Wat weer niet zeer verwonderlijk is, omdat Brescia een aantal aardige spitsen heeft die een voorsprong op Vonlanthen hebben. Een jongen als Andrea Caracciolo is hier niet echt bekend, maar al gewoon Italiaans international en al weer goed voor 10 goals. Verder hebben ze in de winterstop Marco Delvecchio van AS Roma gehaald en die komt niet echt voor de bank. Omdat ze regelmatig met een valse spits spelen, komen jonge spelers als Mannini en Sculli ook vaak eerder in aanmerking dan Vonlanthen, die overigens wel als flinke aankoop werd gepresenteerd.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft het astronomische aantal van 4 wedstrijden gespeeld daar
Robihno en Zenden kunnen altijd nog naar PSV hun toekomst is nog niet zekerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg Cult, ik pak jouw rijtje er nog even bij:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Waar wedden we eigenlijk om, een krat bier?
k heb zo'n voorgevoel dat we enorm genaaid gaan wordenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:54 schreef dndiek het volgende:
PSV en Leandro komen op 12 mei tegenover elkaar te staan in de DRC (Dispute Resolution Chamber) om de overgang van de Braziliaan naar FC Porto eindelijk te regelen. De zaakwaarnemers van Leandro beweren dat het doorlopende contract van de aanvallende middenvelder niet geldig is en PSV ontkent dit.
Leandro vertrok deze winter zonder toestemming van de één op de andere dag naar Porto en de Eindhovenaren willen dan ook een transfersom ontvangen voor de wispelturige Braziliaan.
Het Leandro-kamp beweerde echter dat Leandro een meerjarig contract tekende voor zijn acttiende verjaardag en dat is verboden volgens de FIFA regels. Volgens verschillende geruchten wil PSV ruim één miljoen euro ontvangen.
Bron: VI en Voetbalzone
Voor mij is het anders zo goed als zeker dat ze niet naar PSV komen deze zomer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Robihno en Zenden kunnen altijd nog naar PSV hun toekomst is nog niet zeker
Als de UEFA nou ook nog eens Shevchenko bestraft had wegens die kopstoot, was het helemaal mooiquote:Op woensdag 20 april 2005 17:28 schreef cultheld het volgende:Pirlo doet waarschijnlijk niet mee tegen PSV.
Nesta ontbreekt ook, dus er is een kansje op succes.
Misschien breekt Seedrof zijn been nog en verstuikt Stam zijn enkel.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:33 schreef Djekko het volgende:
[..]
Als de UEFA nou ook nog eens Shevchenko bestraft had wegens die kopstoot, was het helemaal mooi
Vanaf komende zaterdagquote:Op woensdag 20 april 2005 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer mag je met een SCC je 2e kaartje voor PSV - Milaan halen?
Even een vraagje.....Delvecchio, is dat niet die spits die een supertalent was vroeger, maar na een ongeluk nooit meer de oude is geworden? Of verwar ik hem met een andere Italiaanse spits?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat weer niet zeer verwonderlijk is, omdat Brescia een aantal aardige spitsen heeft die een voorsprong op Vonlanthen hebben. Een jongen als Andrea Caracciolo is hier niet echt bekend, maar al gewoon Italiaans international en al weer goed voor 10 goals. Verder hebben ze in de winterstop Marco Delvecchio van AS Roma gehaald en die komt niet echt voor de bank. Omdat ze regelmatig met een valse spits spelen, komen jonge spelers als Mannini en Sculli ook vaak eerder in aanmerking dan Vonlanthen, die overigens wel als flinke aankoop werd gepresenteerd.
Jij bedoelt denk ik Lentiniquote:Op woensdag 20 april 2005 18:23 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Even een vraagje.....Delvecchio, is dat niet die spits die een supertalent was vroeger, maar na een ongeluk nooit meer de oude is geworden? Of verwar ik hem met een andere Italiaanse spits?
Dat zou best kunnen inderdaad, de naam klinkt bekend. Wat was er eigenlijk precies met die kerel gebeurd?quote:
Daar zou ik niet te zeker van zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zelfs met 4 basisspelers weg en en het opstellen van een veredeld B-elftal wint PSV toch in de Kuip![]()
Hij had een te kleine auto. Hij zat elke dag met z'n knieen tegen het dashboard.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:26 schreef BillyBeflap het volgende:
Volgens sportweek blijft Eijkelkamp bij PSV.
Hij twijfelde halverwege het seizoen omdat hij elke dag op en neer tussen Dalfsen en Eindhoven moest rijden.
hehe, ik zie het zo voor me. neus tegen de voorruit gedruktquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij had een te kleine auto. Hij zat elke dag met z'n knieen tegen het dashboard.
Ongeluk en daarna teruggezakt tot Torino.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:27 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen inderdaad, de naam klinkt bekend. Wat was er eigenlijk precies met die kerel gebeurd?
preciesquote:Op woensdag 20 april 2005 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alex maakt van Kuyt een amateur en dan is Feyenoord al kansloos![]()
PSV moet normaal gesproken gewoon deze wedstrijd winnen ook met deze opstelling.
Doodzone ja. Een auto-ongeluk en nooit meer de oude geworden.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ongeluk en daarna teruggezakt tot Torino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |