arke stadionquote:Op donderdag 21 april 2005 18:26 schreef Chen het volgende:
De laatste is inderdaad te dicht op elkaar en de eerste is in Denemarken dacht ik?
Groundhoppers topic is er ook nogquote:Op donderdag 21 april 2005 18:29 schreef golfer het volgende:
Misschien beter om dat gewoon te plaatsen in het topic dat we al over stadions hebben lopen?
Welk stadion is dit? Deel 6
Alhoewel, de meeste foto's het daar niet meer doen.
Bragaquote:Op donderdag 21 april 2005 18:47 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
deze lijkst me wel eens geinig om in te voetballen![]()
[afbeelding]
newer is not always betterquote:Op donderdag 21 april 2005 18:47 schreef Chen het volgende:
Ik vind New Wembley dat gebouwd wordt ook wel mooi. Nou, het ontwerp tot nu toe dan...
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:55 schreef Roskoo het volgende:
Het stadion van Racing Strassbourg is wel mooi. Stijle tribune's en lekker dicht op het veld.
HighBury zit je er dichter opquote:Op donderdag 21 april 2005 18:55 schreef Roskoo het volgende:
Het stadion van Racing Strassbourg is wel mooi. Stijle tribune's en lekker dicht op het veld.
verkapt BVO Emmen stadionquote:Op donderdag 21 april 2005 18:59 schreef Chen het volgende:
[..]
[afbeelding] daar vind ik nou echt niks aan...
quote:
Ik vind het juist super van de buitenkantquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Die Allianz Arena ziet er van binnen goed uit, maar OMG wat een gedrocht van de buitenkant!
Ja precies stadions die nog midden in de wijk liggen zijn toch nog het mooist kwa sfeerquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef Cart_man het volgende:
De Kuip blijft natuurlijk een van de mooiste stadions ter wereld.
Geef mij verder maar stadions zoals het Oosterpark, pure nostalgie.
wel dicht op het veld ja maar ze gaan ook steeds vaker de wijk uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind die Engelse stadions wel wat hebben die staan vaak midden in een woonwijk en je zit lekker dicht op het veld
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind die Engelse stadions wel wat hebben die staan vaak midden in een woonwijk en je zit lekker dicht op het veld
Sparta Stadion in Spangen is daar een goed voorbeld vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies stadions die nog midden in de wijk liggen zijn toch nog het mooist kwa sfeer
je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sparta Stadion in Spangen is daar een goed voorbeld van.
Ben het met beide eensquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef Cart_man het volgende:
De Kuip blijft natuurlijk een van de mooiste stadions ter wereld.
Geef mij verder maar stadions zoals het Oosterpark, pure nostalgie.
Ik bedoel ook qua midden in een woonwijk liggen (heb mijn post al aangepast). En ik vind het behoorlijk 'in' een woonwijk liggen. Dat het nou aan kant langs een grote weg staat maakt niet zoveel uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je maakt een grapje?
die hoort echt niet in t rijtje adelaarshorst, oosterpark, etc..
en dat stadion ligt gewoon langs een grote weg.. niet midden tussen de huizen gestampt
Vind ik best jammer dat ze de wijk uit gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wel dicht op het veld ja maar ze gaan ook steeds vaker de wijk uit
Puur uit nostalgie voor mij nog steeds het fijnste stadion. Ondanks dat het oud was, er steeds meer hekken/vangnetten/prikkeldraad kwam en de capaciteit klein was.quote:
Mja, volgens mij zijn ze nog met de naam bezig maar dit is op dit moment de naam. Ik vind het in ieder geval beter dan dat het stadion naar een sponsor is vernoemdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |