abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26372732
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ja,mooi voorbeeldje.
RBC v FCDB een paar weken terug.
Was een combi voor ons maar sluw als Yeahinho en DG zijn 2 kaartjes geregeld via FCDB zelf onder het mom van "sponsor".
Die plekken die we hadden waren tegen het uitvak aan en al snel werden we herkent.
Belt die vd Laar in de rust op naar die jongen die voor ons de kaartjes had geregeld,die zat achter ons,"die 2 jongens voor je",hoe komen die aan d'r kaarten?"
Die werken bij een sponsor van ons was zijn commentaar en alles was daardoor goed,ander krijg je een SV aangenaaid door die lul
Ik hoorde via Jan Jamal eenzelfde verhaal met een andere steward, mij bekend van vroeger, in de hoofdrol. Kutventje
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26372941
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:10 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik hoorde via Jan Jamal eenzelfde verhaal met een andere steward, mij bekend van vroeger, in de hoofdrol. Kutventje
Mja dat was bij PSV uit..
  woensdag 20 april 2005 @ 13:17:50 #105
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26372949
quote:
Op woensdag 20 april 2005 08:43 schreef PyTh het volgende:
Laat die [afbeelding] maar achterwege.
Liever Robert in de spits
Dat mag ik vast zelf beslissen toch?

Sibon gaat gewoon vlammen vanavond.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 20 april 2005 @ 13:21:03 #106
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26373048
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom geen Robert
Waarom wel? Waarom Robert niet altijd in de basis?

Ik vind Sibon niets slechter dan VoH hoor, Sibon kan schitterende steek-passjes geven (WII - PSV, op Beasley, NOS zeker niet uitgezonden) en kan vrije trappen nemen. Storend werk van VoH kan hij ook.

Dus niet mokken dat die jongen in de basis staat.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 20 april 2005 @ 13:31:17 #107
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26373336
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat mag je inderdaad zelf beslissen zuurpruim.
Ik vind Sibon een statische hark, en derhalve niet geschikt voor (de basis van) PSV
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 20 april 2005 @ 13:36:03 #108
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26373465
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef PyTh het volgende:
Dat mag je inderdaad zelf beslissen zuurpruim.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:37:07 #109
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26373502
Eensch...hoewel hij meer techniek heeft dan je op het eerste gezicht vermoedt..

T is gewoon een goeie voetballer, heel leuk voor de subtop, maar psv is gewoon net wat te hoog gegrepen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 april 2005 @ 13:38:43 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26373548
met alle respect Zapper maar Sibon komt echt te kort voor PSV. Oke hij heeft belagrijke dingen voor PSV gedaan dit seizoen maar daar kan k er nog wel een paar van noemen die niet voldeden aan t niveau. Ik zou voor Robert kiezen, al was t alleen maar omdat hij een stuk beweeglijker is en daarom moeilijker te verdedigen de "verdedigers" van feijenoord
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 20 april 2005 @ 13:57:33 #111
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26374087
Zapper is nou eenmaal een groot fan van voetballers als Bruggink en Sibon.

Echt veel kijk op het spelletje heeft ie schijnbaar niet ondanks dat hij PSV Supporter is, al is hij vaker kritisch dan positief over PSV heb ik het idee
pi_26374187
Godsamme PyTh je lijkt Stefan Jansen wel op die foto...
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 20 april 2005 @ 14:03:17 #113
83628 BZ
aka Baza
pi_26374250
PSV heeft de strijd om het Braziliaanse wonderkind Robinho zo goed als zeker verloren. De Braziliaan heeft volgens de nieuwe Voetbal International namelijk al het jawoord gegeven aan het Spaanse Real Madrid, dat maarliefst twintig miljoen euro op tafel legt.

PSV had een bedrag van achttien miljoen eruo te besteden aan Robinho, maar kan niet op tegen de twintig van Real. De Eindhovenaren volgen de aanvaller al lange tijd maar tot een overgang kwam het steeds net niet, ook niet toen PSV deze winter een mondeling akkoord had met het 21-jarige talent.

Robinho zelf ontkent voorlopig alles en heeft zelfs laten weten in PSV een betere stap in zijn carriere te zien dan in Real Madrid, maar zijn zaakwaarnemers en club ruiken het vele geld waardoor de international 80% zeker naar de Madrilenen verkast. In Brazilie is het zo dat de club bepaalt wat er met haar speler gebeurd en die kiezen doorgaans dan ook voor het geld.

Toch jammer voor PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 april 2005 @ 14:06:04 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26374351
jammer maar dan is er geld voor andere transfers!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 20 april 2005 @ 14:07:58 #115
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26374417
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Godsamme PyTh je lijkt Stefan Jansen wel op die foto...

Even wat leuks:

k ben niet zo van de bijgeloof, maar als ik dit lees....

De laatste weken worden er steeds meer overeenkomsten genoemd van het huidige voetbalseizoen met het jubeljaar van '88, waar PSV werkelijk alles won wat er maar te winnen viel.

Toeval bestaat niet:
quote:
- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 moet PSV een nieuw team opbouwen nadat een belangrijk deel van het elftal vertrokken is.
- Zowel in '87/ '88 als in '04/'05 heeft PSV een voorbereiding met enorm slechte resultaten in de oefenwedstrijden, wat weinig perspectief biedt voor het verdere seizoen.
- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 staat er een team zonder een echt grote naam en is er vooral het hechte collectief wat het elftal sterk maakt.
- PSV volgt in '88 Porto op als Europacup1-houder. In 2004 wint Porto de Champions League.
- Zowel in 1988 als in 2005 verslaat PSV de op dat moment grootste club van Frankrijk na twee keer gelijkgespeeld te hebben.
- Zowel in 1988 als in 2005 staat PSV in de halve finale tegen een elftal dat op dat moment staat als de best voetballende ploeg van Europa.
- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 staat PSV onder leiding van Guus Hiddink.
- Zowel in 1988 als in 2005 vindt de finale plaats op 25 mei.
- Zowel in 87/88 als in 04/05 doen we nog op 3 fronten mee.
- In 87-88 was er nog een Nederlandse club finalist in een ander EC-toernooi: Ajax spelde de finale van het EC-2-toernooi tegen KV Mechelen. AZ kan dit jaar ook zomaar de finale van de UEFA-cup halen.......
- Olympique werd afgelopen seizoen in de kwartfinale uitgeschakeld door Porto, de uiteindelijke winnaar van de Champions League. Dit jaar wordt het in de kwartfinale uitgeschakeld door PSV...?
Laten we het hopen!

woensdag 20 april 2005 @ 14:08:19 #116
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_26374428
Ik ga naar PSV - AC Milan en we gaan winnen!
in Milan wordt het 1 - 1
en thuis 2 - 1 !!!!!!!!

We blijven dromen
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_26374450
JA, of niet PyTh. Zo was het ook met het afgelopen EK en 1988 .
slettebak [@] gmail.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 april 2005 @ 14:10:08 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26374477
geweldig
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 20 april 2005 @ 14:12:21 #119
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26374536
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef JaWi het volgende:
Daar waren toch wat minder overeenkomsten mee dacht ik.
Het zal ook allemaal wel loslopen al vind ik het wel grappig
  woensdag 20 april 2005 @ 14:15:35 #120
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26374612
quote:
Ach hoop doet leven
En Eend zou zijn hoed op doen als we winnen

[ Bericht 2% gewijzigd door appelsientje op 20-04-2005 14:23:38 ]
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26374653
[q- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 staat er een team zonder een echt grote naam en is er vooral het hechte collectief wat het elftal sterk maakt.[/q]

Je vergeet Cocu en Van Bommel.
  woensdag 20 april 2005 @ 14:17:53 #122
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26374676
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee Hopen dat het iets beter gaat dan tegen Willem II (idd mooi steekpassje, maar voor de rest overal net een fractie te laat).

Maar je hoeft iig niet je systeem te veranderen, aangezien Sibon en VoH dezelfde soort voetballers zijn.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  woensdag 20 april 2005 @ 14:19:22 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26374713
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef PyTh het volgende:

Even wat leuks:

De laatste weken worden er steeds meer overeenkomsten genoemd van het huidige voetbalseizoen met het jubeljaar van '88, waar PSV werkelijk alles won wat er maar te winnen viel.

Toeval bestaat niet:

Laten we het hopen!

Maar, zo zullen de Liverpool fans zeggen, in 1988 ging de paus niet dood!
  woensdag 20 april 2005 @ 14:25:35 #124
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26374899
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:19 schreef twi het volgende:

[..]

Maar, zo zullen de Liverpool fans zeggen, in 1988 ging de paus niet dood!

Het zijn ook gewoon leuke stats, meer niet.
  woensdag 20 april 2005 @ 14:25:49 #125
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26374908
boehoe
quote:
Er zijn nog slechts een paar duizend toegangskaarten beschikbaar voor de thuiswedstrijd in de halve finales van de Champions League tegen AC Milan. Dit duel wordt op woensdag 4 mei in het Philips Stadion gespeeld.

Afgelopen zaterdag is de verkoop van deze Europese topwedstrijd gestart. Massaal hebben Seizoen Club Card-houders een toegangskaart gekocht bij de verkooppunten van TicketBox. Tot en met gisteren konden Seizoen Club Card-houders hun ‘eigen plaats’ kopen. Van vandaag tot en met vrijdag 22 april zijn Seizoen Club Card-houders in de gelegenheid om een andere plaats te kopen, indien zij de eigen plaats niet hebben gekocht.

2.500 kaarten voor UEFA
Bovendien heeft PSV 2.500 toegangskaarten beschikbaar moeten stellen aan de UEFA. Deze toegangskaarten zijn onder andere bestemd voor de sponsors van de UEFA. Ook worden er extra plaatsen door de UEFA opgeëist in verband met extra cameraposities.

Ben er snel bij!
Leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders hebben donderdag en vrijdag de mogelijkheid om één kaart voor de wedstrijd tegen de Italiaanse kampioen te kopen. Vanaf zaterdag zouden er in principe twee extra kaarten worden gekocht per PSV Club Card, echter is de verwachting dat de wedstrijd dan al uitverkocht zal zijn. Ben er dus snel bij!
Nou dat gaat dus niks worden ben ik bang van.... *snik*
pi_26375232
Dat Robinho-bericht in de vi is lachwekkend. Dat blad wordt meestal op maandagochtend gedrukt en 's avonds meldde Derksen nog dat PSV er volop mee bezig is. Een klassiek voorbeeld van B-journalisten die iets moeten schrijven en daarom een sensationeel artikeltje vullen met onzin.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 20 april 2005 @ 14:44:55 #127
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26375435
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef cultheld het volgende:
Dat Robinho-bericht in de vi is lachwekkend. Dat blad wordt meestal op maandagochtend gedrukt en 's avonds meldde Derksen nog dat PSV er volop mee bezig is. Een klassiek voorbeeld van B-journalisten die iets moeten schrijven en daarom een sensationeel artikeltje vullen met onzin.
Feit blijft wel dat het wel waar is dat de club uitmaakt (en niet de speler) aan welke club hij verkocht wordt. En als Real Madrid 2 miljoen Euro meer biedt dan PSV zal hij niet naar Eindhoven komen hoe graag hij dat zelf ook zou willen.
pi_26375459
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat het wel waar is dat de club uitmaakt (en niet de speler) aan welke club hij verkocht wordt. En als Real Madrid 2 miljoen Euro meer biedt dan PSV zal hij niet naar Eindhoven komen hoe graag hij dat zelf ook zou willen.
En als hij nou niet tekent (puur hypothetisch natuurlijk)?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26375491
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het zijn ook gewoon leuke stats, meer niet.
Ga jij woensdagochtend al terug naar NL PyTh? En na de wedstrijd nog de stad in of niet? Geef anders even je tel. nummer, misschien komen we elkaar in een of andere kroeg tegen, krijg je een biertje van me
Wat een vrouw!
spits!
pi_26375494
Kan me niet voorstellen dat je dit van Real zou winnen.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 20 april 2005 @ 14:48:41 #131
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26375541
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ga jij woensdagochtend al terug naar NL PyTh? En na de wedstrijd nog de stad in of niet? Geef anders even je tel. nummer, misschien komen we elkaar in een of andere kroeg tegen, krijg je een biertje van me
Wij gaan Maandagavond heen en Woensdagochtend rond een uur of 11 weer terug naar Nederland ja. Geef m'n nummer wel even via MSN anders wordt ik dadelijk door alles en iedereen hier lastig gevallen
  woensdag 20 april 2005 @ 14:48:50 #132
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26375544
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lijkt me wel dom van die zaakwaarnemers, die toch bepalen waar Robinho naar toe gaat. Als hij namelijk naar PSV vertrekt, vang je nu iets minder voor hem. Echter gaat hij hoogstwaarschijnlijk na een jaar of twee weer voor een hoop geld naar een grotere club. Dan vangen ze nog meer geld. Als Robinho naar Real gaat, is dit waarschijnlijk niet het geval..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  woensdag 20 april 2005 @ 14:48:56 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26375548
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:45 schreef cultheld het volgende:
En als hij nou niet tekent (puur hypothetisch natuurlijk)?
Dan zegt die hele horde louche figuren die hem in z'n bezit hebben dat 'ie moet tekenen, anders dan...tsja...je weet wat de laatste trend is daar in Brazilie.
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef Djekko het volgende:
Lijkt me wel dom van die zaakwaarnemers, die toch bepalen waar Robinho naar toe gaat. Als hij namelijk naar PSV vertrekt, vang je nu iets minder voor hem. Echter gaat hij hoogstwaarschijnlijk na een jaar of twee weer voor een hoop geld naar een grotere club. Dan vangen ze nog meer geld. Als Robinho naar Real gaat, is dit waarschijnlijk niet het geval..
Het gaat waarschijnlijk dus om die knurften die eigendomsrechten op 'm hebben. Verkopen ze die aan Real of PSV, dan zijn ze die kwijt natuurlijk.
pi_26375565
Tja maar in 88 was PSV ook kansloos tegen Real .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26375619
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wij gaan Maandagavond heen en Woensdagochtend rond een uur of 11 weer terug naar Nederland ja. Geef m'n nummer wel even via MSN anders wordt ik dadelijk door alles en iedereen hier lastig gevallen
Maar dat is logisch...
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 20 april 2005 @ 14:54:06 #136
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26375684
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef Djekko het volgende:

[..]

Probleem is dat zaakwaarnemers vaak niet naar de toekomst kijken omdat ze verblind worden door de $$$ of ¤¤¤.
Toch zegt dat stuk in de vi mij verder helemaal niks, totdat Real zelf bekend maakt dat hij getekend heeft geef ik de moed pas op.
Als Chelsea PSV gaat helpen met het halen van Robinho zie ik nog alle kans voor ons en aangezien onze welgewaardeerde vriend Piet ook de adviseur is van Roman zie ik nog alle kansen
pi_26375996
als ik dat dus goed lees betekend dit dat we morgen met een PSV club card al mogen kopen???
pi_26376138
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:03 schreef BZ het volgende:
PSV heeft de strijd om het Braziliaanse wonderkind Robinho zo goed als zeker verloren. De Braziliaan heeft volgens de nieuwe Voetbal International namelijk al het jawoord gegeven aan het Spaanse Real Madrid, dat maarliefst twintig miljoen euro op tafel legt.

PSV had een bedrag van achttien miljoen eruo te besteden aan Robinho, maar kan niet op tegen de twintig van Real. De Eindhovenaren volgen de aanvaller al lange tijd maar tot een overgang kwam het steeds net niet, ook niet toen PSV deze winter een mondeling akkoord had met het 21-jarige talent.

Robinho zelf ontkent voorlopig alles en heeft zelfs laten weten in PSV een betere stap in zijn carriere te zien dan in Real Madrid, maar zijn zaakwaarnemers en club ruiken het vele geld waardoor de international 80% zeker naar de Madrilenen verkast. In Brazilie is het zo dat de club bepaalt wat er met haar speler gebeurd en die kiezen doorgaans dan ook voor het geld.

Toch jammer voor PSV
Ik heb nog hoop !
pi_26376284
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef PyTh het volgende:
Even wat leuks:

In '88 won PSV niet alles wat er te winnen viel, de Europese Supercup en de Wereldbeker kwamen niet naar Eindhoven (was in '88 maar wel in het seizoen daarna, 88/89)
quote:
Toeval bestaat niet:
[..]

Laten we het hopen!

Toeval bestaat niet, maar in stats kun je beter niet geloven. Dat geeft alleen maar false hoop!
pi_26376298
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik heb nog hoop !
Ik ook.
pi_26376560
Ik ga straks Feyenoord - PSV kijken met 2 Feyenoord supporters
Zijn dan wel dames anders komen ze mijn huis niet in
  woensdag 20 april 2005 @ 15:26:06 #142
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26376566
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:06 schreef ASSpirine het volgende:
als ik dat dus goed lees betekend dit dat we morgen met een PSV club card al mogen kopen???
Nee vrijdag... morgen mogen de mensen met een Supporters Card .....
  woensdag 20 april 2005 @ 15:27:11 #143
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26376601
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga straks Feyenoord - PSV kijken met 2 Feyenoord supporters
Zijn dan wel dames anders komen ze mijn huis niet in
gezellig... dus je gaat voetbal kijken met de dames.... ja ja
pi_26376665
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dat is zijn smoes om die 2 dames het huis in te krijgen
  woensdag 20 april 2005 @ 15:29:39 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26376678
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
Hij gaat proberen voetbal te kijken als er 2 vrouwen in de buurt zijn die voor Feyenoord zijn. Dan hoop ik twee dingen voor 'm:

- Dat 'ie een koptelefoon meeneemt
- Dat PSV verliest
  woensdag 20 april 2005 @ 15:30:52 #146
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26376707
Hoe het ook zij, ik ga iig naar PSV - AC Milan...

Nu nog hopen dat ze tegen die tijd nog een kans maken op de finale

Is Koné geen hele leuke spits voor psv? Het is een beetje rustig rond hem, mede waarschijnlijk door zijn mindere jaar, maar is dat juist in het voordeel van psv door hem nú te halen? Zodat hij bij psv weer de pannen van het dak speelt
  woensdag 20 april 2005 @ 15:32:58 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26376766
PSV heeft Robert, Farfan, Sibon, Vennegoor of Hesselink en - help me out here - dus het lijkt me niet erg logisch om Kone te gaan halen. PSV heeft een fysiek sterke(re) spits nodig (die ze nu juist weg gaan doen, VoH).
pi_26376795
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:30 schreef johannes1986 het volgende:
Hoe het ook zij, ik ga iig naar PSV - AC Milan...

Nu nog hopen dat ze tegen die tijd nog een kans maken op de finale

Is Koné geen hele leuke spits voor psv? Het is een beetje rustig rond hem, mede waarschijnlijk door zijn mindere jaar, maar is dat juist in het voordeel van psv door hem nú te halen? Zodat hij bij psv weer de pannen van het dak speelt
PSV wou hem huren (Vonlanten naar Roda en Koné naar PSV) maar ineens wou Roda hem alleen verkopen en dat zijn ze denk ik nog niet vergeten (en het prijskaartje ook niet)
pi_26376924
quote:
volgend jaar wereldkampioen

dus spider, appel en bos hebben zich al aangemeld voor de meet op 8 mei, nog meer liefhebbers?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:38:33 #150
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26376928
Voor zover ik weet wilde Roda JC alleen vrijblijvend verhuren. Vonlanthen, ok, maar PSV wilde geloof ik een optie tot koop bij die huur, terwijl het Roda JC juist was te doen om Kone in de verkoop te gooien en PSV te "gebruiken" als etalage (CL). Als je PSV dan een optie tot koop met een vast bedrag daarin geeft, dan heeft dat dus ook geen nut en kan je 'm beter zelf houden.

Wat voor PSV overigens ook goed heeft uitgepakt, want Kone is geen schim meer van wat 'ie vorig jaar was.
pi_26376957
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Dat is zijn smoes om die 2 dames het huis in te krijgen
Ik vroeg ze gister gewoon braaf als ze voetbal wilden komen kijken

Vonden ze oke
  woensdag 20 april 2005 @ 15:40:06 #152
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26376969
Tot Nol geld ziet, dan beginnen zijn oogjes te glimmen, zijn pik te groeien en het zweet in zijn bilnaad te staan...
Farfán kán in de spits spelen, maar doet dat praktisch nooit, men gebruikt hem liever als buitenspeler, wat k ook het liefste zie..
Sibon kan het niveau niet aan, VoH mag ( en wil ) weg, Robert moet het eerst nog laten zien en Vonlanthen is / was een veelbelovend talent, waarvan ik benieuwd ben wat Hiddink nu met hem wil.
pi_26377050
johannes, Hiddink ziet zeker toekomst in Vonlanthen. Hij is namelijk de enige huurling die terug mag komen bij PSV.
pi_26377157
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef twi het volgende:

[..]

Hij gaat proberen voetbal te kijken als er 2 vrouwen in de buurt zijn die voor Feyenoord zijn. Dan hoop ik twee dingen voor 'm:

- Dat 'ie een koptelefoon meeneemt
- Dat PSV verliest
Het leuke is dat ze net zo over Ajax denken als ik
pi_26377182
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:42 schreef cultheld het volgende:
johannes, Hiddink ziet zeker toekomst in Vonlanthen. Hij is namelijk de enige huurling die terug mag komen bij PSV.
Ik vind alleen dat hij iets meer speelminuten moet krijgen.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:48:58 #156
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26377228
Het leek mij ook altijd een speler met veel toekomst, hij heeft al aardig wat interlands met Zwitserland gespeeld en daarin ook gescoord ( o.a. dus die ene tegen Frankrijk ja ) , voordat hij verhuurd werd heeft hij er nog 3 ingetrapt voor psv, maar bij brescia hoor je helaas niets meer van hem..terwijl daar toch geen vreselijk goeie aanvallers onder contract staan...ik weet niet wat ik er van moet denken
  woensdag 20 april 2005 @ 15:49:06 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26377234
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat is logisch. Iedereen die niet voor de grootste club van Nederland met de grootste historie en de meeste prijzen is, zit vol met afgunst natuurlijk
pi_26377278
appelsientje
quote:
Leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders hebben donderdag en vrijdag de mogelijkheid om één kaart voor de wedstrijd tegen de Italiaanse kampioen te kopen.
???
er zou respectievelijk moeten staan dan...
  woensdag 20 april 2005 @ 15:53:13 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26377333
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef johannes1986 het volgende:
Het leek mij ook altijd een speler met veel toekomst, hij heeft al aardig wat interlands met Zwitserland gespeeld en daarin ook gescoord ( o.a. dus die ene tegen Frankrijk ja ) , voordat hij verhuurd werd heeft hij er nog 3 ingetrapt voor psv, maar bij brescia hoor je helaas niets meer van hem..terwijl daar toch geen vreselijk goeie aanvallers onder contract staan...ik weet niet wat ik er van moet denken
Hij heeft het astronomische aantal van 4 wedstrijden gespeeld daar
pi_26377378
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:42 schreef cultheld het volgende:
het is dan ook een goede speler
pi_26377415
Waarom werd Vonlanthen dan ook eigenlijk aan Brescia verhuurd. Je kan toch zien aankomen dat 'ie daar weinig zal spelen
  woensdag 20 april 2005 @ 15:56:36 #162
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26377417
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:50 schreef ASSpirine het volgende:
appelsientje
[..]

???
er zou respectievelijk moeten staan dan...
hmm tja je hebt gelijk... vaag... ik dacht namelijk dat wij pas vrijdag konden halen....
geef je morgen ff een gil ?
  woensdag 20 april 2005 @ 16:05:05 #163
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26377658
Ik had liever ook gezien dat Vonlanthen naar een goeie subtopper zou gaan, dat had ik ook verwacht, maar ik denk dat dat volgend seizoen alsnog zal gaan gebeuren
  woensdag 20 april 2005 @ 16:14:38 #164
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26377937
Waar ik me overigens enorm over verbaas, is dat psv nogsteeds geen opvolger voor van bommel heeft gecontracteerd, of ook maar één of meer serieuze namen heeft laten vallen. Ze weten het potverdikke al 1 jaar, en waarschijnlijk al langer..ze hadden toch al lang en breed een aantal haalbare jongens kunnen scouten...toch?

Wie o wie heeft namen van haalbare jongens van ongeveer hetzelfde niveau van van Bommel? of zijn die er niet?
pi_26378280
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:56 schreef Sloggi het volgende:
Waarom werd Vonlanthen dan ook eigenlijk aan Brescia verhuurd. Je kan toch zien aankomen dat 'ie daar weinig zal spelen
Ja ik vond dat ook al raar.
Maar het komt wel goed met hem
pi_26378320
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja ik vond dat ook al raar.
Maar het komt wel goed met hem
Dat denk ik ook wel, maar het is toch een verloren jaar in zijn ontwikkeling.
pi_26378325
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef johannes1986 het volgende:
Ik had liever ook gezien dat Vonlanthen naar een goeie subtopper zou gaan, dat had ik ook verwacht, maar ik denk dat dat volgend seizoen alsnog zal gaan gebeuren
Roda JC met stevens als coach
pi_26378391
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:28 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel, maar het is toch een verloren jaar in zijn ontwikkeling.
Daar heb je gelijk in...
Ik had het graag anders gezien.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:30:39 #169
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26378407
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou, dan heb je tenminste iets om over te praten.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26378426
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, dan heb je tenminste iets om over te praten.
We gaan echt niet over 1 of andere joden club praten.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:33:16 #171
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26378480
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
We gaan echt niet over 1 of andere joden club praten.
Hitler is al zestig jaar dood hoor.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 april 2005 @ 16:38:37 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26378609
van PSV.nl:
quote:
Op donderdag 21 april en vrijdag 22 april kunnen leden van de Supportersvereniging PSV één toegangskaart met korting kopen, voor PSV Club Card-houders is deze mogelijkheid er op vrijdag 22 april.
dus morgen wij en vrijdag jullie Appelsientje........ ben alleen bang dat t diep in de portmonee tasten wordt voor kaarten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26378781
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef cultheld het volgende:
Zeg Cult, ik pak jouw rijtje er nog even bij:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno

Waar wedden we eigenlijk om, een krat bier?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 april 2005 @ 16:47:10 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26378856
fijn Barreto staat er nog bij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26379056
PSV en Leandro komen op 12 mei tegenover elkaar te staan in de DRC (Dispute Resolution Chamber) om de overgang van de Braziliaan naar FC Porto eindelijk te regelen. De zaakwaarnemers van Leandro beweren dat het doorlopende contract van de aanvallende middenvelder niet geldig is en PSV ontkent dit.

Leandro vertrok deze winter zonder toestemming van de één op de andere dag naar Porto en de Eindhovenaren willen dan ook een transfersom ontvangen voor de wispelturige Braziliaan.

Het Leandro-kamp beweerde echter dat Leandro een meerjarig contract tekende voor zijn acttiende verjaardag en dat is verboden volgens de FIFA regels. Volgens verschillende geruchten wil PSV ruim één miljoen euro ontvangen.

Bron: VI en Voetbalzone
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 20 april 2005 @ 16:54:51 #176
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26379057
* had een langer rijtje gemaakt *
pi_26379089
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef twi het volgende:

[..]

Hij heeft het astronomische aantal van 4 wedstrijden gespeeld daar
Wat weer niet zeer verwonderlijk is, omdat Brescia een aantal aardige spitsen heeft die een voorsprong op Vonlanthen hebben. Een jongen als Andrea Caracciolo is hier niet echt bekend, maar al gewoon Italiaans international en al weer goed voor 10 goals. Verder hebben ze in de winterstop Marco Delvecchio van AS Roma gehaald en die komt niet echt voor de bank. Omdat ze regelmatig met een valse spits spelen, komen jonge spelers als Mannini en Sculli ook vaak eerder in aanmerking dan Vonlanthen, die overigens wel als flinke aankoop werd gepresenteerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26379104
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zeg Cult, ik pak jouw rijtje er nog even bij:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno

Waar wedden we eigenlijk om, een krat bier?
Robihno en Zenden kunnen altijd nog naar PSV hun toekomst is nog niet zeker
  woensdag 20 april 2005 @ 16:57:43 #179
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26379138
Leandro is gewoon een vieze, gore, vuile matenaaier...tering wat heb ik een scheithekel aan die vent.. Eerst doen alsof je dóndersgoed bent, krijg je voor veel geld een kans bij een hele mooie club, en dan vervolgens er met de pet naar gooien en er zomaar vandoor gaan...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 april 2005 @ 16:58:10 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26379147
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:54 schreef dndiek het volgende:
PSV en Leandro komen op 12 mei tegenover elkaar te staan in de DRC (Dispute Resolution Chamber) om de overgang van de Braziliaan naar FC Porto eindelijk te regelen. De zaakwaarnemers van Leandro beweren dat het doorlopende contract van de aanvallende middenvelder niet geldig is en PSV ontkent dit.

Leandro vertrok deze winter zonder toestemming van de één op de andere dag naar Porto en de Eindhovenaren willen dan ook een transfersom ontvangen voor de wispelturige Braziliaan.

Het Leandro-kamp beweerde echter dat Leandro een meerjarig contract tekende voor zijn acttiende verjaardag en dat is verboden volgens de FIFA regels. Volgens verschillende geruchten wil PSV ruim één miljoen euro ontvangen.

Bron: VI en Voetbalzone
k heb zo'n voorgevoel dat we enorm genaaid gaan worden
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 20 april 2005 @ 17:03:52 #181
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26379296
Als psv de zaak verliest, raad ik ze aan om gelijk een hotel te boeken in Eindhoven voor o.a. Adu, Vandenborre, Kompany en die gast die met de bal op de kop voetbalt..

En anders heeft Fons Spooren vast nog wel een ruimte vrij ergens op een zolderkamer of een hutje op de hei
pi_26379517
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Robihno en Zenden kunnen altijd nog naar PSV hun toekomst is nog niet zeker
Voor mij is het anders zo goed als zeker dat ze niet naar PSV komen deze zomer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26379855
Pirlo doet waarschijnlijk niet mee tegen PSV. Nesta ontbreekt ook, dus er is een kansje op succes.
  woensdag 20 april 2005 @ 17:33:33 #184
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26379990
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:28 schreef cultheld het volgende:
Pirlo doet waarschijnlijk niet mee tegen PSV. Nesta ontbreekt ook, dus er is een kansje op succes.
Als de UEFA nou ook nog eens Shevchenko bestraft had wegens die kopstoot, was het helemaal mooi
pi_26380042
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:33 schreef Djekko het volgende:

[..]

Als de UEFA nou ook nog eens Shevchenko bestraft had wegens die kopstoot, was het helemaal mooi
Misschien breekt Seedrof zijn been nog en verstuikt Stam zijn enkel.

Maar ja, "als" en "misschien" hebben we niks aan. We gaan het gewoon zien.
pi_26380911
Wanneer mag je met een SCC je 2e kaartje voor PSV - Milaan halen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26380973
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer mag je met een SCC je 2e kaartje voor PSV - Milaan halen?
Vanaf komende zaterdag
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 april 2005 @ 18:23:09 #188
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26381235
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wat weer niet zeer verwonderlijk is, omdat Brescia een aantal aardige spitsen heeft die een voorsprong op Vonlanthen hebben. Een jongen als Andrea Caracciolo is hier niet echt bekend, maar al gewoon Italiaans international en al weer goed voor 10 goals. Verder hebben ze in de winterstop Marco Delvecchio van AS Roma gehaald en die komt niet echt voor de bank. Omdat ze regelmatig met een valse spits spelen, komen jonge spelers als Mannini en Sculli ook vaak eerder in aanmerking dan Vonlanthen, die overigens wel als flinke aankoop werd gepresenteerd.
Even een vraagje.....Delvecchio, is dat niet die spits die een supertalent was vroeger, maar na een ongeluk nooit meer de oude is geworden? Of verwar ik hem met een andere Italiaanse spits?
pi_26381315
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:23 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Even een vraagje.....Delvecchio, is dat niet die spits die een supertalent was vroeger, maar na een ongeluk nooit meer de oude is geworden? Of verwar ik hem met een andere Italiaanse spits?
Jij bedoelt denk ik Lentini
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 april 2005 @ 18:26:18 #190
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26381324
Volgens sportweek blijft Eijkelkamp bij PSV.
Hij twijfelde halverwege het seizoen omdat hij elke dag op en neer tussen Dalfsen en Eindhoven moest rijden.
Maar in sportweek vertelt Hiddink dat ze Eijkelkamp een nieuwe auto cadeau hebben gedaan onder voorwaarde dat hij zou blijven. Eijkelkamp heeft gereageerd met: ''Da's goed"
  woensdag 20 april 2005 @ 18:27:35 #191
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26381349
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:25 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Jij bedoelt denk ik Lentini
Dat zou best kunnen inderdaad, de naam klinkt bekend. Wat was er eigenlijk precies met die kerel gebeurd?
  woensdag 20 april 2005 @ 18:36:12 #192
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26381579
Kennen jullie de site: www.robinho.org al?
Bij multimedia staan ook filmpjes van hem, wat een passeerbewegingen!!
pi_26381819
Robinho wordt de nieuwe Denilson zo erg hoef je het niet te vinden als hij niet komt.

Dit wordt de opstelling denk ik voor vanavond:

Gomes

Lee
Bouma
Alex
Bogelund

Lucius
Vogel
Van Bommel

Farfan
Sibon (Helaas geen Robert)
Beasley

Zelfs met 4 basisspelers weg en en het opstellen van een veredeld B-elftal wint PSV toch in de Kuip
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26382202
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zelfs met 4 basisspelers weg en en het opstellen van een veredeld B-elftal wint PSV toch in de Kuip
Daar zou ik niet te zeker van zijn.
Feijenoord is er op gebrand om te winnen en PSV interesseert de Amstelcup niet zo dit jaar.
En ik zal bij deze wedstrijd ook niet op het puntje van mijn stoel zitten.
Tuurlijk hoop ik dat PSV wint, maar ik zou mijn geld bij deze inzetten op Feijenoord.
Keep the faith!!
pi_26382422
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:26 schreef BillyBeflap het volgende:
Volgens sportweek blijft Eijkelkamp bij PSV.
Hij twijfelde halverwege het seizoen omdat hij elke dag op en neer tussen Dalfsen en Eindhoven moest rijden.
Hij had een te kleine auto. Hij zat elke dag met z'n knieen tegen het dashboard.
pi_26382571
Alex maakt van Kuyt een amateur en dan is Feyenoord al kansloos

PSV moet normaal gesproken gewoon deze wedstrijd winnen ook met deze opstelling.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:32:05 #197
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26383098
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef DIJK het volgende:

[..]

Hij had een te kleine auto. Hij zat elke dag met z'n knieen tegen het dashboard.
hehe, ik zie het zo voor me. neus tegen de voorruit gedrukt
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26383223
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:27 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen inderdaad, de naam klinkt bekend. Wat was er eigenlijk precies met die kerel gebeurd?
Ongeluk en daarna teruggezakt tot Torino.
www.thuisuiteten.nl
pi_26383309
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alex maakt van Kuyt een amateur en dan is Feyenoord al kansloos

PSV moet normaal gesproken gewoon deze wedstrijd winnen ook met deze opstelling.
precies
pi_26383363
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ongeluk en daarna teruggezakt tot Torino.
Doodzone ja. Een auto-ongeluk en nooit meer de oude geworden.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26383726
Hij was voor 45 miljoen gulden van Torino naar AC Milan gegaan !
pi_26383863
Was destijds een wereldrecord inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_26383954
Na zijn transfer nooit meer goed gekomen, auto ongeluk toch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26384100
Hij was bij Milan ook al matig, zelfs voor dat autoongeluk.

Een beetje het verhaal Cassano, want die presteert ook nooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')