Die vond ik altijd leuk.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Begonnen? Waarmee
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet? Sinterklaas
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet? Sinterklaas
Als er straks bankbiljetten groeien op mn rug
Ben jij de eerste die het hoort, kom dan nog maar eens terug
Sjonge jonge ... ik heb nog wel een beetje respect voor de vrouwquote:Op donderdag 21 april 2005 19:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja ja zo kan je ook aan je trekken komen.Had haar meteen onder het bureau gelegd.
In vuur en vlam ... vond ik vroeger altijd een leuk liedje, maar durfde ik nooit te luisteren omdat het over verliefd zijn gingquote:Op donderdag 21 april 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd!
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik loop met één been op de stoep
En één been in de goot
Want als ik dat niet doe
Dan ben ik morgen dood!
Tietenlied blijft ook prachtig... (tsja, dat 't nu weer zo gehyped wordt, is wat minder)quote:Op donderdag 21 april 2005 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar een paar, maar ik zou de hele collectie wel willen hebben
Wij hebben ze allemaal nog op videobandquote:Op donderdag 21 april 2005 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar een paar, maar ik zou de hele collectie wel willen hebben
Ja, die heb ik nu dus ook, want ik kende hem nietquote:Op donderdag 21 april 2005 19:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tietenlied blijft ook prachtig... (tsja, dat 't nu weer zo gehyped wordt, is wat minder)
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij hebben ze allemaal nog op videobandTot aan 6 jaar geleden dan
![]()
Ik kende 'm nog wel van vroeger... hoorde zaterdag in de discotheek een beat onder dat nummer ... echt te fout .. IK KRIJG TIETUUUUH ... en dan alleen nog maar tietuh tietuh tietuhquote:Op donderdag 21 april 2005 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu dus ook, want ik kende hem niet
Maar ik was eerlijk gezegd niet dolenthousiast
Wanneer je maar wiltquote:Op donderdag 21 april 2005 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]Wanneer mag ik langskomen om ze te komen kijken?
Whehequote:Op donderdag 21 april 2005 19:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kende 'm nog wel van vroeger... hoorde zaterdag in de discotheek een beat onder dat nummer ... echt te fout .. IK KRIJG TIETUUUUH ... en dan alleen nog maar tietuh tietuh tietuh![]()
quote:
Zullen we 'm houden op een onbewoon eiland? Want daar loopt niemand voor je neusquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat leuk een Kinderen voor Kinderen-meet
Ik neem ze wel mee op 8 meiquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat leuk een Kinderen voor Kinderen-meet
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem ze wel mee op 8 mei
Oh nee, ik kwam niet
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zullen we 'm houden op een onbewoon eiland? Want daar loopt niemand voor je neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |