En nú had je het dus door moeten zetten he?quote:
Goed idee!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je die blote-kont foto van Zhenar er ook bij zet
Hier nietquote:
Ik vraag me af of dit moeilijker is dan school?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nú had je het dus door moeten zetten he?
You have a long way to go, kid
quote:
Weer goedquote:Op donderdag 21 april 2005 14:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit moeilijker is dan school?
Nu ben ik verward. Ik zit ook weer op een nieuwe pagina. Moet ik nu gemeen doen? Of lief?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorry, het lag aan de pagina
Nu ben ik weer lief![]()
meen je nietquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die sla ik een keertje over.Want dit is een serieus topic
Doe maar gewoon liefquote:Op donderdag 21 april 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu ben ik verward. Ik zit ook weer op een nieuwe pagina. Moet ik nu gemeen doen? Of lief?
[flirt modus]quote:
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 21 april 2005 14:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon lief
Of een andere stemming, verward ofzo
PI'squote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Christine het volgende:
Lee, wat probeer je Nano te leren?
Denk ik. ik heb ze niet allemaal op een rijtje hierquote:
Wtf is PI's ...quote:
Niet?quote:
Jij gebruikt ze ook niet!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wtf is PI's ...Zit me nu al 2 dagen af te vragen wat 't is
En ik heb het pas een minuut geleden gezegdquote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wtf is PI's ...Zit me nu al 2 dagen af te vragen wat 't is
Idd, ga jezelf een beetje quotenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk ik. ik heb ze niet allemaal op een rijtje hier
We waren toch nog niet op een ander pagina? Of heb ik het nu mis?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet?
Nou dan zie ik het leven niet meer zitten.
* Tania18 klimt het dak op en laat zich naar beneden vallen![]()
Suicidale stemming![]()
Sorry, 't gaat allemaal zooo snelquote:Op donderdag 21 april 2005 14:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik heb het pas een minuut geleden gezegdToch?
post-icons waren het geloof ik.
Jeuj, nieuwe paginaquote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 klimt het dak op en laat zich naar beneden vallen![]()
Een telefooncel?quote:
Dies wel mooi... ik heb ze alleen allemaal alquote:
Wat is dit dan voor postquote:Op donderdag 21 april 2005 15:03 schreef Bupatih het volgende:
Wat kunnen jullie baggeren zeg.
Weet je misschien ook of je deze ergens kunt kopen in Nederland?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dies wel mooi... ik heb ze alleen allemaal alIn die lelijke Central Perk doos ... maargoed, afleveringen zijn er niet minder om
Gelukkig ben jij er om ons te redden van de ondergang!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:03 schreef Bupatih het volgende:
Wat kunnen jullie baggeren zeg.
Is goed, ik vraag wel even of m'n moeder meeloopt en mijn val wil filmenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jeuj, nieuwe paginaWeer blij nu
Maak je daar dan weer zo'n mooi filmpje van die je dan hier post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |