Staat 'm helemaal niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Staat 'm goed.. mooie Diadora's ook.
Dat niet natuurlijk. Het ziet er zelfs niet uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Staat hem beter dan het Ajax shirt
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:39 had the_legend_killer het volgende moeten schrijven:
Staat hem goed maar natuurlijk niet zo goed als het Ajax shirt.
Nou overdrijf je wel een beetjequote:Op maandag 7 augustus 2006 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Grosso is toch een prutser vergeleken met Maxwell. Laat je toch niet foppen door zo'n WK.
Volgens mij wel, ook een paar keer een terugslag gehad.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja... is het steeds dezelfde blessure geweest of..?
Tekent vandaag ws. voor Manchester City.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:08 schreef VinnieJones het volgende:
En waar is trabelsi trouwens, niet meer bij ajax neem ik aan >???
Verdedigend is Maxwell toch minder hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sorry, maar Grosso vind ik een matige speler. Daarnaast is het een valsspeler.
Maxwell is eerlijk, religieus, buitengewoon elegant en gewoon geweldig. Zou een goede voor Feyenoord zijn.
Wie vond Grosso matig dan? U spreekt wel meteen ferme taal. Is dat de gewoonte hier?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Corksterr het volgende:
Als je Grosso al matig vindt kun je je beter in hockey gaan verdiepen denk ik.![]()
Stanley_Climbfall dus...quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sorry, maar Grosso vind ik een matige speler. Daarnaast is het een valsspeler.
Maxwell is eerlijk, religieus, buitengewoon elegant en gewoon geweldig. Zou een goede voor Feyenoord zijn.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:27 schreef DeSiever het volgende:
U spreekt wel meteen ferme taal. Is dat de gewoonte hier?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Corksterr het volgende:
Als je Grosso al matig vindt kun je je beter in hockey gaan verdiepen denk ik.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:21 schreef Devano het volgende:
Grosso is een prima speler, maar aan Maxwell kunnen maar weinig backs tippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |