Die sla ik een keertje over.quote:
Of "Zoekt werk in Nederland".quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:
Mag de volgende TT dan zijn: 'Zoekt een bijbaan in Zwijndrecht'?
Ik ookquote:
Misschien helpt het als je die blote-kont foto van Zhenar er ook bij zetquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die sla ik een keertje over.Want dit is een serieus topic
Het begint al erg serieus met die smiley's erbijquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die sla ik een keertje over.Want dit is een serieus topic
Open er dan zelf 1quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:
Mag de volgende TT dan zijn: 'Zoekt een bijbaan in Zwijndrecht'?
Ja, verdomme daar had ik de tijd toch niet voor?quote:
Toetiequote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je weer terug he, meteen weer de sfeer verpesten hier![]()
Timing, daar draait het omquote:Op donderdag 21 april 2005 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, verdomme daar had ik de tijd toch niet voor?!!!
Als iedereen alleen maar de hele dag aan seks denkt heb je geen tijd om topics te openen.quote:
Ja, begin jij ook nog ff!!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je weer terug he, meteen weer de sfeer verpesten hier![]()
Neequote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef Nano het volgende:
Ohja,ik moest dat ene nog leren.Doe ik het zo goed?![]()
Ja, dan moet die eikel maar in Utrecht komen wonenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, begin jij ook nog ff!!Zoek liever een kamer voor Zhenar
Ga met z'n allen naar de hoeren, oversexten!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als iedereen alleen maar de hele dag aan seks denkt heb je geen tijd om topics te openen..
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef Nano het volgende:
Ohja,ik moest dat ene nog leren.Doe ik het zo goed?![]()
Ik dacht dat alles omquote:
Seks en terrasjesquote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als iedereen alleen maar de hele dag aan seks denkt heb je geen tijd om topics te openen..
Je noemde Zhenar een eikelquote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dan moet die eikel maar in Utrecht komen wonen![]()
Ik kan toch geen kamer in Amsterdam zoeken als ik in Utrecht woon![]()
Dan ga ik nu naar de tuin om ook even warm te wordenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:45 schreef Svensational het volgende:
Oh, een nieuwe pagina. Ik beter mijn leven en word een warm en aardig mens
Vast wel warmer dan hier binnenquote:
Doorposten danquote:Op donderdag 21 april 2005 14:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dus![]()
Ik zit nog niet op een nieuwe pagina dus ik hoef nog niet lief te doen
quote:
Niet in Drenthe hoorquote:
En nú had je het dus door moeten zetten he?quote:
Goed idee!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je die blote-kont foto van Zhenar er ook bij zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |