abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26435308
Juve vind altijd wel manieren om er onderuit te komen als ze Maxwell echt willen hebben. Daar biedt de Italiaanse wet voldoende mogelijkheden toe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:56:08 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26435399
Wat een dooddoener gooi je er weer tegenaan als je ongelijk hebt
pi_26435740
Heeft Maxwell nog geen eigen topic? Lijkt me erg sterk.... Het is dat die search niet werkt.

Al met al maakt die blessure wel dat hij ook volgend seizoen nog wel voor Ajax zal spelen.

Juventus heeft overigens ook nog de heer Tudor onder contract.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26435800
Tudor heeft natuurlijk allang een Italiaans paspoort.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26436103
Uiteraard, alle buitenlanders bij Juventus hebben immers een Italiaans paspoort!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_26436211
Wel diegene die langer dan 2 jaar in Italie werken.
pi_26436240
Volgens mij is dat helemaal geen vaste prik hoor. Je moet een paspoort aanvragen. Kan het mis hebben, maar Emerson heeft bijvoorbeeld al sinds zijn Leverkusen-tijd een Italiaans paspoort, omdat hij ergens Italiaanse voorouders vandaan had getoverd. Maar een Sheva is volgens mij nog steeds niet in het bezit van een Italiaanse pas, bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_26436316
Sheva heeft een Italiaanse pas en als je Italiaanse ouders of grootouders hebt duurt het een paar maanden, maar iedereen die een beetje kan voetballen in Zuid Amerika en Italiaanse voorouders heeft heeft die pas natuurlijk allang geregeld.

Zie bijvoorbeeld Javier Mascherano die zijn pas al geregeld heeft voordat hij naar Europa gaat.

Ik zou er ook niet van op kijken als Maxwell in een keer een pas ergens vandaan tovert
pi_26436384
Dat laatste klopt, die passen komen te pas en te onpas tevoorschijn. Zie Solano, met zijn Griekse pas. Maar ik geloof niet dat het regel is in Italië, want dan zouden al die clubs eenvoudig met meer dan 5 non-EU'ers kunnen spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26436411
En dat doet Inter zeker nooit?
pi_26436539
Laatste competitiewedstrijd:

Mihajlovic Servie en Montenegro
Cordoba Colombia
J. Zanetti Argentinie
Kily Argentinie
Cambiasso Argentinie
Ze Maria Brazilie
Martins Nigeria
Cruz Argentinie

P.S. Stankovic(Servie en Montengro) viel in
pi_26436564
Waarvan er een stuk of 4 een dubbele pas hebben en de rest dus als non-EU'er geldt.
www.thuisuiteten.nl
pi_26436595
Maxwell dus volgend jaar gratis weg
pi_26436607
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Waarvan er een stuk of 4 een dubbele pas hebben en de rest dus als non-EU'er geldt.
Martins heeft bijvoorbeeld ook een Italiaanse pas
pi_26436613
Waarschijnlijk hebben ze allemaal een EU pas. Daarom moet er ook regeling komen dat er 5 spelers in je elftal moeten staan die uit mogen komen in het nationale elftal. Maar dat zal in de EU nooit lukken
pi_26436657
Burdisso, Carini, Emre, Adriano, Veron en Recoba staan ook nog onder contract
  vrijdag 22 april 2005 @ 17:56:36 #37
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26436676
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:07:49 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26436948
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Net als Van Bommel dit jaar
pi_26437021
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:07 schreef twi het volgende:

[..]

Net als Van Bommel dit jaar
klopt

Maar van Bommel vorig jaar wegdoen was een domme zet geweest.
De CL heeft ons veel geld opgeleverd en zonder van Bommel zouden we denk ik niet ze ver zijn gekomen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:14:50 #40
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26437099
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

klopt

Maar van Bommel vorig jaar wegdoen was een domme zet geweest.
De CL heeft ons veel geld opgeleverd en zonder van Bommel zouden we denk ik niet ze ver zijn gekomen.
Dat kun je natuurlijk nooit weten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')