De arrogantiequote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Hiddink laat Feyenoord-PSV schieten vanavond.
Een biertje zal ik zeker wel drinken!quote:Op woensdag 20 april 2005 09:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daarom juist![]()
met z'n alle een biertje drinken daar!
Ik las het in de krant... AC is niet echt belangrijk voor PSV heb ik zo het idee, mij lijkt het wel leuk als ze het eens winnen...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
De AC boeit PSV gewoon nietquote:
Lange wegquote:
Gelul. Dat is gewoon indekken. Je gaat mij niet vertellen dat een speler de dubbel niet wil winnen.quote:
Tuurlijk zullen ze de dubbel best willen winnen, maar ik denk dat de prioriteit vanavond is om geen blessures op te lopen. Onze vorige voorzitter wist 2 seizoenen geleden nog te melden dat hij de AC maar ee nbijzaak vond en dat PSV zich zo veel mogelijk op het kampioenschap moest richten. De spelers gehoorzaamden en werden prompt uitgeschakeld voor de beker.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lange weg.
[..]
Gelul. Dat is gewoon indekken. Je gaat mij niet vertellen dat een speler de dubbel niet wil winnen.
mocht dit waar zijn; lekkere vent die Arnesenquote:The Sun: Arnesen en Jol denken aan Vennegoor
Volgens het tabloid The Sun zou Tottenham Hotspur geinteresseerd zijn in Jan Vennegoor of Hesselink. Het duo Arnesen en Jol zou in de PSV aanvaller een ideale optie zien voor de Spurs indien Robbie Keane aan het einde van het seizoen vertrekt, aldus The Sun.
Ach, kan er niet echt heel erg rauwig om zijn als Jan vertrekt.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
Jansen heeft er nu 7 inliggen in 11 wedstrijden, maar t gaat wel met horten en stoten, dus volgend jaar weer verhuren lijkt me, aan de best mogelijke club. Vonlanthen mogen we verhuren aan een subtopper.
[..]
mocht dit waar zijn; lekkere vent die Arnesen
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:12 schreef DutchGooner het volgende:
en effe voor de mensen die het interesseerd hiet,er komt weer een VC van FCDB naar jullie toe
Jawel,Marc vd Laar,ex woute,voor 40 uur in de weekquote:Op woensdag 20 april 2005 12:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Haalt Frankie z'n vriendje naar Ehv?
Slecht gedrag leren we ze in Ehv zo afquote:Op woensdag 20 april 2005 12:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel,Marc vd Laar,ex woute,voor 40 uur in de week
Dan ben je met Frankieboy nog niet zo slecht af.
ja,mooi voorbeeldje.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Slecht gedrag leren we ze in Ehv zo af![]()
Zal mij benieuwen of het net zo'n achterbaks figuur als Wijnveld is.
Waarom geen Robertquote:Op woensdag 20 april 2005 07:05 schreef Zapper het volgende:
Sibon in de basis vanavond
Lees ik net in De Telegraaf.
Als we Keane ervoor in de plaats krijgen zou wel oke zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
Jansen heeft er nu 7 inliggen in 11 wedstrijden, maar t gaat wel met horten en stoten, dus volgend jaar weer verhuren lijkt me, aan de best mogelijke club. Vonlanthen mogen we verhuren aan een subtopper.
[..]
mocht dit waar zijn; lekkere vent die Arnesen
Zou anders wel leuk zijn als we Feyenoord kloppen met een reserve teamquote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Källström is wel een goeiequote:Op woensdag 20 april 2005 12:36 schreef johannes1986 het volgende:
Keane is voor psv denk ik één van de hoogst haalbare spitsen qua kwaliteit..hij heeft in het verleden laten zien dat hij een topper kan zijn, hoewel hij ook mindere periodes gekend heeft.
Wat vinden jullie trouwens van Kim Källström ( Stade Rennes ) als mogelijke versterking voor psv? Idd een held in CM en FM...wat overigens nog nix wil zeggen...als je het voetbal goed volgt, weet je dat hij in t echt ook erg goed is, hij zit al jaren bij het Zweedse team, en tijdens het EK maakte hij in de wedstrijden die hij speelde ook een goede indruk vind ik...Uit wat we in NL van hem kunnen horen, blijkt dat hij het in Frankrijk erg goed doet, bovendien is hij nog erg jong, hij heeft een goede ( trap- ) techniek, en is geloof ik tweebenig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |