abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26431852
quote:
Erica Terpstra niet-roker van het jaar

ROTTERDAM - Erica Terpstra is uitgeroepen tot niet-roker van het jaar 2005 door Clean Air Nederland. De voorzitster van sportkoepel NOC/NSF neemt haar benoeming zaterdag in Driebergen in ontvangst, aldus de organisatie die ijvert voor rookvrije openbare ruimten.

Terpstra treedt in de voetsporen van onder anderen oud-minister Els Borst en SP-Tweede-Kamerlid Harry van Bommel.

Clean Air Nederland koos voor de VVD-politica voor de manier waarop NOC/NSF sportkantines rookvrij wil krijgen. De sportkoepel begon onlangs de campagne "Rookafspraken? Da's wel zo sportief". Doel hiervan is dat medio volgend jaar in alle sportkantines afspraken zijn gemaakt over niet-roken.

De antirookorganisatie benoemt elk jaar een bekende Nederlander die zich inspant om openbare ruimten rookvrij te krijgen.

Dit is al de derde prijs die ze dit jaar pakt. De McDonalds-klant-van-het-jaar Award® en de Miss-grote-maten-verkiezing heeft ze allebei al gewonnen.

Vinden jullie het terecht?

Laat ik daarbij zeggen dat ik niet zo hou van dit soort moralistische schone lucht predikers. Moge het niet duidelijk zijn.
Erik Nevland, onze messias
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:40:38 #2
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26432111
Ik heb haar nog nooit iets anti-rokends zien doen. Wat een onzin... dus elke beroemde niet roker krijgt een prijs?
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_26433106
misschien is het het openen van de outdoor bobslee startbaan in hardewijk dat t em heeft gedaan...
pi_26434864
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 14:40 schreef Principessa het volgende:
Ik heb haar nog nooit iets anti-rokends zien doen. Wat een onzin... dus elke beroemde niet roker krijgt een prijs?
quote:
Clean Air Nederland koos voor de VVD-politica voor de manier waarop NOC/NSF sportkantines rookvrij wil krijgen.
pi_26434937
Ze wil de ingang blokkeren ofzo?
Erik Nevland, onze messias
pi_26440345
Nu nog wat minderen met snacken en ze is 'the man'.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:36:13 #7
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26440561
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

[..]
Voor zo'n prijs zou ik op z'n minst iemand verwachten die als een soort Hirshi Ali het roken tegen gaat...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_26444750
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:35 schreef Exominiac het volgende:
Ze wil de ingang blokkeren ofzo?
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 april 2005 @ 23:31:53 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_26445004
Tong steekt er nog één op in de naam van de dikke vetklep die het schoolsportonderwijs heeft afgeschaft net als het schoolzwemmen en geen cent te veel uitgeeft aan het ziekenhuispersoneel en de bjaardenzorgsters. In naam van m'n pa, die overleed omdat er een wachtlijst was door die dikke hoer met haar mooie praatjes maar meer geld uitgeeft aan defensie dan aan onderwijs en gezondheid. Dat ze moge zinke in haar zeemansgraf.

De hoer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26445097
Ol rook ook niet en win nooit iets
  zaterdag 23 april 2005 @ 02:05:54 #11
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26447538
Hmm, ik denk dat ik mezelf dan maar nomineer voor niet-autorijder van het jaar. Ok, ik zou het ook niet mogen (totdat ik mijn rose papiertje ga halen), maar daar gaat het nu ff niet om.

Wat heb ik gewonnen?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')