quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef ranja het volgende:
Pasadena dream band - Zandvoort
Klopt ja, maar die info was niet relevant voor wat ik wilde zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zaten ook nog 2 Hollandse emigranten in The Easybeats
blame Canada... ik bedoel Babelfishquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wist trouwens niet, dat Katwijk en Hoek van Holland in het Engels zo heetten..
Oh shit, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, ik wilde Air supply juist net bij Australie doen...nu weet ik t ff niet meer
Skid Row is niet Canadees alleen zanger Sebastian Bach en ik weet niet eens of die wel een hit hebben gehad.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Skid Row is niet Canadees alleen zanger Sebastian Bach en ik weet niet eens of die wel een hit hebben gehad.
Heart dan weer welen Simple Plan die nu in de top 40 staan ook volgens mij
Oh jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
GLO had er toch al 16...
"dan maar"...? Gaat niet van harte geloof ikquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:43 schreef ranja het volgende:
Zo, moest er weer een stuk of 5 controleren.
Glo had er 16 waarvan 1 fout.
Sack had er 12
Lewis deed alleen aan copy/paste...
nou, dan maar Glo +1
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De paniekzaaiers
Nou, omdat je wel een foute had maar niemand verder een lijst van 15 zelf maakte...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef GLO het volgende:
"dan maar"...? Gaat niet van harte geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |