
Wat ik ben ik blij dat mijn ex gewoon weg gegaan is....
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
De drie kindjes en hun moeder zijn vermoord, de vader heeft bekend
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:49 schreef popolon het volgende:
Zo
Straks is even de familie van het vliegveld afhalen.
Is het 2 weken lang 20/25 graden, komen ze hier gaat het van de week sneeuwen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Sanne Wallis de Vries?
En dan vinden we hier dat we wisselvallig weer hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:49 schreef popolon het volgende:
Zo
Straks is even de familie van het vliegveld afhalen.
Is het 2 weken lang 20/25 graden, komen ze hier gaat het van de week sneeuwen
ja nou half een beetje enzo.. heb wel gelachen enzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef pascalheister het volgende:
maar je bent niet in de uitzending geweest blumchen?
Ik heb nog steeds een trauma van onze eerste ontmoetingquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Sanne Walles de Vries één van de weinige grappige vrouwen in het cabberet
vertelquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma van onze eerste ontmoeting
Ik was bij de opname voor de Dit was het nieuws eindejaarsuitzending, met een toen nog relatief onbekende Sanne, en misschien wel de oorzaak van het trauma: Willem Oltmans.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme een berichtje in de krant verkeerd begrepen.
'Bestel bij PingPong uw echte Chinees.
Ik gebeld vond het wel duur maar dan kreeg je ook wat zeiden ze.
Zit ik hier met een tafeltennistafel.
Jammer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef VoreG het volgende:
Gevonden!
binnenkort kun jij alles over de talenten uit Zuid Amerika aan cultheld vertellenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef pascalheister het volgende:
Binnenkort maar eens kaarten scoren voor het A-jeugdvoetbaltoernooi in Terborg.
Leuke clubs zitten erbij
meer info http://www.terborgtoernooi.nl/
Welk braziliaans of argentijns talent zal er nu weer spelen
Gomes en Maxwell hebben beide ook al eens in Terborg gespeelt met Cruzeiro
Z'n alter-egootje wil het vast wel even komen delen met onSCH.quote:
Het duurt welerg lang hè ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaaai
Tong wneer hebbie nouw weer MZN?
Leuk hier ehquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:42 schreef nikky het volgende:
Haai allemaal..
Ik ben er ook weer eventjes..
Jah, absoluut. Ik was met het vorige topic hier en vond het erg gezellig.quote:
Mwah vorige topic, ik geloof dat het er inmiddels wel meer warenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was met het vorige topic hier en vond het erg gezellig.
Alleen het gaat zo snel de laatste twee dagen Nikky.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Jah, absoluut. Ik was met het vorige topic hier en vond het erg gezellig.
Jullie hebben een leuke en gezellige slowchat. Dat mag ook wel eens gezegd worden door een buitenstaander..
Tong open deze pagina eens:quote:
Scheer je weg, enge donkerblauwe tovertrol!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
Jullie hebben een leuke en gezellige slowchat. Dat mag ook wel eens gezegd worden door een buitenstaander..
Nikky enzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:44 schreef nikky het volgende:
[..]
nou ja zegquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Alleen te weinig wijfen die zich gratis aanbieden.
Maar misschien ben jij de reddende engel.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah vorige topic, ik geloof dat het er inmiddels wel meer waren.
Bloemetje en op de radio enzo. MP3?quote:
En nog kwaad zijn ook.quote:
MSN bokt ook een beetje momenteel Tong.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
20 minutenj bezig geweest Golfert ik kwam heel ver maar net niet
Neem ik het toch niet voor niets op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Suijk het volgende:
Gullit en Petro bij BvD trouwens.
OKquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
MSN bokt ook een beetje momenteel Tong.
Probeer het zo nog maar eens even, alshet goed is ben je dan binnen mum van tijd weer te bereiken via webmessenger.
Jammer meis. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:02 schreef Blumchen het volgende:
Bloes.. ik was maar heel ff.. en een beetje lachenMaar mag nog een keertje terug komen enzo.. en dan kan ik ook de groetjes doe naan hools enzo
Nikky.. helaas nog geen mp3, maar t was ook maar zo kort
CU in Utrecht.quote:
Zie je Nikky, de kleintjes die lang mogen opblijven zeggen zelfs als ze naar bed worden gestuurd.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Alleen te weinig wijfen die zich gratis aanbieden.
Maar misschien ben jij de reddende engel.
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je Nikky, de kleintjes die lang mogen opblijven zeggen zelfs als ze naar bed worden gestuurd.
quote:
jij voelt het toch zo.. dan vind ik het niet te grof!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
Of was ik te grof ?
Erica Terpstra niet-roker van het jaar
Fortuna heeft MVV in de derby verslagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:34 schreef Suijk het volgende:
Dat gaat er wel in AirRaid, iets te vieren?
Dank uquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:34 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid geeft elke Hools een lekker stukkie limburgse vlaai
whehe.. ja mijn moeder hequote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
[..]meissie. Ik bel je morgen nog wel even als ik het niet vergeet en jij niet bij Esprit in de winkel staat.
.
Is zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
jij voelt het toch zo.. dan vind ik het niet te grof!
Daar nemen we een lekker stukkie vlaai op dan!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Fortuna heeft MVV in de derby verslagen
en dat Heracles heeft verlorenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar nemen we een lekker stukkie vlaai op dan!
en ik ga slapen, morgen velddienst dus om 07.45 uur op de club zijn.. 20 jeugd-thuiswedstrijden !!quote:
quote:
Oeh! Spannend!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
whehe.. ja mijn moeder heze is een schat.. heb een lekekr geurtje van dr gehad
Maar bel morgen ff in je pauze.. moet wel wat vertellen enzo
vertelquote:
Als dat je gevoel is moet je het uiten, hoewel ik het niet geheel met je woordkeuze voor haar eens ben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
Of was ik te grof ?
Erica Terpstra niet-roker van het jaar
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
terwijl we als we in de spiegel kijken dat ook gewoon kunnen zien
Sinds wanneer noemen jullie je bed Ned3 ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
Enfin, Bluezz en ik gaan nu erotisch drama op Ned3 bekijken.
Wat een niks trage boutfilm dus.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen jullie je bed Ned3 ?
Dat weet je tioch van te voren meissie.quote:
Sjah, ik dacht ik probeert ut ff, je kennie wetenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je tioch van te voren meissie.
buiten kijfquote:Op zaterdag 23 april 2005 05:17 schreef Spideyman het volgende:
Wakker zijn is een optie.
goeiemorgen danquote:
Maar niet echt een keusquote:Op zaterdag 23 april 2005 05:17 schreef Spideyman het volgende:
Wakker zijn is een optie.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:43 schreef appelsientje het volgende:
Zal zometeen wel rustig zijn... iedereen is naar Utrecht...
Lijkt me goed, maar had me nu ook wel leuk geleken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Komen we de volgende keer toch mooi met z'n allen.
Mij ook, maar de datum kwam niet goed uit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt me goed, maar had me nu ook wel leuk geleken.
Ja mij dus ook... volgende keer beter...quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt me goed, maar had me nu ook wel leuk geleken.
Arnhemquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja lekker, ' t wordt vanmiddag waarschijnlijk heel veel bier.
Waar ga je huizen kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |