Je hóéft niet bij te lezen.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Niks vreemds aan..
Ik moet buiten de weekends en vakanties wél naar school..
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:27 schreef Svensational het volgende:
Bupa
Ik wist helemaal niet dat Alt+P een preview gaf en Alt+S invoeren was
Je kent me toch.quote:
quote:
We hebben het niet eens over je gehadquote:Op donderdag 21 april 2005 16:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kent me toch.!
Ik wil áltijd álles weten..
Ik ken geen arrogantiequote:Op donderdag 21 april 2005 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]Waar is je arrogantie gebleven
![]()
Bupa, wat is er met je aan de handquote:Op donderdag 21 april 2005 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken geen arrogantie
Die arrogantie die jullie van mij gewend zijn, is pure schijn.
Of klinkt dit nu arrogant
Ik weet het nietquote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa, wat is er met je aan de hand
lekker hequote:Op donderdag 21 april 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Gut, wat was dat lekker in het zonnetje zeg
Uhuh.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Gut, wat was dat lekker in het zonnetje zeg
Geen idee, het zou wat slechter moeten zijn zodat ik misschien wat nuttigs ging doenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
lekker he
Wat zijn de voorspellingen voor de rest van de week?
Ik ben nog geen interessant mailtje tegengekomen hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 17:04 schreef Tania18 het volgende:
leuk zeg, allemaal interessante mailtjes sturen
quote:Op donderdag 21 april 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nog geen interessant mailtje tegengekomen hoor![]()
Ja halloquote:
Die heb ik allang beantwoordquote:Op donderdag 21 april 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo![]()
Ik wacht nog altijd op het antwoord op mijn prangende vraag
Maar geen goed antwoord gegevenquote:
Oh jaquote:maar nu niet meer over mail praten anders worden ze boos (net als op Orgi)
Ja, dat jij het nu nog niet weet, daat kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar geen goed antwoord gegeven![]()
[..]
Oh ja
Dus.....
Lekker weertje hè?
Mail dan gewoon het antwoordquote:Op donderdag 21 april 2005 17:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat jij het nu nog niet weet, daat kan ik ook niks aan doen
Hier ook.quote:En ja, het zonnetje schijnt nog steeds![]()
Pff, er is niks interessants aan, aangezien ik nog steeds geen antwoord op de vraag heb.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
Hey, ik wil ook zo'n interessant mailtje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |