Dit had ikzelf gepost in het transfergeruchtenforum, maar ik ben ook heel benieuwd wat psv-fans ervan vinden...dus bij deze.quote:Ik idd ook...hij lijkt me zeer geschikt als psv-spits, het enige probleem zou zijn salaris kunnen zijn, maar daar moet uit te komen zijn. Keane lijkt me serieus een haalbare kaart, daar zou ik echt tevreden mee zijn.
Alleen zie ik het liefst 2 nieuwe spitsen komen , en 1 vertrekken, iig moeten we er netto 1 goeie bijkrijgen vind ik...
Ik droom nogsteeds van Koné, eerlijk gezegd..niet altijd even goed het 2e jaar, maar je zíet dat het er inzit....geweldige techniek...nét een Braziliaan
Leuke dubbelzinnige vraagquote:Op woensdag 20 april 2005 12:43 schreef johannes1986 het volgende:
Of is hij het typische voorbeeld van een cultheld die zijn kunstje steeds weer flikt in de subtop?
Ik hoorde via Jan Jamal eenzelfde verhaal met een andere steward, mij bekend van vroeger, in de hoofdrol. Kutventjequote:Op woensdag 20 april 2005 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja,mooi voorbeeldje.
RBC v FCDB een paar weken terug.
Was een combi voor ons maar sluw als Yeahinho en DG zijn 2 kaartjes geregeld via FCDB zelf onder het mom van "sponsor".
Die plekken die we hadden waren tegen het uitvak aan en al snel werden we herkent.
Belt die vd Laar in de rust op naar die jongen die voor ons de kaartjes had geregeld,die zat achter ons,"die 2 jongens voor je",hoe komen die aan d'r kaarten?"
Die werken bij een sponsor van ons was zijn commentaar en alles was daardoor goed,ander krijg je een SV aangenaaid door die lul
Mja dat was bij PSV uit..quote:Op woensdag 20 april 2005 13:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik hoorde via Jan Jamal eenzelfde verhaal met een andere steward, mij bekend van vroeger, in de hoofdrol. Kutventje
Dat mag ik vast zelf beslissen toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 08:43 schreef PyTh het volgende:
Laat die [afbeelding] maar achterwege.
Liever Robert in de spits![]()
Waarom wel? Waarom Robert niet altijd in de basis?quote:
Dat mag je inderdaad zelf beslissen zuurpruim.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat mag ik vast zelf beslissen toch?
Sibon gaat gewoon vlammen vanavond.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef PyTh het volgende:
Dat mag je inderdaad zelf beslissen zuurpruim.
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Godsamme PyTh je lijkt Stefan Jansen wel op die foto...
Laten we het hopen!quote:- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 moet PSV een nieuw team opbouwen nadat een belangrijk deel van het elftal vertrokken is.
- Zowel in '87/ '88 als in '04/'05 heeft PSV een voorbereiding met enorm slechte resultaten in de oefenwedstrijden, wat weinig perspectief biedt voor het verdere seizoen.
- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 staat er een team zonder een echt grote naam en is er vooral het hechte collectief wat het elftal sterk maakt.
- PSV volgt in '88 Porto op als Europacup1-houder. In 2004 wint Porto de Champions League.
- Zowel in 1988 als in 2005 verslaat PSV de op dat moment grootste club van Frankrijk na twee keer gelijkgespeeld te hebben.
- Zowel in 1988 als in 2005 staat PSV in de halve finale tegen een elftal dat op dat moment staat als de best voetballende ploeg van Europa.
- Zowel in '87/'88 als in '04/'05 staat PSV onder leiding van Guus Hiddink.
- Zowel in 1988 als in 2005 vindt de finale plaats op 25 mei.
- Zowel in 87/88 als in 04/05 doen we nog op 3 fronten mee.
- In 87-88 was er nog een Nederlandse club finalist in een ander EC-toernooi: Ajax spelde de finale van het EC-2-toernooi tegen KV Mechelen. AZ kan dit jaar ook zomaar de finale van de UEFA-cup halen.......
- Olympique werd afgelopen seizoen in de kwartfinale uitgeschakeld door Porto, de uiteindelijke winnaar van de Champions League. Dit jaar wordt het in de kwartfinale uitgeschakeld door PSV...?
Daar waren toch wat minder overeenkomsten mee dacht ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef JaWi het volgende:
JA, of niet PyTh. Zo was het ook met het afgelopen EK en 1988.
Ach hoop doet levenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef JaWi het volgende:
JA, of niet PyTh. Zo was het ook met het afgelopen EK en 1988.
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat mag ik vast zelf beslissen toch?
Sibon gaat gewoon vlammen vanavond.
Maar, zo zullen de Liverpool fans zeggen, in 1988 ging de paus niet dood!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef PyTh het volgende:
Even wat leuks:
k ben niet zo van de bijgeloof, maar als ik dit lees....
De laatste weken worden er steeds meer overeenkomsten genoemd van het huidige voetbalseizoen met het jubeljaar van '88, waar PSV werkelijk alles won wat er maar te winnen viel.
Toeval bestaat niet:
Laten we het hopen!
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Maar, zo zullen de Liverpool fans zeggen, in 1988 ging de paus niet dood!
Nou dat gaat dus niks worden ben ik bang van.... *snik*quote:Er zijn nog slechts een paar duizend toegangskaarten beschikbaar voor de thuiswedstrijd in de halve finales van de Champions League tegen AC Milan. Dit duel wordt op woensdag 4 mei in het Philips Stadion gespeeld.
Afgelopen zaterdag is de verkoop van deze Europese topwedstrijd gestart. Massaal hebben Seizoen Club Card-houders een toegangskaart gekocht bij de verkooppunten van TicketBox. Tot en met gisteren konden Seizoen Club Card-houders hun ‘eigen plaats’ kopen. Van vandaag tot en met vrijdag 22 april zijn Seizoen Club Card-houders in de gelegenheid om een andere plaats te kopen, indien zij de eigen plaats niet hebben gekocht.
2.500 kaarten voor UEFA
Bovendien heeft PSV 2.500 toegangskaarten beschikbaar moeten stellen aan de UEFA. Deze toegangskaarten zijn onder andere bestemd voor de sponsors van de UEFA. Ook worden er extra plaatsen door de UEFA opgeëist in verband met extra cameraposities.
Ben er snel bij!
Leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders hebben donderdag en vrijdag de mogelijkheid om één kaart voor de wedstrijd tegen de Italiaanse kampioen te kopen. Vanaf zaterdag zouden er in principe twee extra kaarten worden gekocht per PSV Club Card, echter is de verwachting dat de wedstrijd dan al uitverkocht zal zijn. Ben er dus snel bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |