Er naast?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, sommige hebben ook een leven naast FOK!, snap je? [afbeelding]
Ik wil jou best mailen over interessantere dingenquote:
Jequote:Op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Er naast?
Ik heb het erop,erin,eruit en eronder.Dat vond ik al veel.Ik moet het niet ook nog eens ernaast hebben zeg!![]()
Spannendquote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil jou best mailen over interessantere dingen
Ik ook welquote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil jou best mailen over interessantere dingen
Ja, dies heel mooi ... zo jammer dat ik die CP box heb, deze is gewoon stijlvollerquote:
Kun je ook nog ophangen in de badkamer, net een medicijnkastjequote:Op donderdag 21 april 2005 15:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dies heel mooi ... zo jammer dat ik die CP box heb, deze is gewoon stijlvoller
Van Deurne naar Amsterdam, dat zal een cultuurschok zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, hallo, ik zoek ook een kamer in Amsterdam.
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Svensational het volgende:
Van Deurne naar Amsterdam, dat zal een cultuurschok zijn
Je weet de mijne toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Tania18 het volgende:
Maar ja, jullie hebben mijn mailadres niet
mail maar door!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Tania18 het volgende:
Maar ja, jullie hebben mijn mailadres niet
Neequote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet de mijne toch? [afbeelding]
Het gebruik vanquote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Christine het volgende:
Lee, wat probeer je Nano te leren?
Wat ga je studeren?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel..
Ik schrik van mezelf ... ik lees in plaats profiel, pedofielquote:
Woei!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gebruik vanPI's
wat iedere fokker gewoon zou moeten doen dus
Bupatih is z'n echte naam hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef Orginial het volgende:
Hoe heet jij eigenlijk in reallife, Bupatih?
Wat is daar het nut van dan ... ik kijk er toch nooit naar en het is alleen maar extra werkquote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gebruik vanPI's
wat iedere fokker gewoon zou moeten doen dus
Ja, ik zat dus buiten hequote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Woei!![]()
Een vrouw die snel reageert
Opwindend
Voluit Bu P. Atih Waar die P voor staat, weet ik nog steeds nietquote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef Orginial het volgende:
Hoe heet jij eigenlijk in reallife, Bupatih?
Het voegt iets toe aan je post. Ook kan je met het gebruik van PI's de inhoud van de post ontkrachten of juist versterken. Dat, en het is gewoon tof.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van dan ... ik kijk er toch nooit naar en het is alleen maar extra werk
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik zat dus buiten he
En daar ga ik weer heen, ik kwam alleen even terug om alles uit te doen
Ondeugende jongen Foute manquote:
Uh okay. Lodewijk Mandrutius van Lichtelaai tot Bevervoorde[quote:Op donderdag 21 april 2005 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voluit Bu P. Atih Waar die P voor staat, weet ik nog steeds niet
Maar vrienden noemen me altijd Lodewijk Mandrutius van Lichtelaai tot Bevervoorde
Nog opwindenderquote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik zat dus buiten he
En daar ga ik weer heen, ik kwam alleen even terug om iets luchtigers aan te doen
Zo wordt de eigenlijke bedoeling van je boodschap herkenbaarder.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van dan ... ik kijk er toch nooit naar en het is alleen maar extra werk
als PI, weet je dat ik het meen
als PI, weet je dat ik het niet meen.
Nou klink ik ook als een oversekste puberquote:
Gewoon tofquote:Op donderdag 21 april 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het voegt iets toe aan je post. Ook kan je met het gebruik van PI's de inhoud van de post ontkrachten of juist versterken. Dat, en het is gewoon tof.
Je hebt doorgaans betere grappenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
Als ik bijvoorbeeld zeg:
"Ik mag jou niet" en ik gebruik bijv. [afbeelding] als PI, weet je dat ik het niet meen.
Wees blij, niet als een foute manquote:Op donderdag 21 april 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou klink ik ook als een oversekste puber
Tof! Was het interessant?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:24 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb vorig jaar een cursus (in mijn vrije keuze ruimte) gedaan over media en cultuur![]()
Je hebt alleen Bupa gemaildquote:
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt doorgaans betere grappen.
Nee, jij danquote:
Dan moet je je handen uit je zakken halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |