Dit liedje he, zoals ik het geleerd heb, klopt ie nietquote:Deze vuist op deze vuist
Deze vuist op deze vuist
Deze vuist op deze vuist
Deze vuist op deze vuist
En zo klim ik naar boven
(en dan doe je vuist zo op tafel)quote:Deze vuist
(en dan doe je andere er boven op)quote:Op deze vuist
moet bovenopquote:deze vuist
quote:deze vuist
en dan je linkervuist op tafel doen terwijl je zingt:quote:deze vuist op
en dan je rechtervuist op je linker plaatsen.quote:deze vuist
quote:en zo klim ik naar boven
Mijn hartslag werkt volgens mij nog net zoals op je avatar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:10 schreef killswitch het volgende:
okey en voortaan blijf je uit het medicijnkastje van je oma
Onderwijs zou vanaf de basis goed moeten zijn. Onderwijs is hard nodig 'aan de andere kant van de wereld'. Het zou onzin zijn als we hun foute liedjes zouden leren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef Rene_H het volgende:
hahahaha...
damn... waar mensen al niet lang over nadenken zeg...
whaha....
ach aan de andere kant van de wereld sterven kleine kindjes de hongerdood, maar goed waar hebben we het over
Weltschmerzquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef BrauN het volgende:
TS, het is tijd dat jij tussen 6 plankjes terecht komt, want redding is niet meer mogelijk...
Ik vind het écht heus knap dat je dat plaatje kan posten hoor, knap dat je dat geleerd hebt!quote:
Knuist is dan inderdaad een logischer woord. Mannelijker. Krachtiger.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef BB-King het volgende:
Wat een raar woord is vuist trouwens.
Zeg het maar eens een paar keer achter elkaar... het verliest elke waarde.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=knuistquote:knuist (de ~, ~en)
1 sterke hand of vuist
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=vuistquote:vuist (de ~, ~en)
1 dichtgeknepen hand
2 zware vierkante hamer => moker
3 (in verschillende machines) stamper [Belg.]
Dank uquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik vind het écht heus knap dat je dat plaatje kan posten hoor, knap dat je dat geleerd hebt!
Maar toch wil ik nog 1 puntje van je post bespreken. Ik mis het ontopic gebeuren een beetje.
Ik hoop je met deze post goed op weg geholpen te hebben!
![]()
Ik vind het knap dat je het geprobeerd hebt ontopic te zijn. Heus. Maar als je goed leest, dan zie je dat de oplossing al in de OP staat. Toch bedankt hoor! Doei!.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:30 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Dank udank u
Geef me de bloemen maar na afloop
![]()
Ontopic: Je steekt eerst je vuist in de lucht. Dan pas begin je het liedje te zingen over de vuist die je NIET in de lucht houdt... Opgelost, slotje!
[afbeelding] Dank u, Dank u! [afbeelding]
Dus je wil zeggen dat dit topic eigenlijk dus zinloos is?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het geprobeerd hebt ontopic te zijn. Heus. Maar als je goed leest, dan zie je dat de oplossing al in de OP staat. Toch bedankt hoor! Doei!.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:37 schreef Silk1980 het volgende:
Dus in principe is elke post onder jouw OP eigenlijk onnodig, aangezien je zelf al antwoord gaf op je eigen verwarring...
Dus vergeef me asjeblieft mijn onbegrip, maar wat wil je nou precies van ons(z).
![]()
Het einde van mijn postquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:38 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat dit topic eigenlijk dus zinloos is?
Oke... doei![]()
quote:Ik ben vroeger bedrogen of ik snapte het gewoon nooit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |