abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26375232
Dat Robinho-bericht in de vi is lachwekkend. Dat blad wordt meestal op maandagochtend gedrukt en 's avonds meldde Derksen nog dat PSV er volop mee bezig is. Een klassiek voorbeeld van B-journalisten die iets moeten schrijven en daarom een sensationeel artikeltje vullen met onzin.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 20 april 2005 @ 14:44:55 #127
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26375435
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef cultheld het volgende:
Dat Robinho-bericht in de vi is lachwekkend. Dat blad wordt meestal op maandagochtend gedrukt en 's avonds meldde Derksen nog dat PSV er volop mee bezig is. Een klassiek voorbeeld van B-journalisten die iets moeten schrijven en daarom een sensationeel artikeltje vullen met onzin.
Feit blijft wel dat het wel waar is dat de club uitmaakt (en niet de speler) aan welke club hij verkocht wordt. En als Real Madrid 2 miljoen Euro meer biedt dan PSV zal hij niet naar Eindhoven komen hoe graag hij dat zelf ook zou willen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26375459
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat het wel waar is dat de club uitmaakt (en niet de speler) aan welke club hij verkocht wordt. En als Real Madrid 2 miljoen Euro meer biedt dan PSV zal hij niet naar Eindhoven komen hoe graag hij dat zelf ook zou willen.
En als hij nou niet tekent (puur hypothetisch natuurlijk)?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26375491
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het zijn ook gewoon leuke stats, meer niet.
Ga jij woensdagochtend al terug naar NL PyTh? En na de wedstrijd nog de stad in of niet? Geef anders even je tel. nummer, misschien komen we elkaar in een of andere kroeg tegen, krijg je een biertje van me
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26375494
Kan me niet voorstellen dat je dit van Real zou winnen.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 20 april 2005 @ 14:48:41 #131
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26375541
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ga jij woensdagochtend al terug naar NL PyTh? En na de wedstrijd nog de stad in of niet? Geef anders even je tel. nummer, misschien komen we elkaar in een of andere kroeg tegen, krijg je een biertje van me
Wij gaan Maandagavond heen en Woensdagochtend rond een uur of 11 weer terug naar Nederland ja. Geef m'n nummer wel even via MSN anders wordt ik dadelijk door alles en iedereen hier lastig gevallen
  woensdag 20 april 2005 @ 14:48:50 #132
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26375544
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lijkt me wel dom van die zaakwaarnemers, die toch bepalen waar Robinho naar toe gaat. Als hij namelijk naar PSV vertrekt, vang je nu iets minder voor hem. Echter gaat hij hoogstwaarschijnlijk na een jaar of twee weer voor een hoop geld naar een grotere club. Dan vangen ze nog meer geld. Als Robinho naar Real gaat, is dit waarschijnlijk niet het geval..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  woensdag 20 april 2005 @ 14:48:56 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26375548
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:45 schreef cultheld het volgende:
En als hij nou niet tekent (puur hypothetisch natuurlijk)?
Dan zegt die hele horde louche figuren die hem in z'n bezit hebben dat 'ie moet tekenen, anders dan...tsja...je weet wat de laatste trend is daar in Brazilie.
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef Djekko het volgende:
Lijkt me wel dom van die zaakwaarnemers, die toch bepalen waar Robinho naar toe gaat. Als hij namelijk naar PSV vertrekt, vang je nu iets minder voor hem. Echter gaat hij hoogstwaarschijnlijk na een jaar of twee weer voor een hoop geld naar een grotere club. Dan vangen ze nog meer geld. Als Robinho naar Real gaat, is dit waarschijnlijk niet het geval..
Het gaat waarschijnlijk dus om die knurften die eigendomsrechten op 'm hebben. Verkopen ze die aan Real of PSV, dan zijn ze die kwijt natuurlijk.
pi_26375565
Tja maar in 88 was PSV ook kansloos tegen Real .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26375619
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wij gaan Maandagavond heen en Woensdagochtend rond een uur of 11 weer terug naar Nederland ja. Geef m'n nummer wel even via MSN anders wordt ik dadelijk door alles en iedereen hier lastig gevallen
Maar dat is logisch...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 20 april 2005 @ 14:54:06 #136
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26375684
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef Djekko het volgende:

[..]

Probleem is dat zaakwaarnemers vaak niet naar de toekomst kijken omdat ze verblind worden door de $$$ of ¤¤¤.
Toch zegt dat stuk in de vi mij verder helemaal niks, totdat Real zelf bekend maakt dat hij getekend heeft geef ik de moed pas op.
Als Chelsea PSV gaat helpen met het halen van Robinho zie ik nog alle kans voor ons en aangezien onze welgewaardeerde vriend Piet ook de adviseur is van Roman zie ik nog alle kansen
pi_26375996
als ik dat dus goed lees betekend dit dat we morgen met een PSV club card al mogen kopen???
pi_26376138
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:03 schreef BZ het volgende:
PSV heeft de strijd om het Braziliaanse wonderkind Robinho zo goed als zeker verloren. De Braziliaan heeft volgens de nieuwe Voetbal International namelijk al het jawoord gegeven aan het Spaanse Real Madrid, dat maarliefst twintig miljoen euro op tafel legt.

PSV had een bedrag van achttien miljoen eruo te besteden aan Robinho, maar kan niet op tegen de twintig van Real. De Eindhovenaren volgen de aanvaller al lange tijd maar tot een overgang kwam het steeds net niet, ook niet toen PSV deze winter een mondeling akkoord had met het 21-jarige talent.

Robinho zelf ontkent voorlopig alles en heeft zelfs laten weten in PSV een betere stap in zijn carriere te zien dan in Real Madrid, maar zijn zaakwaarnemers en club ruiken het vele geld waardoor de international 80% zeker naar de Madrilenen verkast. In Brazilie is het zo dat de club bepaalt wat er met haar speler gebeurd en die kiezen doorgaans dan ook voor het geld.

Toch jammer voor PSV
Ik heb nog hoop !
pi_26376284
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef PyTh het volgende:
Even wat leuks:

k ben niet zo van de bijgeloof, maar als ik dit lees....

De laatste weken worden er steeds meer overeenkomsten genoemd van het huidige voetbalseizoen met het jubeljaar van '88, waar PSV werkelijk alles won wat er maar te winnen viel.
In '88 won PSV niet alles wat er te winnen viel, de Europese Supercup en de Wereldbeker kwamen niet naar Eindhoven (was in '88 maar wel in het seizoen daarna, 88/89)
quote:
Toeval bestaat niet:
[..]

Laten we het hopen!

Toeval bestaat niet, maar in stats kun je beter niet geloven. Dat geeft alleen maar false hoop!
pi_26376298
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik heb nog hoop !
Ik ook.
pi_26376560
Ik ga straks Feyenoord - PSV kijken met 2 Feyenoord supporters
Zijn dan wel dames anders komen ze mijn huis niet in
  woensdag 20 april 2005 @ 15:26:06 #142
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26376566
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:06 schreef ASSpirine het volgende:
als ik dat dus goed lees betekend dit dat we morgen met een PSV club card al mogen kopen???
Nee vrijdag... morgen mogen de mensen met een Supporters Card .....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:27:11 #143
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26376601
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga straks Feyenoord - PSV kijken met 2 Feyenoord supporters
Zijn dan wel dames anders komen ze mijn huis niet in
gezellig... dus je gaat voetbal kijken met de dames.... ja ja
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26376665
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dat is zijn smoes om die 2 dames het huis in te krijgen
  woensdag 20 april 2005 @ 15:29:39 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26376678
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
Hij gaat proberen voetbal te kijken als er 2 vrouwen in de buurt zijn die voor Feyenoord zijn. Dan hoop ik twee dingen voor 'm:

- Dat 'ie een koptelefoon meeneemt
- Dat PSV verliest
  woensdag 20 april 2005 @ 15:30:52 #146
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26376707
Hoe het ook zij, ik ga iig naar PSV - AC Milan...

Nu nog hopen dat ze tegen die tijd nog een kans maken op de finale

Is Koné geen hele leuke spits voor psv? Het is een beetje rustig rond hem, mede waarschijnlijk door zijn mindere jaar, maar is dat juist in het voordeel van psv door hem nú te halen? Zodat hij bij psv weer de pannen van het dak speelt
  woensdag 20 april 2005 @ 15:32:58 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26376766
PSV heeft Robert, Farfan, Sibon, Vennegoor of Hesselink en - help me out here - dus het lijkt me niet erg logisch om Kone te gaan halen. PSV heeft een fysiek sterke(re) spits nodig (die ze nu juist weg gaan doen, VoH).
pi_26376795
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:30 schreef johannes1986 het volgende:
Hoe het ook zij, ik ga iig naar PSV - AC Milan...

Nu nog hopen dat ze tegen die tijd nog een kans maken op de finale

Is Koné geen hele leuke spits voor psv? Het is een beetje rustig rond hem, mede waarschijnlijk door zijn mindere jaar, maar is dat juist in het voordeel van psv door hem nú te halen? Zodat hij bij psv weer de pannen van het dak speelt
PSV wou hem huren (Vonlanten naar Roda en Koné naar PSV) maar ineens wou Roda hem alleen verkopen en dat zijn ze denk ik nog niet vergeten (en het prijskaartje ook niet)
pi_26376924
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef JaWi het volgende:
JA, of niet PyTh. Zo was het ook met het afgelopen EK en 1988 .
volgend jaar wereldkampioen

dus spider, appel en bos hebben zich al aangemeld voor de meet op 8 mei, nog meer liefhebbers?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:38:33 #150
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26376928
Voor zover ik weet wilde Roda JC alleen vrijblijvend verhuren. Vonlanthen, ok, maar PSV wilde geloof ik een optie tot koop bij die huur, terwijl het Roda JC juist was te doen om Kone in de verkoop te gooien en PSV te "gebruiken" als etalage (CL). Als je PSV dan een optie tot koop met een vast bedrag daarin geeft, dan heeft dat dus ook geen nut en kan je 'm beter zelf houden.

Wat voor PSV overigens ook goed heeft uitgepakt, want Kone is geen schim meer van wat 'ie vorig jaar was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')