quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:12 schreef Bimmel het volgende:
kan het niet horen hier dus gok ik maar op iets van de Beatles ....
is dat wel het orgineel?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
Is het The Harlem Shuffle van the Stones?
als die toch juist was geweestquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef Berkery het volgende:
Mental as anything - Live it up?
ik ga dit gewoon goed rekenen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van Bob & Earl dan..
Net zo'n makkie hè?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
waterboys - trumpets
france gall - il jouait du piano debout
mark & clark band - worn down piano
david sylvian - red guitar
miami sound machine - conga
Maar toch niet van mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En als ik vervolgvragen over ex-Emperorleden stel, krijg ik scheve gezichten.
ex watquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En als ik vervolgvragen over ex-Emperorleden stel, krijg ik scheve gezichten.
Hoe scherpquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je kunt natuurlijk wel op een drummer inslaan, maar dat maakt hem/haar nog geen muziekinstrument
Oooh, dus dan ben ik zeker de boeman?quote:
John Woodhouse - accordeonquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Deze man bespeelde ook een instrument. Wie was hij en welk instrument bespeelde hij?
[afbeelding]
quote:In 1995 haalt de dan 73-jarigezijn instrument na 15 jaar stilte nog één keer van zolder en neemt de cd Mijn mooiste Melodiën op. Het is de laatste opleving van een van de grootste amusementsmuzikanten die Nederland ooit heeft gekend. Zijn gezicht, met keurig gekamde haren en fijn snorretje, en zijn 'magic
' waren bepalend voor tal van televisieprogramma's van de AVRO en van de TROS. De Nederlandse inzendingen voor het Eurovisiesongfestival dreven jaren lang op zijn muzikaal talent.
Nee hoor, jij bent ook best liefquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oooh, dus dan ben ik zeker de boeman?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent ook best lief
Ja hoor. Helemaalquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Chino Moreno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |