Maicon heeft nu in het begin een betere indruk achter gelatenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:26 schreef DeSiever het volgende:
Welke Zanetti?
Javier vind ik geweldig, die zal het wel zijn. Maicon vind ik niet beter dan Maxwell.
Brazilliaans. Komt van Monaco af volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:37 schreef DeSiever het volgende:
Wat voor nationaliteit heeft die Maicon?
Vidigal?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef DeSiever het volgende:
'Maicon' klinkt wel onwijs stoer.. ik stel me daarbij zo'n zwarte Gravesen voor, zoals ze vroeger bij Portugal een tijdje hadden lopen.. hoe heette die geblokte neger ook weer?
Oceano!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vidigal?
Of nog langer terug: Oceano?
Te weinig als je het mij vraagt. Dus graag weer gewoon over Maxwellquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef Beschouw het volgende:
Gaat steeds minder over Maxwell hier.
Bij Inter hebben ze 153 spelers onder contract. Max zal wel op de tribune hebben gezeten; schijnen in Milaan een apart vak voor reservespelers te hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:03 schreef DeSiever het volgende:
Ik heb Maxwell niet gezien in de samenvatting gisteren. Reden bekend?
Vidigal, ex Napoli....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vidigal?
Of nog langer terug: Oceano?
Max zal nooit naar Psv gaan, dat kan hij de supporters niet aandoen die hem hebben gesteunt tijdens het herstel van zijn zware blessures.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:39 schreef DeSiever het volgende:
Maxwell wil wel naar PSV. Bij Ajax ziet er alles er toch heel anders uit dan toen hij er nog speelde, alleen de vervelende Sneijder en de talentloze Heitinga lopen er nog.
Ik zie het goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |