Volgens mij heb ik in trivia meer vragen gestelt over die hoofdband dan over Black Sabbath....quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef ranja het volgende:
En als vervolgvrag zeker wat z'n hoofdband is. Ook geen idee
Not even closequote:
Een bandnaam is dat, mag ik toch hopen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Noem 2 personen waarvan Tapeworm een hobbyproject schijnt te zijn
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Een bandnaam is dat, mag ik toch hopen?
mensen, ik duik mijn bedje in![]()
Echt nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef ranja het volgende:
Slaap lekker danquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Een bandnaam is dat, mag ik toch hopen?
mensen, ik duik mijn bedje in![]()
You must be kiddin'...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef ranja het volgende:
Nee, noem maar die 2 rechter mannen op die foto...die moeten jullie allemaal kennenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:06 schreef bigshadow het volgende:
Oei, als ik nu die hoofdact noem verdien ik dan een punt![]()
Kan het nog ietsje donkerder?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hint: Hier alvast 4 van de heren....maar d'r zijn er nog zo'n 5 meer
[afbeelding]
Bij mij valt het nog wel mee met die donkerheid. Kan ze vrij goed herkennen.quote:
quote:
quote:
Well done GLO, ik heb bijna 50 punten weten te halen zonder brede muzikale kennis, dat is nog veel knapperquote:Op woensdag 20 april 2005 00:17 schreef GLO het volgende:
Heu... ik zie van die rechtermeneer nog steeds niet veel. Zal wel weer aan mijn scherm liggen...
toch knap van mij, dat ik 300+ punten heb weten te halen met het 1-vingertypsysteem, een monitor uit het jaar nul en zonder photobucket![]()
Ga jullie schamen:quote:Op woensdag 20 april 2005 00:21 schreef Neleos het volgende:
Of zijn het Baas B en Ozzy Osbourne?
die is het inderdaad nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:25 schreef Jostie het volgende:
die rechter lijkt wel op Clint Mansell, maar die zal het wel niet zijn gok ik...
Ach, dat is natuurlijk Trent Reznor van NiN, al een geruime tijd een pvdt, die linker zegt me nog steeds niksquote:Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga jullie schamen:
Meneer uiterst rechts is een half-God en had dus wat mij betreft de nieuwe paus moeten zijn....zijn eerste kennismaking met NL zou dan overigens op Rockin Park zijn
Meneer uiterst links kennen jullie ook allemaal, maar vooral als ie zichzelf rood verft of zich op het podium verstopt.....wat mijn vergissing van net weer goed praat
Jep, das er alvast eentjequote:Op woensdag 20 april 2005 00:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ach, dat is natuurlijk Trent Reznor van NiN, al een geruime tijd een pvdt, die linker zegt me nog steeds niks
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De tweede is voor de ochtendploeg, ik ben naar bedje toe!![]()
Hm, die laatste hint in combinatie met de vage schaduw die ik zie (lang haar) zou wel eens op Trent Reznor kunnen duiden dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Meneer uiterst rechts is een half-God en had dus wat mij betreft de nieuwe paus moeten zijn....zijn eerste kennismaking met NL zou dan overigens op Rockin Park zijn
Maar dan wordt dat optreden op Rockin Park van Nine Inch Nails het allereerste in Nederland??quote:Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga jullie schamen:
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De tweede is voor de ochtendploeg, ik ben naar bedje toe!![]()
Nee, hij is al vaker in Nederland geweest, 't zou zijn eerste als paus worden danquote:Op woensdag 20 april 2005 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar dan wordt dat optreden op Rockin Park van Nine Inch Nails het allereerste in Nederland??
Gaaf. Wel jammer dan dat ik hem eerst voor Ozzy aanzag.
D'r komt een hint aan, even geduldquote:Op woensdag 20 april 2005 00:38 schreef Jostie het volgende:
mijn monitor is wel OK en nog weet ik het niet. Ik wacht wel tot de volgende vraag. Tenzij er nu een inkop-hint komt omdat Sack_Blabbath naar bed wil
Ah zo. Een Rock - Paus ja. Dat zou wel verfrissend zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, hij is al vaker in Nederland geweest, 't zou zijn eerste als paus worden dan
Het zijn ze allemaal. Behalve Trent wat die was al geraden. Van deze foto is meneer linksboven ook erg bekend. En middenonder staat binnenkort op Fields of Rock.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:44 schreef Jostie het volgende:
Het is die kerel rechts boven!
Ted Parsons toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als iemand weet hoe de frontman van Prong heet dan mag die ook genoemd worden
Nee, ik zoek een ander van Prong. weet niet eens zeker of die wel de 'frontman' is, dat riep ik net maar ff voor 't gemakquote:
Waar is TSE als je d'r nodig hebt.......quote:Op woensdag 20 april 2005 00:58 schreef GLO het volgende:
Van gezicht wel ja...
Neequote:Op woensdag 20 april 2005 00:58 schreef GLO het volgende:
Is dat die gast die op FOR staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |