ok thxquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu issie goed
tip, in de sig van Noca staat de OP maker... hoef je zelf niet zo gek veel meer te doen
Ja onie waar zit die tochquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
t blijft er bijzonder uitzien al die tong avatars, jammer dat tong dit niet ziet nu
Harry heeft geen tong, daarom praat ie zo moeilijk...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:25 schreef Cruoninga het volgende:
Waar is de tong van Harry? Of hoe heet die knaap die het gepeupel buiten houdt.
of Bluezzquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
misschien dat Golfer hier in VBL wel een PIMP hier met je Tong avatar deel 1 topic open wil houden voor max. 3 dagen
Misschien ziet hij de humor er wel van indie K(n)ut van een ONZ-mod namelijk niet !
Knut heeft dan ook net zo veel gevoel voor humor als een dode duitser.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
Misschien ziet hij de humor er wel van indie K(n)ut van een ONZ-mod namelijk niet !
uit de vorige Hoolsquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Harry heeft geen tong, daarom praat ie zo moeilijk...
quote:Hee DD, heb zaterdag in Londen een AS Roma shirt gekocht (een echte en dan zonder sponsor en zonder naam + nr) voor maar liefst 7 pond !!! (tien euries !!) en ik ben er helemaal blij mee !
tis die op jouw normale avatar staat waarbij batti zijn handen naast zijn gezicht heeft (die met die oranje mouwen !!!)
Is goed lieverd, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan die mevrouw niet achterhalen voor je
Geld zat jij dus niet piepenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef DIGGER het volgende:
Moet nog even voor de vakantie 2 nieuwe banden onder m'n voiture hebben.
Kost dat 226 Eur.
Per band
Ex. Btw.
hell yeah! heel paradiso ging helemaal los, echt ge-wel-dig.quote:Rubbereend:The Presidents of the USA? dat is een hele coole band iig
Voor 2 banden koop je 3 seizoenkaarten FC Den Bosch?quote:
Ik heb aan de andere kant gezeten maar zicht is goed ondanks zo'n kutnet voor je neusquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
En DG: hoe is dat uitvak in Milaan? Is dat wat?
4quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor 2 banden koop je 3 seizoenkaarten FC Den Bosch?
Ondergetongd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar is die kutjanus van een Tong eigenlijk?
Wie 215 R45 Z rubber wil hebben, moet pijn lijden hequote:En DIGGER, dat is minder...
Ik herinner me zijn leuke uitspraak dat je eerst al je muntgeld gewoon moet afgeven, inleveren (dus zorg dat je geen muntjes hebt, alleen papiergeld) en dat als je dan iets te zuipen haalt, rustig muntgeld terug krijgt als wisselgeld.quote:En DG: hoe is dat uitvak in Milaan? Is dat wat?
Dan ben je niet goed ingelichtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Guus Meeuwis die nieuwe single van hem gewoon keihard heeft gejat van Andre Hazes. Wat een sukkel
De sleutel ligt op zn normale plekje SCHquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie die lucida in de kelder gelegd?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Guus Meeuwis die nieuwe single van hem gewoon keihard heeft gejat van Andre Hazes. Wat een sukkel
Guus heeft het in samenwerking met Andre zelf eens gezongen, en dat is nogal goed bevallen...quote:
dat kan al snel...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar kom je nu pas achter,een echte Hazes fan jij dus.
Ennuh,hij heeft hem niet gejat,het is hem gevraagd.
Hij klinkt wel beter door Guus gezongen dan door Andre zelf
Ik zeg niet dat ik een Hazes fan ben hoor. Hazes is alleen cooler dan Guusquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar kom je nu pas achter,een echte Hazes fan jij dus.
Aha.quote:Ennuh,hij heeft hem niet gejat,het is hem gevraagd.
Mwah.quote:Hij klinkt wel beter door Guus gezongen dan door Andre zelf
Ik probeerde er wat aan te doen, maar het ging helemaal verkeerd!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
VoreG doe eens iets aan je avatar...!
Ik geloof het ook eigenlijk niet maar goed
duh,dat begrijp ik,sarcasme enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een Hazes fan ben hoor. Hazes is alleen cooler dan Guus
[..]
ja hoor, ga je gang....leef je uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie die lucida in de kelder gelegd?
een frustiquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef Suijk het volgende:
Wie is Lucida?
Als in lichaamstemperatuur enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zeg niet dat ik een Hazes fan ben hoor. Hazes is alleen koeler dan Guus
Ja, lekker makkelijk weer hoor, Hazes ligt onder de grond.quote:
volgens mij was het zo dat Edwin Evers een Hazes-week in zijn programma had en dat hij een aantal nederlandse artiesten had gevraagd nrs van H6 te coverren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Guus heeft het in samenwerking met Andre zelf eens gezongen, en dat is nogal goed bevallen...
Voor Andre z'n dood hebben ze besloten dat Guus m ook nog eens zou uitbrengen, dat werd dus na zijn dood...
klopt,vervolgens mocht ie het zingen bij Andre's feestje in de arena en daarna is het uitgebrachtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens mij was het zo dat Edwin Evers een Hazes-week in zijn programma had en dat hij een aantal nederlandse artiesten had gevraagd nrs van H6 te coverren.
En dat Andre nogal te spreken was over de uitvoering van Guus (en die van Xander) en dat zo het balletje is gaan rollen.....
Ik vind ze allebij walgelijke herrie maken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef Blumchen het volgende:
Ik vind het met de piano mooier, van Guus, maar Andre zingt het wel betervind ik dan he
Ik probeer het steeds, maar vergeet het steeds....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef pfaf het volgende:
Als iedereen na z'n post eenpost, wordt het nog verwarrender....
een fok-filosoof.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef Suijk het volgende:
Wie is Lucida?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
okequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef pfaf het volgende:
Als iedereen na z'n post eenpost, wordt het nog verwarrender....
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind ze allebij walgelijke herrie maken.
coolquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Spideyman het volgende:
mogguh
[..]
hell yeah! heel paradiso ging helemaal los, echt ge-wel-dig.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Guus moet lekker zn nummer over Brabant blijven zingen
Die is helemaal OK iddquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Guus moet lekker zn nummer over Brabant blijven zingen
Knut boequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
misschien dat Golfer hier in VBL wel een PIMP hier met je Tong avatar deel 1 topic open wil houden voor max. 3 dagen
ze draaien t zelfs voor elke PSV thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat nummer draaide ze ook toen PSV door was
op zich is het nummer oke...quote:
Ja heel rustig.. wacht nog op goedkeuring van mijn opdracht...hij's er alleen ff niet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef Suijk het volgende:
Kut, sien je bent al de 10.000 voorbij. Het is weer rustig op je stage zeker?
Tja in de vorige Hools is de champagne ontkurkt...misschien is er nog 1 glaasje over ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef Suijk het volgende:
Kut, sien je bent al de 10.000 voorbij. Het is weer rustig op je stage zeker?
Altijdquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja in de vorige Hools is de champagne ontkurkt...misschien is er nog 1 glaasje over ?
ach,het is maar net hoe je het wilt horenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
op zich is het nummer oke...
Totdat ie gaat zingen "maar het mooiste aan brabant ben jij, dat ben jij..."
Dat past er toch verreweg niet in?
of zoals hij in dat andere nummer zingt......."ik tel tot 3.....................1...2....3"quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
op zich is het nummer oke...
Totdat ie gaat zingen "maar het mooiste aan brabant ben jij, dat ben jij..."
Dat past er toch verreweg niet in?
We verwachten ook geen baggerposts van jou.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:34 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben een meer kwaliteit dan kwantiteit poster.
zie deze post bijvoorbeeld![]()
in Het is een nacht zingt iequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of zoals hij in dat andere nummer zingt......."ik tel tot 3.....................1...2....3"
dat is toch t/m 3 of tot 4:?
Voor een voetbal topic posten hier wel verdacht veel miepjes. Lucida is de naam!.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
een fok-filosoof.
maar die hebben dus ook wel eens een offday.
Die vond ik idd ook altijd maar raarquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Het is een nacht zingt ie
"op de grond liggen kleren die van jou of mij kunnen zijn....."
of hij kleed zich als een vrouw, of hij ligt er met een man.
Cool. Feli nog dan he.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Altijd
Voor de Hoolers heb ik altijd nog wat over
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Die vond ik idd ook altijd maar raar![]()
"op de vloer ligt een lege fles wijn".....tis toch een lege wijnflesquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Het is een nacht zingt ie
"op de grond liggen kleren die van jou of mij kunnen zijn....."
of hij kleed zich als een vrouw, of hij ligt er met een man.
maar hij zing ook dt het lijkt of de tijd heeft stilgestaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]ook znigt ie het is 3 uur snachts en even later komt er al licht door de ramen? wtf zit ie boven de poolcirkel ofzo?
Of Guus draagt ook vrouwenkleding, t'is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"op de vloer ligt een lege fles wijn".....tis toch een lege wijnfles
"...of kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn", misschien bedoelt hij wel dat alles doorelkaar ligt
ja klopt maar t ligt allemaal op de vloerquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"op de vloer ligt een lege fles wijn".....tis toch een lege wijnfles
"...of kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn", misschien bedoelt hij wel dat alles doorelkaar ligt
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef AirRaid het volgende:
[..]
maar hij zing ook dt het lijkt of de tijd heeft stilgestaan
dus zijn wekker is gewoon kapot
Nou ja, verdacht? Voetbal bestaat voor 99,9% uit mietjes. Kronkelende toneelspelers na een trapje tegen het been. Modepopjes die het belangrijker vinden of hun haar goed zit, dan het gras op te vreten. Conceptgestuurde robotjes die niet zelf kunnen nadenken. Pabo coaches die ook op het veld nog het vak van schoolmeesterjes beoefenen. Ik heb nog tegen mensen als Advocaat, de (tank) Theo de Jong, Rinus Israel en andere kerels uit een stuk gevoetbald. Maar wij bleven niet na een tikje liggen als rollende mopsen. We stonden op. Keken vanuit een ooghoek wie de tik had uitgedeeld, en wachtten onze kans af op sportieve wraak. Moet je nu eens zien. Ik kan me voorstellen dat users als SCH juist voor die elkaar opvolgende patatgeneraties zo bijzonder warm lopen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef lucida het volgende:
[..]
Voor een voetbal topic posten hier wel verdacht veel miepjes. Lucida is de naam!.![]()
Hij stalkte mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag. Werkochtendje weer achter de rug.
Zie in de vorige hools dat er weer een nieuwe dorpsgek luisterend naar de naam Lucida de weg naar Hools had gevonden.
Denk niet dat het een langdurige gast van ons zal blijven als ie zijn postgedrag niet rap gaat wijzigen.
Die lege kruk in een warme en drukke discotheek blijft ook geinig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef DutchGooner het volgende:
Of uit Brabant;
"Ik loop hier alleen in een te stille stad,
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad,
maar de mensen die zwaaien..."
Vanwaar iedere keer dat zonnebrilletje?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef lucida het volgende:
[..]
Dream on. Nog niet eens in jouw natste dromen.![]()
ontmaagd Roelio je?quote:
Z'n pretentieuse geneuzel toch nog wát inhoud geven. Is Lucida, Ryan en Lord_Finnogiets eigen. Zij verstaan de kracht om met veel woorden niets zinnigs te zeggen, een smiley is dan de redding tot diepgang.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vanwaar iedere keer dat zonnebrilletje?
ow, vertelquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik heb nog tegen mensen als Advocaat, de (tank) Theo de Jong, Rinus Israel en andere kerels uit een stuk gevoetbald.
nee, dan wordt PSV kampioenquote:
zou je ook eens moeten doen...... mijn vrouw heeft namelijk hele mooie stringetjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja klopt maar t ligt allemaal op de vloer
dan blijft t raar dat er kleren liggen die beiden aankunnen of draag jij regelmatig de stringetjes van je vrouw?
Ik heb mijn vleugels eens wat verder uitgeslagen dan POL/WFL heb jij er iets op tegen? Jammer dan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga eens ergens anders mensen vervelen Lucida.
Zeg eens! Waar ben jij goed in?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Z'n pretentieuse geneuzel toch nog wát inhoud geven. Is Lucida, Ryan en Lord_Finnogiets eigen. Zij verstaan de kracht om met veel woorden niets zinnigs te zeggen, een smiley is dan de redding tot diepgang.
Om niet te zeer door dwaallichten zoals jij verblind te raken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vanwaar iedere keer dat zonnebrilletje?
Steekpassjes, spel openbreken met een cross, powerchord-schema's bedenken, technische stromingsleer en orale bevrediging. ( al dan niet bij vrouwen )quote:
Als je hier normaal meepost is er niets aan de hand en ben je hier, net als iedereen, welkom.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:59 schreef lucida het volgende:
Ik heb mijn vleugels eens wat verder uitgeslagen dan POL/WFL heb jij er iets op tegen? Jammer dan.![]()
Oh ja, op de middelbare school was ik de volleybal-ster van ons Lyceum.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Steekpassjes, spel openbreken met een cross, powerchord-schema's bedenken, technische stromingsleer en orale bevrediging. ( al dan niet bij vrouwen )
Dan komt het tot nu toe niet echt uit de verf. Probeer het eens over een andere boeg te gooien. Want het gaat er uiteindelijk om wie in een wedstrijd het meeste scoort. En ondanks al jouw Steekpassjes, spel openbreken met een cross, powerchord-schema's bedenken, technische stromingsleer en orale bevrediging, heb ik je dat nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Steekpassjes, spel openbreken met een cross, powerchord-schema's bedenken, technische stromingsleer en orale bevrediging. ( al dan niet bij wrouwen )
Helder.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Om niet te zeer door dwaallichten zoals jij verblind te raken?![]()
dus ga jij zeggen dat je dat als trainer van ACFU nog nooit is opgevallen, dat ik ze als bijgeloof onder mijn voetbalbroekje draagquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef AirRaid het volgende:
Bjoro ik wil jou echt niet in een string zien
Gezien mijn ontopic posts een overbodige statement?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je hier normaal meepost is er niets aan de hand en ben je hier, net als iedereen, welkom.
Mocht je echter andere intenties hebben dan verzoek ik je verder weg te blijven uit VBL.
Mooi nummer van Bløf inderdaad jaquote:
Ik ben blij dat ik altijd een andere kant op kijk danquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus ga jij zeggen dat je dat als trainer van ACFU nog nooit is opgevallen, dat ik ze als bijgeloof onder mijn voetbalbroekje draag
Scoren, hoewel ik in de A-jeugd één keer team-topscorer ben geweest, is dan ook niet mijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:04 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan komt het tot nu toe niet echt uit de verf. Probeer het eens over een andere boeg te gooien. Want het gaat er uiteindelijk om wie in een wedstrijd het meeste scoort. En ondanks al jouw Steekpassjes, spel openbreken met een cross, powerchord-schema's bedenken, technische stromingsleer en orale bevrediging, heb ik je dat nog niet zien doen.![]()
Hebben alle Zeeuwen die o met een streepje standaard op hun toetsenbord? Ik kan hem niet vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi nummer van Bløf inderdaad ja
Met jouw intellect moet je toch al gemerkt hebben dat je volstrekt offtopic gaat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef lucida het volgende:
[..]
Gezien mijn ontopic posts een overbodige statement?!![]()
alt 0248quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hebben alle Zeeuwen die o met een streepje standaard op hun toetsenbord? Ik kan hem niet vinden.
Wees er gelukkig mee. Voetbal is inderdaad een teamsport, maar zonder wilskracht, vechtlust, opofferingsgezindheid, ijzeren conditie en discipline, spelinzicht, tactisch vernuft, bravour, psychologische kennis en de absolute wil tot winnen, kun je beter aan waterballet gaan doen!...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Scoren, hoewel ik in de A-jeugd één keer team-topscorer ben geweest, is dan ook niet mijn sterkste punt.
Scoren is dan ook niet het doel, maar slechte één middel om het ultieme doel: geluk, te verwezelijken.
Ik denk het laatste! Wellicht heb je wel last van nachtblindheid, want offtopic zijn mijn posts allesbehalve.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met jouw intellect moet je toch al gemerkt hebben dat je volstrekt offtopic gaat?
Of zeil ik nu ook door de nacht heen, met mezelf als kompas?
Het denigrerend doen over waterballet siert je niet echt. Het is maar goed dat je horizonverbreding bij VBL blijft en SPT verstoken blijft van je arrogantie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Wees er gelukkig mee. Voetbal is inderdaad een teamsport, maar zonder wilskracht, vechtlust, opofferingsgezindheid, ijzeren conditie en discipline, spelinzicht, tactisch vernuft, bravour, psychologische kennis en de absolute wil tot winnen, kun je beter aan waterballet gaan doen!...![]()
Allesbehalve nachtblindheid denk ik dan op mijn beurt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik denk het laatste! Wellicht heb je wel last van nachtblindheid, want offtopic zijn mijn posts allesbehalve.![]()
Jazeker! Een zwemdiploma watertrappelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Geloof me, mensen die aan waterballet doen hebben ook alles nodig hoor...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:16 schreef lucida het volgende:
[..]
Jazeker! Een zwemdiploma watertrappelen.![]()
en dan is dit natuurlijk die ene uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef lucida het volgende:
Ik denk het laatste! Wellicht heb je wel last van nachtblindheid, want offtopic zijn mijn posts allesbehalve.![]()
oke nu kijken hoe ik dit beeld weer van mijn netvlies afklijgquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus ga jij zeggen dat je dat als trainer van ACFU nog nooit is opgevallen, dat ik ze als bijgeloof onder mijn voetbalbroekje draag
Verdwaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat Middelburg maar weer eens voor Vlissingen verruilen
Tot straks
Kom je op visite Sand??quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat Middelburg maar weer eens voor Vlissingen verruilen
Tot straks
Je kunt ook overdrijven. Ik ken geen hekel. Voetbal is een 'edel' spel. Dat er tegenwoordig wat meer komedianten en andere zakkenvullers rondlopen doet aan mijn passie voor het spel niets af.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:
lucida, als je een hekel hebt aan voetbal, wat doe je dan hier?
Nou lijk ik nu wel op Tong, maar ik kan m toch niet echt evenaren hoorquote:
Maar daar heb jij dan ook nadrukkelijk om verzocht.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dan is dit natuurlijk die ene uitzondering die de regel bevestigd
Nee helaas, moet thuis nog wat dingies doen...quote:
Ga toch weg mênquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Maar daar heb jij dan ook nadrukkelijk om verzocht.![]()
Och, je bent Tong helemaal niet, je ziet er ook zo levensecht lijkend uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou lijk ik nu wel op Tong, maar ik kan m toch niet echt evenaren hoor
en jouw passie voor het 'edele' spel bestaat uit.......quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef lucida het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Ik ken geen hekel. Voetbal is een 'edel' spel. Dat er tegenwoordig wat meer komedianten en andere zakkenvullers rondlopen doet aan mijn passie voor het spel niets af.![]()
Okequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee helaas, moet thuis nog wat dingies doen...
Ballen. Het spelletje te spelen, i.p.v. het kapot te lullen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en jouw passie voor het 'edele' spel bestaat uit.......
Gisterenavond rond 20.00 ging ik offline, vanmorgen toen ik wakker werd, was er al weer één voorbij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
de hoolsen vliegen werkelijk waar vol de laatste tijd maar vandaag gaat t wel heel snel
Lucida is de naam!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
de hoolsen vliegen werkelijk waar vol de laatste tijd maar vandaag gaat t wel heel snel
oei...onze nieuwkomer gaat bij het eerste consult direkt op de man spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef lucida het volgende:
Maar daar heb jij dan ook nadrukkelijk om verzocht.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gisterenavond rond 20.00 ging ik offline, vanmorgen toen ik wakker werd, was er al weer één voorbij.
Zullen die Tong-icoontjes werkelijk spam opwekken?
Hoi.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is hier een leuke groep en hier wordt niet gereld. Ja op zondag in de hekken van het voetbalstadion ofzo
maar het devies hier is kort en duidelijk en wordt door iedereen nageleeft...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef lucida het volgende:
Ik verkeer nog lang niet in degradatiegevaar!
![]()
waarvan?quote:
Graag niet verder op hem in gaan. Is de lol er snel genoeg weer voor hem af.quote:
Daar gaat je posts-per-dag record.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:32 schreef pfaf het volgende:
OVerigens ga ik naar de Fysiotherapie. Fijne dag verder allen.
Van deze auto geloof ikquote:
GMTAquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag niet verder op hem in gaan. Is de lol er snel genoeg weer voor hem af.
en hoolstersquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef nikky het volgende:
En voor de Hoolers onders ons...
Ook niet gaan uitlokken nu
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef nikky het volgende:
quote:
en als we nou zeggen dat hij begonquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef nikky het volgende:
het is hier tevens niet toegestaan van huis meegebrachte consumpties te nuttigenquote:
Voetbal is een (psychologisch) spel dat je moet lezen. En tevens een spel waar je in het duel de nieren van je (directe) tegenstander(s) moet proeven. Tegenstanders schakel je dus niet uit door op de man te spelen maar op de psyche. Cruyff was daar ook een meester in. Op het moment dat de concentratie bij de tegenstander(s) ook maar eventjes verslapte sloeg de man toe. Kreeg Cruyff echter een elftal tegenover zich dat zich niet door bijzaken liet afleiden, dan had hij het, ondanks zijn bijzonder talent heeel moeilijk. Een paar keer hard aanpakken en je had geen kind meer aan hem. Het enige wat hem dan nog restte was kankeren tegen de scheids, zijn medespelers enz.. Dat was natuurlijk een kolfje naar de hand van zijn tegenstanders. Zo'n Berti Vogts, liet heel duidelijk zien hoe je Cruyff op een sportieve, maar bikkelharde manier, uit de wedstrijd moest spelen. Aan die voetbalwet is nog niets veranderd. Hij die wil winnen, wint.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oei...onze nieuwkomer gaat bij het eerste consult direkt op de man spelen.
Ik kan niet nalaten te melden dat ik danig onder de indruk ben...zoniet een beetje van slag zelfs...
proficiat
He bahquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef nikky het volgende:
quote:
Best wel.quote:
Riiiiightquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef Suijk het volgende:
Nog 70 posts voordat ik aan de 10.000 kom.
Als het zo doorgaat ga ik tong nog voorbij!
Ik durf niet FOTOOOOOOOO van harriequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je al ontgroend door Harrie in ons keldertje hier?
Zo niet...kom maar even meer, dan begeleid ik je wel even naar beneden.![]()
Nu maak je me aan het blozen hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nikkyin HOOLS
Wat een prachtige dag voor Fok!
pisang ambon met 7up astu.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het is hier tevens niet toegestaan van huis meegebrachte consumpties te nuttigen
een drankje bestellen dan maar ?![]()
Harrie staat in de OPquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef nikky het volgende:
[..]Blumchen
[..]
Best wel..
[..]
Riiiiight.
[..]
Ik durf niet FOTOOOOOOOO van harrie!
[..]
Nu maak je me aan het blozen hoor!.
[..]
pisang ambon met 7up astu.
ik ben spontaan lesbie geworden.quote:
Het gaat inderdaad tering snel...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef nikky het volgende:
En post eens niet zo snel jullie..
Kan het heulemaal niet bijhouden../
wij zijn aan de tongsnelheid aangepast hier, die post sneller dan zn schaduwquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:42 schreef nikky het volgende:
En post eens niet zo snel jullie..
Kan het heulemaal niet bijhouden../
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:44 schreef Vom het volgende:
Zeg eendje, ik zit al een hele tijd te kijken naar je avater maar ik kom er maar niet uit wat dat blauwe spul is, of is het de tong imitatie van deze:?
Nee Bloem! Niet jij ook alquote:
Hey ik hoorde jou gisteren op de radioquote:
And I'm just getting startedquote:
Lik je het ook af?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:45 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz giet nog snel een pintje bier over Nikky heen![]()
![]()
ik was eerder, ik was eerderquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef Suijk het volgende:
Nog 70 posts voordat ik aan de 10.000 kom.
Als het zo doorgaat ga ik tong nog voorbij!
Kanslozer bedoel je.quote:
ik wil een bijrolquote:
Oi.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey ik hoorde jou gisteren op de radio
Ja maar kijk nou hoe lief we saampjes zijnquote:
de film wordt steeds mooier, denk ik !quote:
quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:48 schreef Bjoro het volgende:
*Pisang-uppie inschenkt en geeft
héé er zijn ook mensen die wel normaal kunnen doen als ze hier (bijna) voor het eerst zijn !
proost !![]()
Oja zo kan je het ook zienquote:
Ik denk dat Bloem maar even mee moet. Ze twijfelt namelijk over haar geaaardheidquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
*snif*....*snif*
Hey, ik rukt vers niew bloet hiero!
Harry mot gelooft ik weer aan het werruk in de kelder met een poar nieuwe hoolies.
Komt moar mee noar benede en vergeet niet om sgone onderbroeke mee te neme!
Harry herkent trouwens hoast gene ouwe hoolie meer nu al die stomme ploatjes so op elkandert lijke.i
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar kijk nou hoe lief we saampjes zijn[afbeelding]
Ey, luuster ains mienjong. zoal'g jy geine ploatje van jouwself post goa ik neit mit doe die kelder in. Dast moar aiven weet ha!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
*snif*....*snif*
Harry mot gelooft ik weer aan het werruk in de kelder met een poar nieuwe hoolies.
Harry herkent trouwens hoast gene ouwe hoolie meer nu al die stomme ploatjes so op elkandert lijke.i
Iewl.. ja..quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef Suijk het volgende:
Da's wel een leuke foto inderdaad!
bloem, wat heb je grote handen!
En ik dacht dat Harry onduidelijk wasquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ey, luuster ains mienjong. zoal'g jy geine ploatje van jouwself post goa ik neit mit doe die kelder in. Dast moar aiven weet ha!
Ach het viel niet op hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar kijk nou hoe lief we saampjes zijn[afbeelding]
Ik woon in Drenthe maar ken er dan ook geen reet van.quote:
Dat topic heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar zijn onze superhelden weer, Vest&Vest, Vest&Vest de nieuwe misdaadbestrijders
gisteren geen Fok! radio geluisterd zeker ?quote:
Ik wist niet dat dit topic "het holebi gezelligheidsclubje" was. Nu ik de gespleten tongen heb horen spreken, lijkt het mij een goed idee een aantal van die gladlikkers nog eens voor nadere inspectie aan de tand te voelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
*snif*....*snif*
Alleen toen Tong er wasquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gisteren geen Fok! radio geluisterd zeker ?
Ik kan het niet eens bij houdenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:03 schreef Lionheaad het volgende:
Hé het wordt hier steeds gezelliger. Ben je er effe niet is er ineens nog een Admin hier.
En nog niet eens chagrijnig.
*gauw twee pilsjes pakt om de rest in te halen.
Daar praten ze Frans volgens mij, Suijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef Suijk het volgende:
Da's Luxemburgs volgens mij, VoreG.
Denk ik.
jaa jaaquote:
Kom, kom, niet zo zuur.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:05 schreef Lionheaad het volgende:
Alleen die Lucida is nog steeds niet zo gezellig
Ok ik geef toe, ik heb vroeger ooit een keer geluisterd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jaa jaa
Maar toen was Nik er ook.... met een klein accent
daar praten ze alles door elkaar, dat is Duits met Frans en hier en daar een vleugje Nederlandsquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar praten ze Frans volgens mij, Suijk.
Denk ik..
Nou en dat schreef Nikky ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar praten ze alles door elkaar, dat is Duits met Frans en hier en daar een vleugje Nederlands
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
middag
lekker zeik weertje weer
Vanavond niet op fok, moeders is jarig dus onder bij het bezoek zitten
Nederlands in hetzelfde land als Duits, daar ga ik dus nooit wonen ondanks de gunstige belasting en benzine..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar praten ze alles door elkaar, dat is Duits met Frans en hier en daar een vleugje Nederlands
als je het gemiddelde hier als maatstaf neemt, huppel je lekker meequote:
Gelukkig ben ik bovengemiddeld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je het gemiddelde hier als maatstaf neemt, huppel je lekker mee
die foto had geiler gekund trouwens.......zaterdag nieuwe kansen !!!
In België is ook een duits gebied en in Nederland wordt ook duits gepraat (Achterhoek en Limburg)quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nederlands in hetzelfde land als Duits, daar ga ik dus nooit wonen ondanks de gunstige belasting en benzine..
Klein?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jaa jaa
Maar toen was Nik er ook.... met een klein accent
Komt door al die avatars..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens deze Hools gaat erg snel....
Daarom wil ik de achterhoek en limburg ook niet bij nederland hebben! En België al helemaal nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In België is ook een duits gebied en in Nederland wordt ook duits gepraat (Achterhoek en Limburg)
We hebben een hekel aan carnaval daarom ging die snel dicht, waarom gaat deze dan snel dicht?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:14 schreef rubbereend het volgende:om 12.19 ging deze hools open en hij is al bijna weer vol, alleen de carnavals hools van 2 jaar terug was sneller vol volgens mij
In Zeeland spreken ze ook de helft van het jaar Duits.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom wil ik de achterhoek en limburg ook niet bij nederland hebben! En België al helemaal niet
Wanneer waar en vooral.. met wie?quote:
Hellevoet en omstreken ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
In Zeeland spreken ze ook de helft van het jaar Duits.
Twente.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In België is ook een duits gebied en in Nederland wordt ook duits gepraat (Achterhoek en Limburg)
pascal gedraag jequote:
Gehen Sie bitte ihre mund spuhlen jah!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
In Zeeland spreken ze ook de helft van het jaar Duits.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Nikky klonk liev op de radio gisteren...
En je moest eens weten wat Blum allemaal met die grote handen kan
Wat heb jij gehoord?quote:
Mit Bier ja, gerne!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gehen Sie bitte ihre mund spuhlen jah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |