arke stadionquote:Op donderdag 21 april 2005 18:26 schreef Chen het volgende:
De laatste is inderdaad te dicht op elkaar en de eerste is in Denemarken dacht ik?
Groundhoppers topic is er ook nogquote:Op donderdag 21 april 2005 18:29 schreef golfer het volgende:
Misschien beter om dat gewoon te plaatsen in het topic dat we al over stadions hebben lopen?
Welk stadion is dit? Deel 6
Alhoewel, de meeste foto's het daar niet meer doen.
Bragaquote:Op donderdag 21 april 2005 18:47 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
deze lijkst me wel eens geinig om in te voetballen![]()
[afbeelding]
newer is not always betterquote:Op donderdag 21 april 2005 18:47 schreef Chen het volgende:
Ik vind New Wembley dat gebouwd wordt ook wel mooi. Nou, het ontwerp tot nu toe dan...
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:55 schreef Roskoo het volgende:
Het stadion van Racing Strassbourg is wel mooi. Stijle tribune's en lekker dicht op het veld.
HighBury zit je er dichter opquote:Op donderdag 21 april 2005 18:55 schreef Roskoo het volgende:
Het stadion van Racing Strassbourg is wel mooi. Stijle tribune's en lekker dicht op het veld.
verkapt BVO Emmen stadionquote:Op donderdag 21 april 2005 18:59 schreef Chen het volgende:
[..]
[afbeelding] daar vind ik nou echt niks aan...
quote:
Ik vind het juist super van de buitenkantquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Die Allianz Arena ziet er van binnen goed uit, maar OMG wat een gedrocht van de buitenkant!
Ja precies stadions die nog midden in de wijk liggen zijn toch nog het mooist kwa sfeerquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef Cart_man het volgende:
De Kuip blijft natuurlijk een van de mooiste stadions ter wereld.
Geef mij verder maar stadions zoals het Oosterpark, pure nostalgie.
wel dicht op het veld ja maar ze gaan ook steeds vaker de wijk uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind die Engelse stadions wel wat hebben die staan vaak midden in een woonwijk en je zit lekker dicht op het veld
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind die Engelse stadions wel wat hebben die staan vaak midden in een woonwijk en je zit lekker dicht op het veld
Sparta Stadion in Spangen is daar een goed voorbeld vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies stadions die nog midden in de wijk liggen zijn toch nog het mooist kwa sfeer
je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sparta Stadion in Spangen is daar een goed voorbeld van.
Ben het met beide eensquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef Cart_man het volgende:
De Kuip blijft natuurlijk een van de mooiste stadions ter wereld.
Geef mij verder maar stadions zoals het Oosterpark, pure nostalgie.
Ik bedoel ook qua midden in een woonwijk liggen (heb mijn post al aangepast). En ik vind het behoorlijk 'in' een woonwijk liggen. Dat het nou aan kant langs een grote weg staat maakt niet zoveel uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je maakt een grapje?
die hoort echt niet in t rijtje adelaarshorst, oosterpark, etc..
en dat stadion ligt gewoon langs een grote weg.. niet midden tussen de huizen gestampt
Vind ik best jammer dat ze de wijk uit gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wel dicht op het veld ja maar ze gaan ook steeds vaker de wijk uit
Puur uit nostalgie voor mij nog steeds het fijnste stadion. Ondanks dat het oud was, er steeds meer hekken/vangnetten/prikkeldraad kwam en de capaciteit klein was.quote:
Mja, volgens mij zijn ze nog met de naam bezig maar dit is op dit moment de naam. Ik vind het in ieder geval beter dan dat het stadion naar een sponsor is vernoemdquote:
quote:
de meerquote:
Wat gaat daar voetballen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:52 schreef Nashje het volgende:
KooimeerPlaza wordt ook wel mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:54 schreef Nashje het volgende:
Ene AZ.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef VoreG het volgende:
Wat gaat daar voetballen?
vind je neequote:Op dinsdag 26 april 2005 18:17 schreef EmPulSe het volgende:
Mooiste stadion komt vanavond in beeld, vooral de teleurgestelde psv'ers passen er goed in.
Nee dat niet maar wel bij andere stadions.quote:
Ik vond hem prachtig. Is machtig mooi als je daar loopt. Immens stadion.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel bij andere stadions.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:17 schreef EmPulSe het volgende:
Mooiste stadion komt vanavond in beeld, vooral de teleurgestelde psv'ers passen er goed in.
dat was van Borussia Mönchengladbachquote:Op woensdag 27 april 2005 21:11 schreef Chen het volgende:
De Bökelbergvan welke club is/was dat eigelijk?
Windt het je op?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:dit topic helemaal gemist, k kijk graag naar stadions enzo
idd alleen van binnen ziet t er minder uit. En je moet er als scheidsrechter niet tegen Noord Korea fluitenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:18 schreef rocco_siffredi het volgende:
nationale stadion van noord korea is ook wel vet:
[afbeelding]
Helaas gaan ze plat, maar gelukkig staat de allermooiste van Nederland er nog steeds (De Adelaarshorst). Hopelijk gaan ze daar nog ooit de hekken weghalen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:
Oosterpark en Almaarderhout. Die stralen pas voetbal uit..
Vind het jammer. Adelaarshorst ben ik nog nooit geweest. Moet ik nog eens heen...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Helaas gaan ze plat, maar gelukkig staat de allermooiste van Nederland er nog steeds (De Adelaarshorst). Hopelijk gaan ze daar nog ooit de hekken weghalen.
Liverpoolquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuwe stadions van Arsenal en Liverpool worden ook mooi
Ach het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar een ouder stadion heeft toch wat meer naar mijn mening.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef Harmen1984 het volgende:
Meer groen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, helaas is er daar geen mogelijkheid tot uitbreiding en zijn de facaliteiten stukken minder. Als je de ruimte niet hebt moet je wel op een gegeven moment.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ach het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar een ouder stadion heeft toch wat meer naar mijn mening.
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef JaWi het volgende:
Daar speelde Nederland toch ook?
vin ie dat een mooi stadion?quote:
vooral als ie als staantribune is ingericht. Staan in een stadionquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef sr_firewire het volgende:
[afbeelding]
De mooiste tribune van de wereld, in het stadion van Dortmund.
Echt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef raptorix het volgende:
Je moet niet vergeten dat de grachten vanuit een perspectief zijn gebouwd dat supporters nog wel eens het veld op wouden stormen.
Naja serieus, het is niet overal zo, ik heb begrepen dat ze in de arena bijvoorbeeld uit logistieke doeleinden liggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Echt?Ik dacht dat ze die hadden gebouwd om er na een flinke regenbui zwemwedstrijden in te houden!
die verhoogde tribunesquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:14 schreef pfaf het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Euroborg, ziet er allemaal erg goed uit, kort op veld, stijl en gezellig. Alleen die naam hč.
Westfalen is ook één van mijn favorieten trouwens. ( En dan natuurlijk de Südtribüne)
Ik ben blij dat ze in Nederland ook van de grachten en verhoogde tribunes afstappen ( Heracles, Groningen ) de grootste schande in de historie van de stadionbouw.
Deze tribune mag natuurlijk ook niet in dit topic ontbreken.
[afbeelding]
Weet ik, maar men had wat aan de supporters moeten doen, niet de stadions. Nu zit half Nederland met zo'n lelijk bakbeest....quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef raptorix het volgende:
Je moet niet vergeten dat de grachten vanuit een perspectief zijn gebouwd dat supporters nog wel eens het veld op wouden stormen.
Allemaal van die lelijke Abe Lenstra kloontjes (hoewel die er nu wel grappig uitziet met die vergrote tribunes). Gisteren was ik voor het eerst in 10 jaar weer in de Geusselt, die is ook afschuwelijk lelijk geworden.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik, maar men had wat aan de supporters moeten doen, niet de stadions. Nu zit half Nederland met zo'n lelijk bakbeest....
Moet dat dan? Bij Heracles kan het ook gewoon...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef raptorix het volgende:
Naja misschien als er eindelijk een voetbalwet is, kunnen we die grachten dicht gooien.
Ik dacht dat ze daar juist afgelopen zomer een gracht hadden gegraven om de hekken weg te kunnen halen?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef rubbereend het volgende:
Bij PSV staat er tegenwoordig ook alleen nog maar een hekje
Een hekje van 2 varkens hoog....quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar juist afgelopen zomer een gracht hadden gegraven om de hekken weg te kunnen halen?
Ben dus ook in stadion geweest van fc barcelona en vroeg me toen eigenlijk al af waarom die lappen stof over het veld hangen? Weet iemand dat toevallig?quote:
daar is over nagedacht maar daar was (gelukkig) niet overal ruimte voorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar juist afgelopen zomer een gracht hadden gegraven om de hekken weg te kunnen halen?
waarom zie je dat eigenlijk in Nederland niet meer? Echt jammer dat het er niet meer is, die tijden dat je voor 7,5 euro naar een mooie wedstrijd kon kijken op een staanplaats en je gaat er lekker actief van zingen! Trek weer meer mensen omdat het goekoper is en meer sfeer is............quote:
Ik heb gister in het Abe Lenstrastadion de bekerwedstrijd tegen VVV vanaf de staantribune beleefd en dat voor maar 7 euro. Het is een ware verademing dat we hier weer mogen staan. Het is ook veel makkelijker om bij een groepje vrienden te gaan staan. Tot nu toe ben ik dan ook zeer tevreden over het staanvak.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarom zie je dat eigenlijk in Nederland niet meer? Echt jammer dat het er niet meer is, die tijden dat je voor 7,5 euro naar een mooie wedstrijd kon kijken op een staanplaats en je gaat er lekker actief van zingen! Trek weer meer mensen omdat het goekoper is en meer sfeer is............
Stoeltjes worden bij een fanatieke aanhang toch niet gebruikt.
eeuwig zonde....![]()
Regeltjes, regeltjes, regeltjes.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarom zie je dat eigenlijk in Nederland niet meer?
quote:Grote gebreken Koning Boudewijnstadion
Uitgegeven: 6 januari 2006 09:55
BRUSSEL - Het Koning Boudewijnstadion , berucht na het Heizeldrama in 1985, vertoont grote gebreken. Dat blijkt uit een rapport van Binnenlandse Zaken in België, waar diverse kranten inzage in hebben gehad.
Na het Heizeldrama, waarbij 39 Italianen om het leven kwamen, werd het stadion gerenoveerd en omgedoopt tot Koning Boudewijnstadion. Bij een inspectie is nu gebleken dat de trappen in het complex niet groot genoeg zijn voor een evacuatie. Bovendien ontbreken branddeuren en onder de tribune liggen gevaarlijke stoffen als benzine en verf opgeslagen. Ook maakt het rapport melding van loszittende stoelen en rondslingerende potentiële projectielen.
De voetbalbond KBVB heeft inmiddels een proces-verbaal en een boete van 5000 euro opgelegd gekregen. Ook heeft Binnenlandse Zaken om dringende verbeteringen gevraagd.
De Arena is een grafbak.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:15 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Maar toch blijft de ArenA het mooiste stadion van Nederland![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:15 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
De eerste persoon zonder architect als beroep die dat met droge ogen durft te beweren moet ik nog ontmoeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:15 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
idd. ik neem kutjoden sowieso niet serieusquote:Op zondag 8 januari 2006 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar had ik die 4 punten niet voor nodig hoor
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd. ik neem kutjoden sowieso niet serieus![]()
Daar ga ik 28 januari heenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef sr_firewire het volgende:
[afbeelding]
De mooiste tribune van de wereld, in het stadion van Dortmund.
quote:Wembley-stadion deels ingezakt
Uitgegeven: 20 maart 2006 11:46
LONDEN - De nieuwbouw van het roemruchte Wembley-stadion in Londen is maandag met onmiddellijke ingang stilgelegd. Na een luide knal zakte een gedeelte van het dak een meter naar beneden. Alle bouwvakkers moesten meteen het terrein verlaten. Niemand raakte gewond.
"Er is iets ernstigs gebeurd op Wembley, maar we weten nog niet precies wat er is gebeurd", zei een woordvoerder van de bouwvakkersbond. "Gelukkig is niemand gewond geraakt. De zaak is in onderzoek."
De nieuwbouw van Wembley verloopt stroef. De Engelse voetbalfederatie (FA) heeft de finale om de FA Cup, die in mei wordt gespeeld, moeten verplaatsen naar het Millennium-stadion in Cardiff, omdat de nieuwe arena niet op tijd klaar is. Dinsdag komen de selecties van het Engelse en het West-Duitse team, die in 1966 de finale van het WK speelde, in Wembley bijeen voor een reünie ter ere van de verbouwing.
Dat gaat die Australiërs geld kosten.quote:
die gaan keihard falliet aan deze klusquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat gaat die Australiërs geld kosten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Kasper_H het volgende:
[afbeelding]
Straks goed voor 26.000 man, op Noord een staanvak voor 2000 man.
ik zou het zo niet wetenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:59 schreef Kasper_H het volgende:
29.750 volgens Wikipedia, en volgens mij is dat uniek, een stadion bijna net zo groot als het inwonertal van de plaats. Of kent iemand nog een voorbeeld?
Het is in ieder geval een kutdorpquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Silenus het volgende:
Auxerre heeft ook zoiets volgens mij.
ik Croke Park gaan ze toch pas voetballen als ze Landsdowne Road gaan verbouwen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Grunner het volgende:
Mijn favorieten.
AOL-Arena (Hamburg):
[afbeelding]
[afbeelding]
Croke Park (Dublin):
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje jammer dat dit dan zonder enige motivatie wordt gezegdquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een grafbak
tis toch voor het wk van 1994 verbouwd? Is er zeker een atletiekbaan uitgegaan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:50 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dit dan zonder enige motivatie wordt gezegd![]()
Leek me niet echt nodig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:50 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dit dan zonder enige motivatie wordt gezegd![]()
Legendarische actie inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:24 schreef zjroentje het volgende:
Dan vind ik dit mooier:
[afbeelding]
De mooiste tifo van Fiorentina met aanzicht van de stad kon ik helaas niet vinden.
De plannen schijnen gewijzigd te zijn. Het zou een overdekt stadion worden met een uitschuifbare dak. Capaciteit zou zo'n 50.000-55.000 worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:28 schreef magnifor het volgende:
Nieuwe Ali Sami Yen (Galatasaray):
[afbeelding]
[afbeelding]
De bouw moet ooit beginnen. Hopelijk gebeurd dat met het nieuwe bestuur (dat binnenkort gekozen wordt).
Capaciteit weet ik niet zeker. Sommige sites zeggen 41.000 andere zeggen 55.000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |