Ik moest alleen de Easybeats even checken, maar die zijn inderdaad Australischquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
INXS
split enz
crowded house
mental as anything
kylie minoque
dannii minoque
jason donovan
easybeats
ac/dc
nathalie imbruglia
dat je er aan denktquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
mental as anything
Live it upquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat je er aan denkt
heb zelf ook nog een single van ze gehad.
Dan zou ik ook wel een hele slechte valsspeler zijn gezien de tijd die in trivia doorbreng en m'n plek op de ranglijstquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik bedoelde trouwens niet te zeggen dat je zou spieken hoor, mocht je dat denken.
ik heb ook geen idee, maar ik verdiep me er ook niet in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wel een hele slechte valsspeler zijn gezien de tijd die in trivia doorbreng en m'n plek op de ranglijst
Ik ben er trouwens ook nog steeds niet achter hoe je AMG-plaatjes kan achterhalen, dat schijnt niet zo moeilijk te zijn maar 't lukt mij niet......
Ik heb te veel vrije tijdquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee, maar ik verdiep me er ook niet in.
Dat was denk ik de eerste Australische band die hier een hit scoorde. Verder waren ze de voorloper van Flash And The Pan en was gitarist George Young de oudere broer van AC/DC's Angus & Malcolm Young.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik moest alleen de Easybeats even checken, maar die zijn inderdaad Australisch
Okquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:55 schreef GLO het volgende:
Dat was denk ik de eerste Australische band die hier een hit scoorde. Verder waren ze de voorloper van Flash And The Pan en was gitarist George Young de oudere broer van AC/DC's Angus & Malcolm Young.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |