Ik hoorde via Jan Jamal eenzelfde verhaal met een andere steward, mij bekend van vroeger, in de hoofdrol. Kutventjequote:Op woensdag 20 april 2005 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja,mooi voorbeeldje.
RBC v FCDB een paar weken terug.
Was een combi voor ons maar sluw als Yeahinho en DG zijn 2 kaartjes geregeld via FCDB zelf onder het mom van "sponsor".
Die plekken die we hadden waren tegen het uitvak aan en al snel werden we herkent.
Belt die vd Laar in de rust op naar die jongen die voor ons de kaartjes had geregeld,die zat achter ons,"die 2 jongens voor je",hoe komen die aan d'r kaarten?"
Die werken bij een sponsor van ons was zijn commentaar en alles was daardoor goed,ander krijg je een SV aangenaaid door die lul
Mja dat was bij PSV uit..quote:Op woensdag 20 april 2005 13:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik hoorde via Jan Jamal eenzelfde verhaal met een andere steward, mij bekend van vroeger, in de hoofdrol. Kutventje
Dat mag ik vast zelf beslissen toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 08:43 schreef PyTh het volgende:
Laat die [afbeelding] maar achterwege.
Liever Robert in de spits![]()
Waarom wel? Waarom Robert niet altijd in de basis?quote:
Dat mag je inderdaad zelf beslissen zuurpruim.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat mag ik vast zelf beslissen toch?
Sibon gaat gewoon vlammen vanavond.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef PyTh het volgende:
Dat mag je inderdaad zelf beslissen zuurpruim.
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Godsamme PyTh je lijkt Stefan Jansen wel op die foto...
Laten we het hopen!quote:- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 moet PSV een nieuw team opbouwen nadat een belangrijk deel van het elftal vertrokken is.
- Zowel in '87/ '88 als in '04/'05 heeft PSV een voorbereiding met enorm slechte resultaten in de oefenwedstrijden, wat weinig perspectief biedt voor het verdere seizoen.
- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 staat er een team zonder een echt grote naam en is er vooral het hechte collectief wat het elftal sterk maakt.
- PSV volgt in '88 Porto op als Europacup1-houder. In 2004 wint Porto de Champions League.
- Zowel in 1988 als in 2005 verslaat PSV de op dat moment grootste club van Frankrijk na twee keer gelijkgespeeld te hebben.
- Zowel in 1988 als in 2005 staat PSV in de halve finale tegen een elftal dat op dat moment staat als de best voetballende ploeg van Europa.
- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 staat PSV onder leiding van Guus Hiddink.
- Zowel in 1988 als in 2005 vindt de finale plaats op 25 mei.
- Zowel in 87/88 als in 04/05 doen we nog op 3 fronten mee.
- In 87-88 was er nog een Nederlandse club finalist in een ander EC-toernooi: Ajax spelde de finale van het EC-2-toernooi tegen KV Mechelen. AZ kan dit jaar ook zomaar de finale van de UEFA-cup halen.......
- Olympique werd afgelopen seizoen in de kwartfinale uitgeschakeld door Porto, de uiteindelijke winnaar van de Champions League. Dit jaar wordt het in de kwartfinale uitgeschakeld door PSV...?
Daar waren toch wat minder overeenkomsten mee dacht ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef JaWi het volgende:
JA, of niet PyTh. Zo was het ook met het afgelopen EK en 1988.
Ach hoop doet levenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef JaWi het volgende:
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat mag ik vast zelf beslissen toch?
Sibon gaat gewoon vlammen vanavond.
Maar, zo zullen de Liverpool fans zeggen, in 1988 ging de paus niet dood!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef PyTh het volgende:
Even wat leuks:
k ben niet zo van de bijgeloof, maar als ik dit lees....
De laatste weken worden er steeds meer overeenkomsten genoemd van het huidige voetbalseizoen met het jubeljaar van '88, waar PSV werkelijk alles won wat er maar te winnen viel.
Toeval bestaat niet:
Laten we het hopen!
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Maar, zo zullen de Liverpool fans zeggen, in 1988 ging de paus niet dood!
Nou dat gaat dus niks worden ben ik bang van.... *snik*quote:Er zijn nog slechts een paar duizend toegangskaarten beschikbaar voor de thuiswedstrijd in de halve finales van de Champions League tegen AC Milan. Dit duel wordt op woensdag 4 mei in het Philips Stadion gespeeld.
Afgelopen zaterdag is de verkoop van deze Europese topwedstrijd gestart. Massaal hebben Seizoen Club Card-houders een toegangskaart gekocht bij de verkooppunten van TicketBox. Tot en met gisteren konden Seizoen Club Card-houders hun ‘eigen plaats’ kopen. Van vandaag tot en met vrijdag 22 april zijn Seizoen Club Card-houders in de gelegenheid om een andere plaats te kopen, indien zij de eigen plaats niet hebben gekocht.
2.500 kaarten voor UEFA
Bovendien heeft PSV 2.500 toegangskaarten beschikbaar moeten stellen aan de UEFA. Deze toegangskaarten zijn onder andere bestemd voor de sponsors van de UEFA. Ook worden er extra plaatsen door de UEFA opgeëist in verband met extra cameraposities.
Ben er snel bij!
Leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders hebben donderdag en vrijdag de mogelijkheid om één kaart voor de wedstrijd tegen de Italiaanse kampioen te kopen. Vanaf zaterdag zouden er in principe twee extra kaarten worden gekocht per PSV Club Card, echter is de verwachting dat de wedstrijd dan al uitverkocht zal zijn. Ben er dus snel bij!
Feit blijft wel dat het wel waar is dat de club uitmaakt (en niet de speler) aan welke club hij verkocht wordt. En als Real Madrid 2 miljoen Euro meer biedt dan PSV zal hij niet naar Eindhoven komen hoe graag hij dat zelf ook zou willen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef cultheld het volgende:
Dat Robinho-bericht in de vi is lachwekkend.Dat blad wordt meestal op maandagochtend gedrukt en 's avonds meldde Derksen nog dat PSV er volop mee bezig is. Een klassiek voorbeeld van B-journalisten die iets moeten schrijven en daarom een sensationeel artikeltje vullen met onzin.
En als hij nou niet tekent (puur hypothetisch natuurlijk)?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat het wel waar is dat de club uitmaakt (en niet de speler) aan welke club hij verkocht wordt. En als Real Madrid 2 miljoen Euro meer biedt dan PSV zal hij niet naar Eindhoven komen hoe graag hij dat zelf ook zou willen.
Ga jij woensdagochtend al terug naar NL PyTh? En na de wedstrijd nog de stad in of niet? Geef anders even je tel. nummer, misschien komen we elkaar in een of andere kroeg tegen, krijg je een biertje van mequote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Het zijn ook gewoon leuke stats, meer niet.
Wij gaan Maandagavond heen en Woensdagochtend rond een uur of 11 weer terug naar Nederland ja. Geef m'n nummer wel even via MSN anders wordt ik dadelijk door alles en iedereen hier lastig gevallenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga jij woensdagochtend al terug naar NL PyTh? En na de wedstrijd nog de stad in of niet? Geef anders even je tel. nummer, misschien komen we elkaar in een of andere kroeg tegen, krijg je een biertje van me
Lijkt me wel dom van die zaakwaarnemers, die toch bepalen waar Robinho naar toe gaat. Als hij namelijk naar PSV vertrekt, vang je nu iets minder voor hem. Echter gaat hij hoogstwaarschijnlijk na een jaar of twee weer voor een hoop geld naar een grotere club. Dan vangen ze nog meer geld. Als Robinho naar Real gaat, is dit waarschijnlijk niet het geval..quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat het wel waar is dat de club uitmaakt (en niet de speler) aan welke club hij verkocht wordt. En als Real Madrid 2 miljoen Euro meer biedt dan PSV zal hij niet naar Eindhoven komen hoe graag hij dat zelf ook zou willen.
Dan zegt die hele horde louche figuren die hem in z'n bezit hebben dat 'ie moet tekenen, anders dan...tsja...je weet wat de laatste trend is daar in Brazilie.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:45 schreef cultheld het volgende:
En als hij nou niet tekent (puur hypothetisch natuurlijk)?
Het gaat waarschijnlijk dus om die knurften die eigendomsrechten op 'm hebben. Verkopen ze die aan Real of PSV, dan zijn ze die kwijt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef Djekko het volgende:
Lijkt me wel dom van die zaakwaarnemers, die toch bepalen waar Robinho naar toe gaat. Als hij namelijk naar PSV vertrekt, vang je nu iets minder voor hem. Echter gaat hij hoogstwaarschijnlijk na een jaar of twee weer voor een hoop geld naar een grotere club. Dan vangen ze nog meer geld. Als Robinho naar Real gaat, is dit waarschijnlijk niet het geval..
Maar dat is logisch...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wij gaan Maandagavond heen en Woensdagochtend rond een uur of 11 weer terug naar Nederland ja. Geef m'n nummer wel even via MSN anders wordt ik dadelijk door alles en iedereen hier lastig gevallen![]()
Probleem is dat zaakwaarnemers vaak niet naar de toekomst kijken omdat ze verblind worden door de $$$ of ¤¤¤.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef Djekko het volgende:
[..]
Lijkt me wel dom van die zaakwaarnemers, die toch bepalen waar Robinho naar toe gaat. Als hij namelijk naar PSV vertrekt, vang je nu iets minder voor hem. Echter gaat hij hoogstwaarschijnlijk na een jaar of twee weer voor een hoop geld naar een grotere club. Dan vangen ze nog meer geld. Als Robinho naar Real gaat, is dit waarschijnlijk niet het geval..
Ik heb nog hoop !quote:Op woensdag 20 april 2005 14:03 schreef BZ het volgende:
PSV heeft de strijd om het Braziliaanse wonderkind Robinho zo goed als zeker verloren. De Braziliaan heeft volgens de nieuwe Voetbal International namelijk al het jawoord gegeven aan het Spaanse Real Madrid, dat maarliefst twintig miljoen euro op tafel legt.
PSV had een bedrag van achttien miljoen eruo te besteden aan Robinho, maar kan niet op tegen de twintig van Real. De Eindhovenaren volgen de aanvaller al lange tijd maar tot een overgang kwam het steeds net niet, ook niet toen PSV deze winter een mondeling akkoord had met het 21-jarige talent.
Robinho zelf ontkent voorlopig alles en heeft zelfs laten weten in PSV een betere stap in zijn carriere te zien dan in Real Madrid, maar zijn zaakwaarnemers en club ruiken het vele geld waardoor de international 80% zeker naar de Madrilenen verkast. In Brazilie is het zo dat de club bepaalt wat er met haar speler gebeurd en die kiezen doorgaans dan ook voor het geld.
Toch jammer voor PSV
In '88 won PSV niet alles wat er te winnen viel, de Europese Supercup en de Wereldbeker kwamen niet naar Eindhoven (was in '88 maar wel in het seizoen daarna, 88/89)quote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef PyTh het volgende:
Even wat leuks:
k ben niet zo van de bijgeloof, maar als ik dit lees....
De laatste weken worden er steeds meer overeenkomsten genoemd van het huidige voetbalseizoen met het jubeljaar van '88, waar PSV werkelijk alles won wat er maar te winnen viel.
Toeval bestaat niet, maar in stats kun je beter niet geloven. Dat geeft alleen maar false hoop!quote:Toeval bestaat niet:
[..]
Laten we het hopen!
![]()
Ik ook.quote:
Nee vrijdag... morgen mogen de mensen met een Supporters Card .....quote:Op woensdag 20 april 2005 15:06 schreef ASSpirine het volgende:
als ik dat dus goed lees betekend dit dat we morgen met een PSV club card al mogen kopen???
gezellig... dus je gaat voetbal kijken met de dames.... ja jaquote:Op woensdag 20 april 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga straks Feyenoord - PSV kijken met 2 Feyenoord supporters
Zijn dan wel dames anders komen ze mijn huis niet in
Dat is zijn smoes om die 2 dames het huis in te krijgenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezellig... dus je gaat voetbal kijken met de dames.... ja ja
Hij gaat proberen voetbal te kijken als er 2 vrouwen in de buurt zijn die voor Feyenoord zijn. Dan hoop ik twee dingen voor 'm:quote:Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
gezellig... dus je gaat voetbal kijken met de dames.... ja ja
PSV wou hem huren (Vonlanten naar Roda en Koné naar PSV) maar ineens wou Roda hem alleen verkopen en dat zijn ze denk ik nog niet vergeten (en het prijskaartje ook niet)quote:Op woensdag 20 april 2005 15:30 schreef johannes1986 het volgende:
Hoe het ook zij, ik ga iig naar PSV - AC Milan...
Nu nog hopen dat ze tegen die tijd nog een kans maken op de finale![]()
Is Koné geen hele leuke spits voor psv? Het is een beetje rustig rond hem, mede waarschijnlijk door zijn mindere jaar, maar is dat juist in het voordeel van psv door hem nú te halen? Zodat hij bij psv weer de pannen van het dak speelt![]()
![]()
volgend jaar wereldkampioenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef JaWi het volgende:
Ik vroeg ze gister gewoon braaf als ze voetbal wilden komen kijkenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat is zijn smoes om die 2 dames het huis in te krijgen![]()
Het leuke is dat ze net zo over Ajax denken als ikquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij gaat proberen voetbal te kijken als er 2 vrouwen in de buurt zijn die voor Feyenoord zijn. Dan hoop ik twee dingen voor 'm:
- Dat 'ie een koptelefoon meeneemt
- Dat PSV verliest
Ik vind alleen dat hij iets meer speelminuten moet krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:42 schreef cultheld het volgende:
johannes, Hiddink ziet zeker toekomst in Vonlanthen.Hij is namelijk de enige huurling die terug mag komen bij PSV.
Dat is logisch. Iedereen die niet voor de grootste club van Nederland met de grootste historie en de meeste prijzen is, zit vol met afgunst natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het leuke is dat ze net zo over Ajax denken als ik
???quote:Leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders hebben donderdag en vrijdag de mogelijkheid om één kaart voor de wedstrijd tegen de Italiaanse kampioen te kopen.
Hij heeft het astronomische aantal van 4 wedstrijden gespeeld daarquote:Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef johannes1986 het volgende:
Het leek mij ook altijd een speler met veel toekomst, hij heeft al aardig wat interlands met Zwitserland gespeeld en daarin ook gescoord ( o.a. dus die ene tegen Frankrijk ja) , voordat hij verhuurd werd heeft hij er nog 3 ingetrapt voor psv, maar bij brescia hoor je helaas niets meer van hem..terwijl daar toch geen vreselijk goeie aanvallers onder contract staan...ik weet niet wat ik er van moet denken
![]()
het is dan ook een goede spelerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:42 schreef cultheld het volgende:
johannes, Hiddink ziet zeker toekomst in Vonlanthen.Hij is namelijk de enige huurling die terug mag komen bij PSV.
hmm tja je hebt gelijk... vaag... ik dacht namelijk dat wij pas vrijdag konden halen....quote:Op woensdag 20 april 2005 15:50 schreef ASSpirine het volgende:
appelsientje
[..]
???
er zou respectievelijk moeten staan dan...
Ja ik vond dat ook al raar.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:56 schreef Sloggi het volgende:
Waarom werd Vonlanthen dan ook eigenlijk aan Brescia verhuurd. Je kan toch zien aankomen dat 'ie daar weinig zal spelen
Dat denk ik ook wel, maar het is toch een verloren jaar in zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook al raar.
Maar het komt wel goed met hem
Roda JC met stevens als coachquote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef johannes1986 het volgende:
Ik had liever ook gezien dat Vonlanthen naar een goeie subtopper zou gaan, dat had ik ook verwacht, maar ik denk dat dat volgend seizoen alsnog zal gaan gebeuren
Daar heb je gelijk in...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar het is toch een verloren jaar in zijn ontwikkeling.
Nou, dan heb je tenminste iets om over te praten.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Het leuke is dat ze net zo over Ajax denken als ik
We gaan echt niet over 1 of andere joden club praten.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dan heb je tenminste iets om over te praten.
Hitler is al zestig jaar dood hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
We gaan echt niet over 1 of andere joden club praten.
dus morgen wij en vrijdag jullie Appelsientje........ ben alleen bang dat t diep in de portmonee tasten wordt voor kaartenquote:Op donderdag 21 april en vrijdag 22 april kunnen leden van de Supportersvereniging PSV één toegangskaart met korting kopen, voor PSV Club Card-houders is deze mogelijkheid er op vrijdag 22 april.
Zeg Cult, ik pak jouw rijtje er nog even bij:quote:Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef cultheld het volgende:
Dat Robinho-bericht in de vi is lachwekkend.Dat blad wordt meestal op maandagochtend gedrukt en 's avonds meldde Derksen nog dat PSV er volop mee bezig is. Een klassiek voorbeeld van B-journalisten die iets moeten schrijven en daarom een sensationeel artikeltje vullen met onzin.
Wat weer niet zeer verwonderlijk is, omdat Brescia een aantal aardige spitsen heeft die een voorsprong op Vonlanthen hebben. Een jongen als Andrea Caracciolo is hier niet echt bekend, maar al gewoon Italiaans international en al weer goed voor 10 goals. Verder hebben ze in de winterstop Marco Delvecchio van AS Roma gehaald en die komt niet echt voor de bank. Omdat ze regelmatig met een valse spits spelen, komen jonge spelers als Mannini en Sculli ook vaak eerder in aanmerking dan Vonlanthen, die overigens wel als flinke aankoop werd gepresenteerd.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft het astronomische aantal van 4 wedstrijden gespeeld daar
Robihno en Zenden kunnen altijd nog naar PSV hun toekomst is nog niet zekerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg Cult, ik pak jouw rijtje er nog even bij:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Waar wedden we eigenlijk om, een krat bier?
k heb zo'n voorgevoel dat we enorm genaaid gaan wordenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:54 schreef dndiek het volgende:
PSV en Leandro komen op 12 mei tegenover elkaar te staan in de DRC (Dispute Resolution Chamber) om de overgang van de Braziliaan naar FC Porto eindelijk te regelen. De zaakwaarnemers van Leandro beweren dat het doorlopende contract van de aanvallende middenvelder niet geldig is en PSV ontkent dit.
Leandro vertrok deze winter zonder toestemming van de één op de andere dag naar Porto en de Eindhovenaren willen dan ook een transfersom ontvangen voor de wispelturige Braziliaan.
Het Leandro-kamp beweerde echter dat Leandro een meerjarig contract tekende voor zijn acttiende verjaardag en dat is verboden volgens de FIFA regels. Volgens verschillende geruchten wil PSV ruim één miljoen euro ontvangen.
Bron: VI en Voetbalzone
Voor mij is het anders zo goed als zeker dat ze niet naar PSV komen deze zomer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Robihno en Zenden kunnen altijd nog naar PSV hun toekomst is nog niet zeker
Als de UEFA nou ook nog eens Shevchenko bestraft had wegens die kopstoot, was het helemaal mooiquote:Op woensdag 20 april 2005 17:28 schreef cultheld het volgende:Pirlo doet waarschijnlijk niet mee tegen PSV.
Nesta ontbreekt ook, dus er is een kansje op succes.
Misschien breekt Seedrof zijn been nog en verstuikt Stam zijn enkel.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:33 schreef Djekko het volgende:
[..]
Als de UEFA nou ook nog eens Shevchenko bestraft had wegens die kopstoot, was het helemaal mooi
Vanaf komende zaterdagquote:Op woensdag 20 april 2005 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer mag je met een SCC je 2e kaartje voor PSV - Milaan halen?
Even een vraagje.....Delvecchio, is dat niet die spits die een supertalent was vroeger, maar na een ongeluk nooit meer de oude is geworden? Of verwar ik hem met een andere Italiaanse spits?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat weer niet zeer verwonderlijk is, omdat Brescia een aantal aardige spitsen heeft die een voorsprong op Vonlanthen hebben. Een jongen als Andrea Caracciolo is hier niet echt bekend, maar al gewoon Italiaans international en al weer goed voor 10 goals. Verder hebben ze in de winterstop Marco Delvecchio van AS Roma gehaald en die komt niet echt voor de bank. Omdat ze regelmatig met een valse spits spelen, komen jonge spelers als Mannini en Sculli ook vaak eerder in aanmerking dan Vonlanthen, die overigens wel als flinke aankoop werd gepresenteerd.
Jij bedoelt denk ik Lentiniquote:Op woensdag 20 april 2005 18:23 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Even een vraagje.....Delvecchio, is dat niet die spits die een supertalent was vroeger, maar na een ongeluk nooit meer de oude is geworden? Of verwar ik hem met een andere Italiaanse spits?
Dat zou best kunnen inderdaad, de naam klinkt bekend. Wat was er eigenlijk precies met die kerel gebeurd?quote:
Daar zou ik niet te zeker van zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zelfs met 4 basisspelers weg en en het opstellen van een veredeld B-elftal wint PSV toch in de Kuip![]()
Hij had een te kleine auto. Hij zat elke dag met z'n knieen tegen het dashboard.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:26 schreef BillyBeflap het volgende:
Volgens sportweek blijft Eijkelkamp bij PSV.
Hij twijfelde halverwege het seizoen omdat hij elke dag op en neer tussen Dalfsen en Eindhoven moest rijden.
hehe, ik zie het zo voor me. neus tegen de voorruit gedruktquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij had een te kleine auto. Hij zat elke dag met z'n knieen tegen het dashboard.
Ongeluk en daarna teruggezakt tot Torino.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:27 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen inderdaad, de naam klinkt bekend. Wat was er eigenlijk precies met die kerel gebeurd?
preciesquote:Op woensdag 20 april 2005 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alex maakt van Kuyt een amateur en dan is Feyenoord al kansloos![]()
PSV moet normaal gesproken gewoon deze wedstrijd winnen ook met deze opstelling.
Doodzone ja. Een auto-ongeluk en nooit meer de oude geworden.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ongeluk en daarna teruggezakt tot Torino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |