Die sla ik een keertje over.quote:
Of "Zoekt werk in Nederland".quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:
Mag de volgende TT dan zijn: 'Zoekt een bijbaan in Zwijndrecht'?
Ik ookquote:
Misschien helpt het als je die blote-kont foto van Zhenar er ook bij zetquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die sla ik een keertje over.Want dit is een serieus topic
Het begint al erg serieus met die smiley's erbijquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Open er dan zelf 1quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:
Mag de volgende TT dan zijn: 'Zoekt een bijbaan in Zwijndrecht'?
Ja, verdomme daar had ik de tijd toch niet voor?quote:
Toetiequote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je weer terug he, meteen weer de sfeer verpesten hier![]()
Timing, daar draait het omquote:Op donderdag 21 april 2005 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, verdomme daar had ik de tijd toch niet voor?!!!
Als iedereen alleen maar de hele dag aan seks denkt heb je geen tijd om topics te openen.quote:
Ja, begin jij ook nog ff!!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je weer terug he, meteen weer de sfeer verpesten hier![]()
Neequote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef Nano het volgende:
Ohja,ik moest dat ene nog leren.Doe ik het zo goed?![]()
Ja, dan moet die eikel maar in Utrecht komen wonenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, begin jij ook nog ff!!Zoek liever een kamer voor Zhenar
Ga met z'n allen naar de hoeren, oversexten!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als iedereen alleen maar de hele dag aan seks denkt heb je geen tijd om topics te openen..
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef Nano het volgende:
Ohja,ik moest dat ene nog leren.Doe ik het zo goed?![]()
Ik dacht dat alles omquote:
Seks en terrasjesquote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als iedereen alleen maar de hele dag aan seks denkt heb je geen tijd om topics te openen..
Je noemde Zhenar een eikelquote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dan moet die eikel maar in Utrecht komen wonen![]()
Ik kan toch geen kamer in Amsterdam zoeken als ik in Utrecht woon![]()
Dan ga ik nu naar de tuin om ook even warm te wordenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:45 schreef Svensational het volgende:
Oh, een nieuwe pagina. Ik beter mijn leven en word een warm en aardig mens
Vast wel warmer dan hier binnenquote:
Doorposten danquote:Op donderdag 21 april 2005 14:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dus![]()
Ik zit nog niet op een nieuwe pagina dus ik hoef nog niet lief te doen
quote:
Niet in Drenthe hoorquote:
En nú had je het dus door moeten zetten he?quote:
Goed idee!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je die blote-kont foto van Zhenar er ook bij zet
Hier nietquote:
Ik vraag me af of dit moeilijker is dan school?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nú had je het dus door moeten zetten he?
You have a long way to go, kid
quote:
Weer goedquote:Op donderdag 21 april 2005 14:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit moeilijker is dan school?
Nu ben ik verward. Ik zit ook weer op een nieuwe pagina. Moet ik nu gemeen doen? Of lief?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorry, het lag aan de pagina
Nu ben ik weer lief![]()
meen je nietquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe maar gewoon liefquote:Op donderdag 21 april 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu ben ik verward. Ik zit ook weer op een nieuwe pagina. Moet ik nu gemeen doen? Of lief?
[flirt modus]quote:
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 21 april 2005 14:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon lief
Of een andere stemming, verward ofzo
PI'squote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Christine het volgende:
Lee, wat probeer je Nano te leren?
Denk ik. ik heb ze niet allemaal op een rijtje hierquote:
Wtf is PI's ...quote:
Niet?quote:
Jij gebruikt ze ook niet!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wtf is PI's ...Zit me nu al 2 dagen af te vragen wat 't is
En ik heb het pas een minuut geleden gezegdquote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wtf is PI's ...Zit me nu al 2 dagen af te vragen wat 't is
Idd, ga jezelf een beetje quotenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk ik. ik heb ze niet allemaal op een rijtje hier
We waren toch nog niet op een ander pagina? Of heb ik het nu mis?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet?
Nou dan zie ik het leven niet meer zitten.
* Tania18 klimt het dak op en laat zich naar beneden vallen![]()
Suicidale stemming![]()
Sorry, 't gaat allemaal zooo snelquote:Op donderdag 21 april 2005 14:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik heb het pas een minuut geleden gezegdToch?
post-icons waren het geloof ik.
Jeuj, nieuwe paginaquote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 klimt het dak op en laat zich naar beneden vallen![]()
Een telefooncel?quote:
Dies wel mooi... ik heb ze alleen allemaal alquote:
Wat is dit dan voor postquote:Op donderdag 21 april 2005 15:03 schreef Bupatih het volgende:
Wat kunnen jullie baggeren zeg.
Weet je misschien ook of je deze ergens kunt kopen in Nederland?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dies wel mooi... ik heb ze alleen allemaal alIn die lelijke Central Perk doos ... maargoed, afleveringen zijn er niet minder om
Gelukkig ben jij er om ons te redden van de ondergang!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:03 schreef Bupatih het volgende:
Wat kunnen jullie baggeren zeg.
Is goed, ik vraag wel even of m'n moeder meeloopt en mijn val wil filmenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jeuj, nieuwe paginaWeer blij nu
Maak je daar dan weer zo'n mooi filmpje van die je dan hier post?
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om ons te redden van de ondergang!
Ik was serieus hoor, Buupiequote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Psst..Je hoeft niet meer aardig te doen. Ik heb je toch al gemaild?
Jullie mailen met elkaar?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Psst..Je hoeft niet meer aardig te doen. Ik heb je toch al gemaild?
Ik wil jou ook wel mailen.quote:
Ja, sommige hebben ook een leven naast FOK!, snap je?quote:
Laat maar, verkeerde plaatjequote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weet je misschien ook of je deze ergens kunt kopen in Nederland?
Niet dat ik geld heb, maar ja
Er naast?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, sommige hebben ook een leven naast FOK!, snap je? [afbeelding]
Ik wil jou best mailen over interessantere dingenquote:
Jequote:Op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Er naast?
Ik heb het erop,erin,eruit en eronder.Dat vond ik al veel.Ik moet het niet ook nog eens ernaast hebben zeg!![]()
Spannendquote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil jou best mailen over interessantere dingen
Ik ook welquote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil jou best mailen over interessantere dingen
Ja, dies heel mooi ... zo jammer dat ik die CP box heb, deze is gewoon stijlvollerquote:
Kun je ook nog ophangen in de badkamer, net een medicijnkastjequote:Op donderdag 21 april 2005 15:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dies heel mooi ... zo jammer dat ik die CP box heb, deze is gewoon stijlvoller
Van Deurne naar Amsterdam, dat zal een cultuurschok zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, hallo, ik zoek ook een kamer in Amsterdam.
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Svensational het volgende:
Van Deurne naar Amsterdam, dat zal een cultuurschok zijn
Je weet de mijne toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Tania18 het volgende:
Maar ja, jullie hebben mijn mailadres niet
mail maar door!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Tania18 het volgende:
Maar ja, jullie hebben mijn mailadres niet
Neequote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet de mijne toch? [afbeelding]
Het gebruik vanquote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Christine het volgende:
Lee, wat probeer je Nano te leren?
Wat ga je studeren?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel..
Ik schrik van mezelf ... ik lees in plaats profiel, pedofielquote:
Woei!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gebruik vanPI's
wat iedere fokker gewoon zou moeten doen dus
Bupatih is z'n echte naam hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef Orginial het volgende:
Hoe heet jij eigenlijk in reallife, Bupatih?
Wat is daar het nut van dan ... ik kijk er toch nooit naar en het is alleen maar extra werkquote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gebruik vanPI's
wat iedere fokker gewoon zou moeten doen dus
Ja, ik zat dus buiten hequote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Woei!![]()
Een vrouw die snel reageert
Opwindend
Voluit Bu P. Atih Waar die P voor staat, weet ik nog steeds nietquote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef Orginial het volgende:
Hoe heet jij eigenlijk in reallife, Bupatih?
Het voegt iets toe aan je post. Ook kan je met het gebruik van PI's de inhoud van de post ontkrachten of juist versterken. Dat, en het is gewoon tof.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van dan ... ik kijk er toch nooit naar en het is alleen maar extra werk
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik zat dus buiten he
En daar ga ik weer heen, ik kwam alleen even terug om alles uit te doen
Ondeugende jongen Foute manquote:
Uh okay. Lodewijk Mandrutius van Lichtelaai tot Bevervoorde[quote:Op donderdag 21 april 2005 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voluit Bu P. Atih Waar die P voor staat, weet ik nog steeds niet
Maar vrienden noemen me altijd Lodewijk Mandrutius van Lichtelaai tot Bevervoorde
Nog opwindenderquote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik zat dus buiten he
En daar ga ik weer heen, ik kwam alleen even terug om iets luchtigers aan te doen
Zo wordt de eigenlijke bedoeling van je boodschap herkenbaarder.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van dan ... ik kijk er toch nooit naar en het is alleen maar extra werk
Nou klink ik ook als een oversekste puberquote:
Gewoon tofquote:Op donderdag 21 april 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het voegt iets toe aan je post. Ook kan je met het gebruik van PI's de inhoud van de post ontkrachten of juist versterken. Dat, en het is gewoon tof.
Je hebt doorgaans betere grappenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
Als ik bijvoorbeeld zeg:
"Ik mag jou niet" en ik gebruik bijv. [afbeelding] als PI, weet je dat ik het niet meen.
Wees blij, niet als een foute manquote:Op donderdag 21 april 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou klink ik ook als een oversekste puber
Tof! Was het interessant?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:24 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb vorig jaar een cursus (in mijn vrije keuze ruimte) gedaan over media en cultuur![]()
Je hebt alleen Bupa gemaildquote:
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt doorgaans betere grappen.
Nee, jij danquote:
Dan moet je je handen uit je zakken halen.quote:
Ga maar eens goed bij jezelf te rade, jongemanquote:
Ja, dat kan ik toch niet weten man.quote:
Sorry Buupiepuupiequote:Op donderdag 21 april 2005 14:45 schreef Svensational het volgende:
Oh, een nieuwe pagina. Ik beter mijn leven en word een warm en aardig mens
Gelukkig heeft God ons bruggen gegeven.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:36 schreef Zhenar het volgende:
Jullie gaan veel te snel! Zo kom ik nooit aan een kamer!![]()
Oh, en ik kijk nooit naar PI's. Gebruik ze dus ook niet.
Waar zit je nu dan al de hele tijd te Fokken!?quote:
op schoolquote:Op donderdag 21 april 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan al de hele tijd te Fokken!?
Scheer je wegquote:Op donderdag 21 april 2005 15:57 schreef mark_03 het volgende:
Hellleeeeuh, how you doin':')
Je hóéft niet bij te lezen.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Niks vreemds aan..
Ik moet buiten de weekends en vakanties wél naar school..
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:27 schreef Svensational het volgende:
Bupa
Ik wist helemaal niet dat Alt+P een preview gaf en Alt+S invoeren was
Je kent me toch.quote:
quote:
We hebben het niet eens over je gehadquote:Op donderdag 21 april 2005 16:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kent me toch.!
Ik wil áltijd álles weten..
Ik ken geen arrogantiequote:Op donderdag 21 april 2005 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]Waar is je arrogantie gebleven
![]()
Bupa, wat is er met je aan de handquote:Op donderdag 21 april 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken geen arrogantie
Die arrogantie die jullie van mij gewend zijn, is pure schijn.
Of klinkt dit nu arrogant
Ik weet het nietquote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa, wat is er met je aan de hand
lekker hequote:Op donderdag 21 april 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Gut, wat was dat lekker in het zonnetje zeg
Uhuh.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Gut, wat was dat lekker in het zonnetje zeg
Geen idee, het zou wat slechter moeten zijn zodat ik misschien wat nuttigs ging doenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
lekker he
Wat zijn de voorspellingen voor de rest van de week?
Ik ben nog geen interessant mailtje tegengekomen hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 17:04 schreef Tania18 het volgende:
leuk zeg, allemaal interessante mailtjes sturen
quote:Op donderdag 21 april 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nog geen interessant mailtje tegengekomen hoor![]()
Ja halloquote:
Die heb ik allang beantwoordquote:Op donderdag 21 april 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo![]()
Ik wacht nog altijd op het antwoord op mijn prangende vraag
Maar geen goed antwoord gegevenquote:
Oh jaquote:maar nu niet meer over mail praten anders worden ze boos (net als op Orgi)
Ja, dat jij het nu nog niet weet, daat kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar geen goed antwoord gegeven![]()
[..]
Oh ja
Dus.....
Lekker weertje hè?
Mail dan gewoon het antwoordquote:Op donderdag 21 april 2005 17:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat jij het nu nog niet weet, daat kan ik ook niks aan doen
Hier ook.quote:En ja, het zonnetje schijnt nog steeds![]()
Pff, er is niks interessants aan, aangezien ik nog steeds geen antwoord op de vraag heb.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Hey, ik wil ook zo'n interessant mailtje!
Nee, ik vroeg haar wat voor maat schoenen ze had.quote:
Geef je mailadres maarquote:Op donderdag 21 april 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Hey, ik wil ook zo'n interessant mailtje!
Maar ik weet haar achternaam nu ookquote:
bobvanopstal27@hotmail hequote:
Slimme bergquote:Op donderdag 21 april 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
Als Mozes niet naar de berg komt, dan......gaat de berg zelf maar raden. [afbeelding]
Nouhouuquote:Op donderdag 21 april 2005 17:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat weet iedereen al..
Maar sstt... niks zeggen hoor![]()
ja hee, dan mag je ook best wat terug sturen hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik weet haar achternaam nu ook [afbeelding]
Ik voel met je mee. Ik zit er ook even helemaal doorheen op dit moment (met afstuderen bedoel ik dan)quote:
Ik ben ook nog es gestopt met roken, dus ik ben echt aan het stuiteren van de stressquote:Op donderdag 21 april 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Ik zit er ook even helemaal doorheen op dit moment (met afstuderen bedoel ik dan)![]()
Moet je ook niet doen tijdens het afstuderenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben ook nog es gestopt met roken, dus ik ben echt aan het stuiteren van de stress
Op dit moment heb ik het idee dat het nooit afkomtquote:Op donderdag 21 april 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Hoe lang moet jij nog, Tania?
Ja, het lijkt echt of ik nu helemaal nergens meer naartoe kan met m'n stress.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen tijdens het afstuderen
Dat is op zichzelf al frustrerend genoeg
Ja nou, ik moet het over anderhalve week allemaal af hebben... maar ik vrees dat ik studievertraging ga oplopen als het allemaal in dit tempo door gaat. Dan gaat het oktober wordenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik het idee dat het nooit afkomt
Ik wilde eigenlijk in juli klaar zijn, maar ik ga het steeds somberder inzien![]()
Dat is ergquote:Op donderdag 21 april 2005 18:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja nou, ik moet het over anderhalve week allemaal af hebben... maar ik vrees dat ik studievertraging ga oplopen als het allemaal in dit tempo door gaat. Dan gaat het oktober worden
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:08 schreef Nano het volgende:
Stroomstoring,man waar leven we,middeleeuwen?
Moderne middeleeuwen.Nieuw tijdperk?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja joh. Moderne middeleeuwen enzo
PI's![]()
Ik heb er volgens mij een stuk 70 gemistquote:Op donderdag 21 april 2005 18:18 schreef Timmai het volgende:
Woei.. back en maar een paar pagina's gemist
Ja of je zit van 08.30 tot 17.30 op je stage johquote:Op donderdag 21 april 2005 18:23 schreef Nano het volgende:
[..]
Je hoeft niet rood te worden hoor!
Of heb je te lang in de zon gezeten?
Ohja sorryquote:Op donderdag 21 april 2005 18:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja of je zit van 08.30 tot 17.30 op je stage joh
Da's maar 8 uur!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En ik zat vandaag maar een half uurtje op school!quote:
Ben je ook al begonnen?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
Ha ha ha je vader, ja je vader die is gek!
Je bent zelf al niet zo lekker maar je vader is nog gekker
Ja, je vader is nog gekkerder dan gek!
Ik heb hetzelfde... zal wel een algemene afstudeerdip zijnquote:
Ik heb hetzelfde... zal wel een algemene afstudeerdip zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Ik zit er ook even helemaal doorheen op dit moment (met afstuderen bedoel ik dan)![]()
Nationale afstudeerdipdag?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde... zal wel een algemene afstudeerdip zijn
Het is wel Secretaressedag vandaag ... en daar heb ik ff gebruik van gemaakt. Ff receptioniste gezoendquote:
Ben je d'r ook weer s johquote:Op donderdag 21 april 2005 18:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omg! Ik had ook 3 cd's van Jimiquote:Op donderdag 21 april 2005 19:02 schreef mark_03 het volgende:
Zit de hele dag al The Jimi Hendrix Experience te luisteren ... magisch(4cd box, komt maar geen einde aan
)
Ja ja zo kan je ook aan je trekken komen.Had haar meteen onder het bureau gelegd.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het is wel Secretaressedag vandaag ... en daar heb ik ff gebruik van gemaakt. Ff receptioniste gezoend![]()
Prachtig, dat verwachtte ze niet
Die vond ik altijd leuk.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Begonnen? Waarmee
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet? Sinterklaas
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet? Sinterklaas
Als er straks bankbiljetten groeien op mn rug
Ben jij de eerste die het hoort, kom dan nog maar eens terug
Sjonge jonge ... ik heb nog wel een beetje respect voor de vrouwquote:Op donderdag 21 april 2005 19:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja ja zo kan je ook aan je trekken komen.Had haar meteen onder het bureau gelegd.
In vuur en vlam ... vond ik vroeger altijd een leuk liedje, maar durfde ik nooit te luisteren omdat het over verliefd zijn gingquote:Op donderdag 21 april 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd!
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik loop met één been op de stoep
En één been in de goot
Want als ik dat niet doe
Dan ben ik morgen dood!
Tietenlied blijft ook prachtig... (tsja, dat 't nu weer zo gehyped wordt, is wat minder)quote:Op donderdag 21 april 2005 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar een paar, maar ik zou de hele collectie wel willen hebben
Wij hebben ze allemaal nog op videobandquote:Op donderdag 21 april 2005 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar een paar, maar ik zou de hele collectie wel willen hebben
Ja, die heb ik nu dus ook, want ik kende hem nietquote:Op donderdag 21 april 2005 19:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tietenlied blijft ook prachtig... (tsja, dat 't nu weer zo gehyped wordt, is wat minder)
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij hebben ze allemaal nog op videobandTot aan 6 jaar geleden dan
![]()
Ik kende 'm nog wel van vroeger... hoorde zaterdag in de discotheek een beat onder dat nummer ... echt te fout .. IK KRIJG TIETUUUUH ... en dan alleen nog maar tietuh tietuh tietuhquote:Op donderdag 21 april 2005 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu dus ook, want ik kende hem niet
Maar ik was eerlijk gezegd niet dolenthousiast
Wanneer je maar wiltquote:Op donderdag 21 april 2005 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]Wanneer mag ik langskomen om ze te komen kijken?
Whehequote:Op donderdag 21 april 2005 19:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kende 'm nog wel van vroeger... hoorde zaterdag in de discotheek een beat onder dat nummer ... echt te fout .. IK KRIJG TIETUUUUH ... en dan alleen nog maar tietuh tietuh tietuh![]()
quote:
Zullen we 'm houden op een onbewoon eiland? Want daar loopt niemand voor je neusquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat leuk een Kinderen voor Kinderen-meet
Ik neem ze wel mee op 8 meiquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat leuk een Kinderen voor Kinderen-meet
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem ze wel mee op 8 mei
Oh nee, ik kwam niet
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zullen we 'm houden op een onbewoon eiland? Want daar loopt niemand voor je neus
Mooi, dan ben ik er om het serieuze gehalte om zeep te brengenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
* Skaai zingt meequote:
Heb z'n eerste CD (Room for Squares) besteld bij Bol.com ... morgen komt iequote:
Is dat "Ik en mijn Beesie"?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe
Now playing:
Ik ben stapelgek op dieren
Dat is altijd zo geweest
Of het padden zijn of mieren
Ik ben weg van ieder beest
Omdat ik ongeveer 160 euro in de week ga verdienen waarvan 120 naar mijn ouders gaatquote:
Jij mag alles Skaaiquote:Op donderdag 21 april 2005 19:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik er om het serieuze gehalte om zeep te brengen
Ik heb overigens wel een schuurtje in Almere, is dat ook okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |