Windt het je op?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:dit topic helemaal gemist, k kijk graag naar stadions enzo
idd alleen van binnen ziet t er minder uit. En je moet er als scheidsrechter niet tegen Noord Korea fluitenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:18 schreef rocco_siffredi het volgende:
nationale stadion van noord korea is ook wel vet:
[afbeelding]
Helaas gaan ze plat, maar gelukkig staat de allermooiste van Nederland er nog steeds (De Adelaarshorst). Hopelijk gaan ze daar nog ooit de hekken weghalen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:
Oosterpark en Almaarderhout. Die stralen pas voetbal uit..
Vind het jammer. Adelaarshorst ben ik nog nooit geweest. Moet ik nog eens heen...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Helaas gaan ze plat, maar gelukkig staat de allermooiste van Nederland er nog steeds (De Adelaarshorst). Hopelijk gaan ze daar nog ooit de hekken weghalen.
Liverpoolquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuwe stadions van Arsenal en Liverpool worden ook mooi
Ach het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar een ouder stadion heeft toch wat meer naar mijn mening.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef Harmen1984 het volgende:
Meer groen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, helaas is er daar geen mogelijkheid tot uitbreiding en zijn de facaliteiten stukken minder. Als je de ruimte niet hebt moet je wel op een gegeven moment.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ach het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar een ouder stadion heeft toch wat meer naar mijn mening.
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef JaWi het volgende:
Daar speelde Nederland toch ook?
vin ie dat een mooi stadion?quote:
vooral als ie als staantribune is ingericht. Staan in een stadionquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef sr_firewire het volgende:
[afbeelding]
De mooiste tribune van de wereld, in het stadion van Dortmund.
Echt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef raptorix het volgende:
Je moet niet vergeten dat de grachten vanuit een perspectief zijn gebouwd dat supporters nog wel eens het veld op wouden stormen.
Naja serieus, het is niet overal zo, ik heb begrepen dat ze in de arena bijvoorbeeld uit logistieke doeleinden liggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Echt?Ik dacht dat ze die hadden gebouwd om er na een flinke regenbui zwemwedstrijden in te houden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |