Ten eerste voor de kutmodjes: als het in een ander forum moet dan plaats je hem maar lekker daar in. Nu het hilarisch grappige gedeelte.
Ik heb dus sindskort een nieuwsservice van de volkskrant geinstalleerd op mijn computer. Dit houdt in dat ik continu de nieuwsberichten via een klein icoontje voorgeschoteld krijg.
Enniehoe, die nieuwsservice of volkskrant.nl (geen zin om te chekken) is dus gehackt, dit zijn ds de nieuwsberichten die ik lees:
[qIk heb een banaan bij me
Jasmina Moukhtari (12): Als ontbijt heb ik twee krentenbollen gegeten en een kopje thee gedronken. Dat is eigenlijk niet mijn normale ontbijt. Normaal eet ik gewoon brood met chocoladepasta. Om tien uur eet ik altijd een stuk fruit. Vandaag heb ik een banaan bij me. Ik heb nooit honger als ik op school benq]
quote:
Soms heb ik honger op school
Koen Posthuma (10):Ik heb een boterham met chocoladepasta gegeten, en een kopje thee met melk en suiker gedronken. Dat is ongeveer het ontbijt dat ik elke dag eet. Voor het speelkwartier heb ik een Sultana-koek bij me. Soms gebeurt het dat ik honger heb op school, maar niet vaak
[qSoms knort mijn buik
Melanie Bhagwandin (6):Ik heb vanmorgen een boterham met smeerworst gegeten en een kopje thee gedronken. Soms knort mijn buik om tien uur. Dan eet ik crackers, zoals vandaag. We mogen op school geen koekjes of snoep eten. Dat vind ik niet erg want ik kan thuis veel snoepen.[/q]
quote:
Zó groot was dat bakje pap
Jon Buijs (8): Ik heb een witte boterham met pindakaas en een bakje pap gegeten; Met zijn handen vormt Jon een grote cirkel. Zó groot was dat bakje pap. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik een glas melk heb gedronken. Als tussendoortje eet ik ontbijtkoek met boter
Nou ik pis bijna in mijn broek van het lachen
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer