Zonder foto, da's knapquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef pyl het volgende:
Jimi Hendrix?
Oepsquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef Berkery het volgende:
Je hebt die foto onlangs in RJP geplaatst![]()
Ik zweer met de hand op mijn hart dat ik 'm daar niet van herken - ik denk zelfs dat ik 'm daar niet eens gezien heb....quote:
Omdat J.S. Bach toen al dood was?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef pyl het volgende:
Ik heb een oude verzamelelpee met klassieke muziek, waarop in een begeleidende tekst wordt vermeld dat J.S. Bach en W.A. Mozart elkaar in Londen hebben ontmoet en Bach meteen het talent van Mozart herkende.
Waarom is dit absolute kolder?
Omdat Bach al dood was toen Mozart geboren werd, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef pyl het volgende:
Ik heb een oude verzamelelpee met klassieke muziek, waarop in een begeleidende tekst wordt vermeld dat J.S. Bach en W.A. Mozart elkaar in Londen hebben ontmoet en Bach meteen het talent van Mozart herkende.
Waarom is dit absolute kolder?
Juist. (Sorry Neleos, maar wanneer was Bach al dood? Toen ze elkaar ontmoetten in Londen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef lubje25 het volgende:
Ze leefden niet in het zelfde tijdsbestek?
Ja, je hebt gelijk. Dat had ik ook wel wat duidelijker kunnen opschrijven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Juist. (Sorry Neleos, maar wanneer was Bach al dood? Toen ze elkaar ontmoetten in Londen?)
Ah, de eerste die er, nota bene achteraf, in trapt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef peaceman het volgende:
Mozart is nooit in London geweest?
En bedanktquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah, de eerste die er, nota bene achteraf, in trapt...![]()
Off topic: lubje, heb ik ook; ligt niet aan jou, maar aan Wanadoo. Ik vrees dat we een tijdje geduld moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef lubje25 het volgende:
Ik wilde eigenlijk een foto plaatsen maar photobucket werktnog steeds niet mee.
Aha, dus tochquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Off topic: lubje, heb ik ook; ligt niet aan jou, maar aan Wanadoo. Ik vrees dat we een tijdje geduld moeten hebben.
Typen met 1 vinger kost me twee minuten...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef GLO het volgende:
Crazy World Of Arthur Brown – Fire
Bruce Springsteen – I’m On Fire
Bruce Springsteen/Pointer Sisters – Fire
The Move – Fire Brigade
Elmer Gantry’s Velvet Opera – Flames
Stef Bos – Vuur
De Dijk – Laaiend Vuur
Vandenberg – Burning Heart
Lucifer
Daft Punk – Burnin’
The Gun Club – Fire Of Love
The Clash – London’s Burning
The Ruts – Babylon’s Burning
Ash
Kinderen Voor Kinderen – Vuur En Vlam
Helemaal correct!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
AFI ( a fire inside)
Fireside
fIREHOSE
firehouse
earth & fire
earth, wind & fire
bruce springsteen - I'm on fire
pointer sisters - fire
crazy world of arthur brown - fire
john parr - st elmo's fire
bloodhound gang - fire water burn
berlin - like flames
bangles - eternal flame
trammps - disco inferno
johnny cash - ring of fire
Ik kijk nooit naar de url of eigenschappen van het plaatjequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, staan Theo Maassen, Paul de Munnik & Jeroen Post tegenwoordig al op AMG, die zijn steeds completer aan het worden dan zeg
Indeed! Oftewel Speedy J.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:56 schreef GLO het volgende:
Da's Jochem Paap.
Niet iedereen heeft natuurlijk zo'n gare pc als ik, bij mij moet ie altijd even laden en dus staat ook de url altijd ff onderin m'n scherm. Wijze les: nooit namen in de url zettenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de url of eigenschappen van het plaatje
Ah op die manier. Ik bedoelde trouwens niet te zeggen dat je zou spieken hoor, mocht je dat denken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft natuurlijk zo'n gare pc als ik, bij mij moet ie altijd even laden en dus staat ook de url altijd ff onderin m'n scherm.
Dat spreekt voor zichquote:Wijze les: nooit namen in de url zetten
U kent uw klassiekersquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef ranja het volgende:
Fleetwood mac - Oh well
Ik moest alleen de Easybeats even checken, maar die zijn inderdaad Australischquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
INXS
split enz
crowded house
mental as anything
kylie minoque
dannii minoque
jason donovan
easybeats
ac/dc
nathalie imbruglia
dat je er aan denktquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
mental as anything
Live it upquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat je er aan denkt
heb zelf ook nog een single van ze gehad.
Dan zou ik ook wel een hele slechte valsspeler zijn gezien de tijd die in trivia doorbreng en m'n plek op de ranglijstquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik bedoelde trouwens niet te zeggen dat je zou spieken hoor, mocht je dat denken.
ik heb ook geen idee, maar ik verdiep me er ook niet in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wel een hele slechte valsspeler zijn gezien de tijd die in trivia doorbreng en m'n plek op de ranglijst
Ik ben er trouwens ook nog steeds niet achter hoe je AMG-plaatjes kan achterhalen, dat schijnt niet zo moeilijk te zijn maar 't lukt mij niet......
Ik heb te veel vrije tijdquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee, maar ik verdiep me er ook niet in.
Dat was denk ik de eerste Australische band die hier een hit scoorde. Verder waren ze de voorloper van Flash And The Pan en was gitarist George Young de oudere broer van AC/DC's Angus & Malcolm Young.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik moest alleen de Easybeats even checken, maar die zijn inderdaad Australisch
Okquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:55 schreef GLO het volgende:
Dat was denk ik de eerste Australische band die hier een hit scoorde. Verder waren ze de voorloper van Flash And The Pan en was gitarist George Young de oudere broer van AC/DC's Angus & Malcolm Young.
Nee, helaas..deze band had een zangeres..quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef ranja het volgende:
oja, Zandvoort aan zee.... is dat niet Circus custers?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Seven into the Sea - In Tua Nua?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef ranja het volgende:
Pasadena dream band - Zandvoort
Klopt ja, maar die info was niet relevant voor wat ik wilde zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zaten ook nog 2 Hollandse emigranten in The Easybeats
blame Canada... ik bedoel Babelfishquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wist trouwens niet, dat Katwijk en Hoek van Holland in het Engels zo heetten..
Oh shit, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, ik wilde Air supply juist net bij Australie doen...nu weet ik t ff niet meer
Skid Row is niet Canadees alleen zanger Sebastian Bach en ik weet niet eens of die wel een hit hebben gehad.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Skid Row is niet Canadees alleen zanger Sebastian Bach en ik weet niet eens of die wel een hit hebben gehad.
Heart dan weer welen Simple Plan die nu in de top 40 staan ook volgens mij
Oh jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
GLO had er toch al 16...
"dan maar"...? Gaat niet van harte geloof ikquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:43 schreef ranja het volgende:
Zo, moest er weer een stuk of 5 controleren.
Glo had er 16 waarvan 1 fout.
Sack had er 12
Lewis deed alleen aan copy/paste...
nou, dan maar Glo +1
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De paniekzaaiers
Nou, omdat je wel een foute had maar niemand verder een lijst van 15 zelf maakte...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef GLO het volgende:
"dan maar"...? Gaat niet van harte geloof ik
je bent de puntjes vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Motorhead - Motorhead
Sjit, daar gaat m'n puntquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:04 schreef ranja het volgende:
Wings - Band on the run
Mac band - Roses are red
Guns 'n roses - Paradise city
City to city - The road ahead
Middle of the road - Talk of the USA
Talk talk - Living in another world
Living in a box - Living in a box
Boxtops - The letter
Letters to cleo - Little rosa
Little Eve - The loco-motion
Balen dat m'n pc zo langzaam fok draait op dit moment. Het duurde minuten voordat ik de nieuwe vraag zag. Als dit aan blijft houden dan kun je mijn lijstje beschouwen als een tvpquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:28 schreef ranja het volgende:
Mooie lijstjes ook van Captain en Bigshadow
Bedanktquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:28 schreef ranja het volgende:
Mooie lijstjes ook van Captain en Bigshadow
Dat lijkt me een stuk betere gok.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:07 schreef Berkery het volgende:
Mijn tweede, wat gerichtere, gok is Bananarama
quote:Like any decade, there were incredible musical highs and lows during the '90s — undoubtedly the lowlights being the senseless deaths of such promising artists as Nirvana's Kurt Cobain, Blind Melon's Shannon Hoon, and's
before each could fully develop their talents.
was born on February 22, 1968, in Southern California, and picked up his gift for music from his parents; his mother was a singer and his father a guitar player. Influenced by such reggae artists as Bob Marley,
picked up the guitar himself and joined his first band, Hogan's Heroes, at the age of 13.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef GLO het volgende:
Oh, de zanger van Sublime zeker?
Eet smakelijk.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Split Enz?
quote:
Ah, het was niet nodig..wel, voor pyl danquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:06 schreef pyl het volgende:
Talking Heads, Psycho Killer
ik weet nu tenminste wel waarom het bekend klonkquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, het was niet nodig..wel, voor pyl dan
pyl + 1
Yup (ik weet niet zeker of het waar is, maar ik las het ooit ergens en sindsdien moet ik er, telkens als ik zijn naam hoor, aan denken....).quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Freddy Mercury?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:09 schreef peaceman het volgende:
ik weet nu tenminste wel waarom het bekend klonk![]()
Hmm eerste plaats kan ik wel vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:47 schreef ranja het volgende:
tss dit wordt zo niks met die 2e plaatshoewel, weer een puntje erbij
Amateur...ik ben er lekker 18 gezakt sinds ik laatst mee heb gedaanquote:
ik ook niet... ben benieuwd hoe lang mijn anagrammen in het archief blijvenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet t niet
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:12 schreef Bimmel het volgende:
kan het niet horen hier dus gok ik maar op iets van de Beatles ....
is dat wel het orgineel?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
Is het The Harlem Shuffle van the Stones?
als die toch juist was geweestquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef Berkery het volgende:
Mental as anything - Live it up?
ik ga dit gewoon goed rekenen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van Bob & Earl dan..
Net zo'n makkie hè?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
waterboys - trumpets
france gall - il jouait du piano debout
mark & clark band - worn down piano
david sylvian - red guitar
miami sound machine - conga
Maar toch niet van mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En als ik vervolgvragen over ex-Emperorleden stel, krijg ik scheve gezichten.
ex watquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En als ik vervolgvragen over ex-Emperorleden stel, krijg ik scheve gezichten.
Hoe scherpquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je kunt natuurlijk wel op een drummer inslaan, maar dat maakt hem/haar nog geen muziekinstrument
Oooh, dus dan ben ik zeker de boeman?quote:
John Woodhouse - accordeonquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Deze man bespeelde ook een instrument. Wie was hij en welk instrument bespeelde hij?
[afbeelding]
quote:In 1995 haalt de dan 73-jarigezijn instrument na 15 jaar stilte nog één keer van zolder en neemt de cd Mijn mooiste Melodiën op. Het is de laatste opleving van een van de grootste amusementsmuzikanten die Nederland ooit heeft gekend. Zijn gezicht, met keurig gekamde haren en fijn snorretje, en zijn 'magic
' waren bepalend voor tal van televisieprogramma's van de AVRO en van de TROS. De Nederlandse inzendingen voor het Eurovisiesongfestival dreven jaren lang op zijn muzikaal talent.
Nee hoor, jij bent ook best liefquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oooh, dus dan ben ik zeker de boeman?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent ook best lief
Ja hoor. Helemaalquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Chino Moreno
Volgens mij heb ik in trivia meer vragen gestelt over die hoofdband dan over Black Sabbath....quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef ranja het volgende:
En als vervolgvrag zeker wat z'n hoofdband is. Ook geen idee
Not even closequote:
Een bandnaam is dat, mag ik toch hopen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Noem 2 personen waarvan Tapeworm een hobbyproject schijnt te zijn
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Een bandnaam is dat, mag ik toch hopen?
mensen, ik duik mijn bedje in![]()
Echt nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef ranja het volgende:
Slaap lekker danquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Een bandnaam is dat, mag ik toch hopen?
mensen, ik duik mijn bedje in![]()
You must be kiddin'...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef ranja het volgende:
Nee, noem maar die 2 rechter mannen op die foto...die moeten jullie allemaal kennenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:06 schreef bigshadow het volgende:
Oei, als ik nu die hoofdact noem verdien ik dan een punt![]()
Kan het nog ietsje donkerder?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hint: Hier alvast 4 van de heren....maar d'r zijn er nog zo'n 5 meer
[afbeelding]
Bij mij valt het nog wel mee met die donkerheid. Kan ze vrij goed herkennen.quote:
quote:
quote:
Well done GLO, ik heb bijna 50 punten weten te halen zonder brede muzikale kennis, dat is nog veel knapperquote:Op woensdag 20 april 2005 00:17 schreef GLO het volgende:
Heu... ik zie van die rechtermeneer nog steeds niet veel. Zal wel weer aan mijn scherm liggen...
toch knap van mij, dat ik 300+ punten heb weten te halen met het 1-vingertypsysteem, een monitor uit het jaar nul en zonder photobucket![]()
Ga jullie schamen:quote:Op woensdag 20 april 2005 00:21 schreef Neleos het volgende:
Of zijn het Baas B en Ozzy Osbourne?
die is het inderdaad nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:25 schreef Jostie het volgende:
die rechter lijkt wel op Clint Mansell, maar die zal het wel niet zijn gok ik...
Ach, dat is natuurlijk Trent Reznor van NiN, al een geruime tijd een pvdt, die linker zegt me nog steeds niksquote:Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga jullie schamen:
Meneer uiterst rechts is een half-God en had dus wat mij betreft de nieuwe paus moeten zijn....zijn eerste kennismaking met NL zou dan overigens op Rockin Park zijn
Meneer uiterst links kennen jullie ook allemaal, maar vooral als ie zichzelf rood verft of zich op het podium verstopt.....wat mijn vergissing van net weer goed praat
Jep, das er alvast eentjequote:Op woensdag 20 april 2005 00:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ach, dat is natuurlijk Trent Reznor van NiN, al een geruime tijd een pvdt, die linker zegt me nog steeds niks
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De tweede is voor de ochtendploeg, ik ben naar bedje toe!![]()
Hm, die laatste hint in combinatie met de vage schaduw die ik zie (lang haar) zou wel eens op Trent Reznor kunnen duiden dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Meneer uiterst rechts is een half-God en had dus wat mij betreft de nieuwe paus moeten zijn....zijn eerste kennismaking met NL zou dan overigens op Rockin Park zijn
Maar dan wordt dat optreden op Rockin Park van Nine Inch Nails het allereerste in Nederland??quote:Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga jullie schamen:
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De tweede is voor de ochtendploeg, ik ben naar bedje toe!![]()
Nee, hij is al vaker in Nederland geweest, 't zou zijn eerste als paus worden danquote:Op woensdag 20 april 2005 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar dan wordt dat optreden op Rockin Park van Nine Inch Nails het allereerste in Nederland??
Gaaf. Wel jammer dan dat ik hem eerst voor Ozzy aanzag.
D'r komt een hint aan, even geduldquote:Op woensdag 20 april 2005 00:38 schreef Jostie het volgende:
mijn monitor is wel OK en nog weet ik het niet. Ik wacht wel tot de volgende vraag. Tenzij er nu een inkop-hint komt omdat Sack_Blabbath naar bed wil
Ah zo. Een Rock - Paus ja. Dat zou wel verfrissend zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, hij is al vaker in Nederland geweest, 't zou zijn eerste als paus worden dan
Het zijn ze allemaal. Behalve Trent wat die was al geraden. Van deze foto is meneer linksboven ook erg bekend. En middenonder staat binnenkort op Fields of Rock.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:44 schreef Jostie het volgende:
Het is die kerel rechts boven!
Ted Parsons toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als iemand weet hoe de frontman van Prong heet dan mag die ook genoemd worden
Nee, ik zoek een ander van Prong. weet niet eens zeker of die wel de 'frontman' is, dat riep ik net maar ff voor 't gemakquote:
Waar is TSE als je d'r nodig hebt.......quote:Op woensdag 20 april 2005 00:58 schreef GLO het volgende:
Van gezicht wel ja...
Neequote:Op woensdag 20 april 2005 00:58 schreef GLO het volgende:
Is dat die gast die op FOR staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |