abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 16:54:51 #176
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26379057
* had een langer rijtje gemaakt *
pi_26379089
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef twi het volgende:

[..]

Hij heeft het astronomische aantal van 4 wedstrijden gespeeld daar
Wat weer niet zeer verwonderlijk is, omdat Brescia een aantal aardige spitsen heeft die een voorsprong op Vonlanthen hebben. Een jongen als Andrea Caracciolo is hier niet echt bekend, maar al gewoon Italiaans international en al weer goed voor 10 goals. Verder hebben ze in de winterstop Marco Delvecchio van AS Roma gehaald en die komt niet echt voor de bank. Omdat ze regelmatig met een valse spits spelen, komen jonge spelers als Mannini en Sculli ook vaak eerder in aanmerking dan Vonlanthen, die overigens wel als flinke aankoop werd gepresenteerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26379104
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zeg Cult, ik pak jouw rijtje er nog even bij:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno

Waar wedden we eigenlijk om, een krat bier?
Robihno en Zenden kunnen altijd nog naar PSV hun toekomst is nog niet zeker
  woensdag 20 april 2005 @ 16:57:43 #179
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26379138
Leandro is gewoon een vieze, gore, vuile matenaaier...tering wat heb ik een scheithekel aan die vent.. Eerst doen alsof je dóndersgoed bent, krijg je voor veel geld een kans bij een hele mooie club, en dan vervolgens er met de pet naar gooien en er zomaar vandoor gaan...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 april 2005 @ 16:58:10 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26379147
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:54 schreef dndiek het volgende:
PSV en Leandro komen op 12 mei tegenover elkaar te staan in de DRC (Dispute Resolution Chamber) om de overgang van de Braziliaan naar FC Porto eindelijk te regelen. De zaakwaarnemers van Leandro beweren dat het doorlopende contract van de aanvallende middenvelder niet geldig is en PSV ontkent dit.

Leandro vertrok deze winter zonder toestemming van de één op de andere dag naar Porto en de Eindhovenaren willen dan ook een transfersom ontvangen voor de wispelturige Braziliaan.

Het Leandro-kamp beweerde echter dat Leandro een meerjarig contract tekende voor zijn acttiende verjaardag en dat is verboden volgens de FIFA regels. Volgens verschillende geruchten wil PSV ruim één miljoen euro ontvangen.

Bron: VI en Voetbalzone
k heb zo'n voorgevoel dat we enorm genaaid gaan worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 20 april 2005 @ 17:03:52 #181
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26379296
Als psv de zaak verliest, raad ik ze aan om gelijk een hotel te boeken in Eindhoven voor o.a. Adu, Vandenborre, Kompany en die gast die met de bal op de kop voetbalt..

En anders heeft Fons Spooren vast nog wel een ruimte vrij ergens op een zolderkamer of een hutje op de hei
pi_26379517
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Robihno en Zenden kunnen altijd nog naar PSV hun toekomst is nog niet zeker
Voor mij is het anders zo goed als zeker dat ze niet naar PSV komen deze zomer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26379855
Pirlo doet waarschijnlijk niet mee tegen PSV. Nesta ontbreekt ook, dus er is een kansje op succes.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 20 april 2005 @ 17:33:33 #184
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26379990
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:28 schreef cultheld het volgende:
Pirlo doet waarschijnlijk niet mee tegen PSV. Nesta ontbreekt ook, dus er is een kansje op succes.
Als de UEFA nou ook nog eens Shevchenko bestraft had wegens die kopstoot, was het helemaal mooi
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26380042
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:33 schreef Djekko het volgende:

[..]

Als de UEFA nou ook nog eens Shevchenko bestraft had wegens die kopstoot, was het helemaal mooi
Misschien breekt Seedrof zijn been nog en verstuikt Stam zijn enkel.

Maar ja, "als" en "misschien" hebben we niks aan. We gaan het gewoon zien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26380911
Wanneer mag je met een SCC je 2e kaartje voor PSV - Milaan halen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26380973
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer mag je met een SCC je 2e kaartje voor PSV - Milaan halen?
Vanaf komende zaterdag
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 april 2005 @ 18:23:09 #188
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26381235
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wat weer niet zeer verwonderlijk is, omdat Brescia een aantal aardige spitsen heeft die een voorsprong op Vonlanthen hebben. Een jongen als Andrea Caracciolo is hier niet echt bekend, maar al gewoon Italiaans international en al weer goed voor 10 goals. Verder hebben ze in de winterstop Marco Delvecchio van AS Roma gehaald en die komt niet echt voor de bank. Omdat ze regelmatig met een valse spits spelen, komen jonge spelers als Mannini en Sculli ook vaak eerder in aanmerking dan Vonlanthen, die overigens wel als flinke aankoop werd gepresenteerd.
Even een vraagje.....Delvecchio, is dat niet die spits die een supertalent was vroeger, maar na een ongeluk nooit meer de oude is geworden? Of verwar ik hem met een andere Italiaanse spits?
pi_26381315
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:23 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Even een vraagje.....Delvecchio, is dat niet die spits die een supertalent was vroeger, maar na een ongeluk nooit meer de oude is geworden? Of verwar ik hem met een andere Italiaanse spits?
Jij bedoelt denk ik Lentini
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 april 2005 @ 18:26:18 #190
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26381324
Volgens sportweek blijft Eijkelkamp bij PSV.
Hij twijfelde halverwege het seizoen omdat hij elke dag op en neer tussen Dalfsen en Eindhoven moest rijden.
Maar in sportweek vertelt Hiddink dat ze Eijkelkamp een nieuwe auto cadeau hebben gedaan onder voorwaarde dat hij zou blijven. Eijkelkamp heeft gereageerd met: ''Da's goed"
  woensdag 20 april 2005 @ 18:27:35 #191
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26381349
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:25 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Jij bedoelt denk ik Lentini
Dat zou best kunnen inderdaad, de naam klinkt bekend. Wat was er eigenlijk precies met die kerel gebeurd?
  woensdag 20 april 2005 @ 18:36:12 #192
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26381579
Kennen jullie de site: www.robinho.org al?
Bij multimedia staan ook filmpjes van hem, wat een passeerbewegingen!!
pi_26381819
Robinho wordt de nieuwe Denilson zo erg hoef je het niet te vinden als hij niet komt.

Dit wordt de opstelling denk ik voor vanavond:

Gomes

Lee
Bouma
Alex
Bogelund

Lucius
Vogel
Van Bommel

Farfan
Sibon (Helaas geen Robert)
Beasley

Zelfs met 4 basisspelers weg en en het opstellen van een veredeld B-elftal wint PSV toch in de Kuip
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26382202
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zelfs met 4 basisspelers weg en en het opstellen van een veredeld B-elftal wint PSV toch in de Kuip
Daar zou ik niet te zeker van zijn.
Feijenoord is er op gebrand om te winnen en PSV interesseert de Amstelcup niet zo dit jaar.
En ik zal bij deze wedstrijd ook niet op het puntje van mijn stoel zitten.
Tuurlijk hoop ik dat PSV wint, maar ik zou mijn geld bij deze inzetten op Feijenoord.
Keep the faith!!
pi_26382422
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:26 schreef BillyBeflap het volgende:
Volgens sportweek blijft Eijkelkamp bij PSV.
Hij twijfelde halverwege het seizoen omdat hij elke dag op en neer tussen Dalfsen en Eindhoven moest rijden.
Hij had een te kleine auto. Hij zat elke dag met z'n knieen tegen het dashboard.
pi_26382571
Alex maakt van Kuyt een amateur en dan is Feyenoord al kansloos

PSV moet normaal gesproken gewoon deze wedstrijd winnen ook met deze opstelling.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:32:05 #197
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26383098
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef DIJK het volgende:

[..]

Hij had een te kleine auto. Hij zat elke dag met z'n knieen tegen het dashboard.
hehe, ik zie het zo voor me. neus tegen de voorruit gedrukt
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26383223
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:27 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen inderdaad, de naam klinkt bekend. Wat was er eigenlijk precies met die kerel gebeurd?
Ongeluk en daarna teruggezakt tot Torino.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26383309
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alex maakt van Kuyt een amateur en dan is Feyenoord al kansloos

PSV moet normaal gesproken gewoon deze wedstrijd winnen ook met deze opstelling.
precies
pi_26383363
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ongeluk en daarna teruggezakt tot Torino.
Doodzone ja. Een auto-ongeluk en nooit meer de oude geworden.
The gum you like, is coming back in style.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')