Precies daarom zijn de posts en de reacties daarop verwijderdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
Even een time-out heren. Het mooie Maxwell topic gaat kapot zo!
Zo stond het niet helemaal in VIquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Koeman wil Maxwell naar PSV halen...
Als Maxwell weer ooit helemaal herstelt en hij krijgt de kans daartoe zou ie dat graag doen. Laat mij nu effe een vette, aansprekende kop maken joh...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo stond het niet helemaal in VI
Alles beter dan bij Inter wegkwijnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Koeman zou dat wel willen en hij zou dan niet eens kansloos zijn, als persoon dan. Maxwell en hij hebben zoals bekend een hele goede band. Alleen is de vraag of Maxwell bij PSV zou willen spelen.
Een Europese topclub is voor iedereen aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Koeman zou dat wel willen en hij zou dan niet eens kansloos zijn, als persoon dan. Maxwell en hij hebben zoals bekend een hele goede band. Alleen is de vraag of Maxwell bij PSV zou willen spelen.
Maicon heeft nu in het begin een betere indruk achter gelatenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:26 schreef DeSiever het volgende:
Welke Zanetti?
Javier vind ik geweldig, die zal het wel zijn. Maicon vind ik niet beter dan Maxwell.
Brazilliaans. Komt van Monaco af volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:37 schreef DeSiever het volgende:
Wat voor nationaliteit heeft die Maicon?
Vidigal?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef DeSiever het volgende:
'Maicon' klinkt wel onwijs stoer.. ik stel me daarbij zo'n zwarte Gravesen voor, zoals ze vroeger bij Portugal een tijdje hadden lopen.. hoe heette die geblokte neger ook weer?
Oceano!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vidigal?
Of nog langer terug: Oceano?
Te weinig als je het mij vraagt. Dus graag weer gewoon over Maxwellquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef Beschouw het volgende:
Gaat steeds minder over Maxwell hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |