Het is in ieder geval een kutdorpquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Silenus het volgende:
Auxerre heeft ook zoiets volgens mij.
ik Croke Park gaan ze toch pas voetballen als ze Landsdowne Road gaan verbouwen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Grunner het volgende:
Mijn favorieten.
AOL-Arena (Hamburg):
[afbeelding]
[afbeelding]
Croke Park (Dublin):
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje jammer dat dit dan zonder enige motivatie wordt gezegdquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een grafbak
tis toch voor het wk van 1994 verbouwd? Is er zeker een atletiekbaan uitgegaan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:50 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dit dan zonder enige motivatie wordt gezegd![]()
Leek me niet echt nodig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:50 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dit dan zonder enige motivatie wordt gezegd![]()
Legendarische actie inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:24 schreef zjroentje het volgende:
Dan vind ik dit mooier:
[afbeelding]
De mooiste tifo van Fiorentina met aanzicht van de stad kon ik helaas niet vinden.
De plannen schijnen gewijzigd te zijn. Het zou een overdekt stadion worden met een uitschuifbare dak. Capaciteit zou zo'n 50.000-55.000 worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:28 schreef magnifor het volgende:
Nieuwe Ali Sami Yen (Galatasaray):
[afbeelding]
[afbeelding]
De bouw moet ooit beginnen. Hopelijk gebeurd dat met het nieuwe bestuur (dat binnenkort gekozen wordt).
Capaciteit weet ik niet zeker. Sommige sites zeggen 41.000 andere zeggen 55.000.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |