Ze moeten daar eerst een niet-EU speler dumpenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan ook zonder Nederlands paspoort gratis en voor niets naar Juve.
9 of 10, en spelers die langer dan 2 seizoenen in Italie spelen krijgen een Italiaans paspoort en voor Zuid Amerikanen is het ook makkelijk om een EU paspoort te regelenquote:Italiaanse clubs mogen er maar 3...
Ja tuurlijk joh, en Juve gaat voor z'n lol rare capriolen met Mutu uithalen door 'm via een rare constructie bij Livorno ofzo te stallenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
9 of 10, en spelers die langer dan 2 seizoenen in Italie spelen krijgen een Italiaans paspoort en voor Zuid Amerikanen is het ook makkelijk om een EU paspoort te regelen
Emerson, Appiah en nog eenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn de 3 niet EU spelers dan van Juve?
Dan kan je dus Appiah, Mutu, Montero, Martins en Emerson noemenquote:Under new regulations, Serie A clubs cannot sign a fifth non-EU player unless he has already been playing in Italy during that season.
Ow wist ik niet, maar Stephan Appiah, Tomas Guzman zijn NON-EUquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zalyeta of Olivera?
Maar helaas voor je heeft Emerson een Italiaans paspoort
Martins heeft bijvoorbeeld ook een Italiaanse pasquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Waarvan er een stuk of 4 een dubbele pas hebben en de rest dus als non-EU'er geldt.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Maxwell dus volgend jaar gratis weg
Net als Van Bommel dit jaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Maxwell dus volgend jaar gratis weg
kloptquote:
Dat kun je natuurlijk nooit wetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
klopt
Maar van Bommel vorig jaar wegdoen was een domme zet geweest.
De CL heeft ons veel geld opgeleverd en zonder van Bommel zouden we denk ik niet ze ver zijn gekomen.
Maxwellquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat zegt iedereen al heel de tijd.... En Golfer, er is idd een Maxwell-topic, maar waar...
quote:
quote:Internazionale verhuurt Maxwell voor de rest van het seizoen aan Empoli, zo melden Italiaanse media. De Braziliaan ontbond vanmiddag zijn contract bij Ajax om over te kunnen stappen naar de Milanese club.
Internazionale heeft echter teveel niet-EU-spelers onder contract staan en moet Maxwell derhalve tijdelijk bij een andere club stallen. Reggina en Ascoli werden ook genoemd, maar de keuze lijkt te zijn gevallen op Empoli.
Hoe oud is hij nu? Zie het niet gebeuren eigenlijk...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In 2010 wil ik hem bij de Selecao zien.
Ze kennen hem niet eens in Brazilie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
14 dagen jonger dan ik, ja.
Een echt goede speler van die leeftijd zou toch wel al in de nationale selectie zitten van Brazilië
Als linkshalf zie ik hem ook niet echt als topspeler van Inter worden. Als Linksback wel, speelt Grosso uit de basisquote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Inter kan hij zich bij Brazilië in de basis spelen
Bij Inter gaat hij als linkshalf spelen, omdat Grosso de nieuwe linksback is.
Verdedigend is hij veel minder dan Grosso.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als linkshalf zie ik hem ook niet echt als topspeler van Inter worden. Als Linksback wel, speelt Grosso uit de basis![]()
Linkshalf bij Inter of linksback bij Ajax is echt niet zo verschillend hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als linkshalf zie ik hem ook niet echt als topspeler van Inter worden. Als Linksback wel, speelt Grosso uit de basis![]()
Als linkshalf zijn er betere (creatievere) alternatieven dan Maxwellquote:Op maandag 3 juli 2006 19:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Linkshalf bij Inter of linksback bij Ajax is echt niet zo verschillend hoor.
Bij Ajax heeft hij daar te weinig mogen spelen om het goed te kunnen beoordelen, maar ik zie 'm liever als back persoonlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als linkshalf zijn er betere (creatievere) alternatieven dan Maxwellvind ik.
quote:Inter presenteert Maxwell en Maicon
12/7/2006 17:43
Internazionale presenteerde woensdag drie nieuwe spelers. Meest opvallende naam is die van Maxwell. De voormalig Ajacied zal net als Olivier Dacourt en Maicon komend seizoen voor de Nerazzurri spelen.
Dat Maxwell bij Inter zou gaan voetballen was al langer duidelijk. Eind januari had de toenmalige linksback van Ajax al getekend bij de Italiaanse club. De 24-jarige verdediger blijft tot medio 2010 bij de Milanese club.
Dacourt is afkomstig van AS Roma. Hij had zijn komst in mei al aangekondigd. De Franse middenvelder tekende een tweejarig contract bij Inter. De 31-jarige speler voetbalde eerder onder meer voor Leeds United, Everton, RC Lens en RC Strasbourg.
Maicon tekende het langstlopende contract. De 24-jarige Braziliaan zette zijn handtekening onder een vijfjarig contract. De centrale verdediger droeg de afgelopen twee seizoenen nog het shirt van AS Monaco.
Donderdag zal het drietal aanwinsten zich melden voor de eerste training op trainingscomplex Angelo Moratti.
Mwach, ik was in '98 in Nou Camp en ik meen me te herrineren dat in de fanshop petjes lagen van Reizeger.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wel een slordige typefout. Je eigen spelers spel je toch goed, ook als die geleend zijn?
Ik zag het. Bedankt voor de tip!!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is zelfs een topic over het toernooi Stanley!
Hij mocht niet, Ajax en hijzelf hadden het verzoek ingediend. Inter wilde er echter niet aan meewerken. Dus het ligt niet aan hem.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Of in ieder geval niet fit nog.. maar.. ik snap niet dat hij deze gelegenheid niet heeft gebruikt om afscheid te nemen van het publiek.
Staat 'm helemaal niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Staat 'm goed.. mooie Diadora's ook.
Dat niet natuurlijk. Het ziet er zelfs niet uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Staat hem beter dan het Ajax shirt
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:39 had the_legend_killer het volgende moeten schrijven:
Staat hem goed maar natuurlijk niet zo goed als het Ajax shirt.
Nou overdrijf je wel een beetjequote:Op maandag 7 augustus 2006 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Grosso is toch een prutser vergeleken met Maxwell. Laat je toch niet foppen door zo'n WK.
Volgens mij wel, ook een paar keer een terugslag gehad.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja... is het steeds dezelfde blessure geweest of..?
Tekent vandaag ws. voor Manchester City.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:08 schreef VinnieJones het volgende:
En waar is trabelsi trouwens, niet meer bij ajax neem ik aan >???
Verdedigend is Maxwell toch minder hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sorry, maar Grosso vind ik een matige speler. Daarnaast is het een valsspeler.
Maxwell is eerlijk, religieus, buitengewoon elegant en gewoon geweldig. Zou een goede voor Feyenoord zijn.
Wie vond Grosso matig dan? U spreekt wel meteen ferme taal. Is dat de gewoonte hier?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Corksterr het volgende:
Als je Grosso al matig vindt kun je je beter in hockey gaan verdiepen denk ik.![]()
Stanley_Climbfall dus...quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sorry, maar Grosso vind ik een matige speler. Daarnaast is het een valsspeler.
Maxwell is eerlijk, religieus, buitengewoon elegant en gewoon geweldig. Zou een goede voor Feyenoord zijn.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:27 schreef DeSiever het volgende:
U spreekt wel meteen ferme taal. Is dat de gewoonte hier?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Corksterr het volgende:
Als je Grosso al matig vindt kun je je beter in hockey gaan verdiepen denk ik.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef Devano het volgende:
Grosso is een prima speler, maar aan Maxwell kunnen maar weinig backs tippen.
Verdedigend houdt het niet over hoor, bij Maxwell. Daar is Grosso toch wel wat beter in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef Devano het volgende:
Grosso is een prima speler, maar aan Maxwell kunnen maar weinig backs tippen.
Lekker belangrijk. Kijk dan hoe Maxwell passeert, scoort en dartelt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verdedigend houdt het niet over hoor, bij Maxwell. Daar is Grosso toch wel wat beter in.
Op de linksbackpositie is verdedigende kwaliteit toch wel prioriteit nummer 1, zeker in Italië.quote:
Daarom zetten ze Maxwell op het middenveld neer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op de linksbackpositie is verdedigende kwaliteit toch wel prioriteit nummer 1, zeker in Italië.
tsja doet ie dat ook allemaal in de serie A?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Kijk dan hoe Maxwell passeert, scoort en dartelt.
Als hij fit is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef DAMH het volgende:
[..]
tsja doet ie dat ook allemaal in de serie A?
Hij had bij Ajax moeten blijven. Was de meest verstandige keus geweest.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgens de poll moet hij naar Barca?? Of wat was de uitslag ook weer...
Ik mis Maxquote:Op woensdag 13 september 2006 21:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hij had bij Ajax moeten blijven. Was de meest verstandige keus geweest.
Maar ja, die voetballers (en hun makelaars) zien alleen maar het grote geld.
Hij zat voor het eerst op de bank bij Inter tijdens de CLquote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef Beschouw het volgende:
Heeft er al lekker veel speelminuten opzitten: welgeteld nul!
Maxwell is de zoveelste voetballer die op de bank bij Inter weg gaat kwijnen.
quote:Al was comeback kort toch is Maxwell blij
21/9/2006 19:38
De 1-0 zege van Internazionale op AS Roma was voor Maxwell zeer bijzonder, want de Braziliaan keerde eindelijk terug op het veld.
Maxwell had sinds 21 april 2005 niet meer gevoetbald. De toenmalige linksback van Ajax was destijds geblesseerd geraakt in een competitieduel met Willem II. Door een zware knieblessure miste hij het gehele vorige seizoen.
Woensdag liet coach Roberto Mancini hem invallen in de 85ste minuut als vervanger van Fabio Grosso. 'Ik ben heel erg tevreden met dit debuut', liet Maxwell weten via Inters eigen televisiekanaal. 'Al heb ik slechts enkele minuten op het veld gestaan, toch is het fantastisch om terug te keren op het veld na anderhalf jaar zonder duels en zonder voetbal.'
Precies daarom zijn de posts en de reacties daarop verwijderdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
Even een time-out heren. Het mooie Maxwell topic gaat kapot zo!
Zo stond het niet helemaal in VIquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Koeman wil Maxwell naar PSV halen...
Als Maxwell weer ooit helemaal herstelt en hij krijgt de kans daartoe zou ie dat graag doen. Laat mij nu effe een vette, aansprekende kop maken joh...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo stond het niet helemaal in VI
Alles beter dan bij Inter wegkwijnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Koeman zou dat wel willen en hij zou dan niet eens kansloos zijn, als persoon dan. Maxwell en hij hebben zoals bekend een hele goede band. Alleen is de vraag of Maxwell bij PSV zou willen spelen.
Een Europese topclub is voor iedereen aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Koeman zou dat wel willen en hij zou dan niet eens kansloos zijn, als persoon dan. Maxwell en hij hebben zoals bekend een hele goede band. Alleen is de vraag of Maxwell bij PSV zou willen spelen.
Maicon heeft nu in het begin een betere indruk achter gelatenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:26 schreef DeSiever het volgende:
Welke Zanetti?
Javier vind ik geweldig, die zal het wel zijn. Maicon vind ik niet beter dan Maxwell.
Brazilliaans. Komt van Monaco af volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:37 schreef DeSiever het volgende:
Wat voor nationaliteit heeft die Maicon?
Vidigal?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef DeSiever het volgende:
'Maicon' klinkt wel onwijs stoer.. ik stel me daarbij zo'n zwarte Gravesen voor, zoals ze vroeger bij Portugal een tijdje hadden lopen.. hoe heette die geblokte neger ook weer?
Oceano!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vidigal?
Of nog langer terug: Oceano?
Te weinig als je het mij vraagt. Dus graag weer gewoon over Maxwellquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef Beschouw het volgende:
Gaat steeds minder over Maxwell hier.
Bij Inter hebben ze 153 spelers onder contract. Max zal wel op de tribune hebben gezeten; schijnen in Milaan een apart vak voor reservespelers te hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:03 schreef DeSiever het volgende:
Ik heb Maxwell niet gezien in de samenvatting gisteren. Reden bekend?
Vidigal, ex Napoli....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vidigal?
Of nog langer terug: Oceano?
Max zal nooit naar Psv gaan, dat kan hij de supporters niet aandoen die hem hebben gesteunt tijdens het herstel van zijn zware blessures.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:39 schreef DeSiever het volgende:
Maxwell wil wel naar PSV. Bij Ajax ziet er alles er toch heel anders uit dan toen hij er nog speelde, alleen de vervelende Sneijder en de talentloze Heitinga lopen er nog.
Ik zie het goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |