ok thxquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu issie goed
tip, in de sig van Noca staat de OP maker... hoef je zelf niet zo gek veel meer te doen
Ja onie waar zit die tochquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
t blijft er bijzonder uitzien al die tong avatars, jammer dat tong dit niet ziet nu
Harry heeft geen tong, daarom praat ie zo moeilijk...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:25 schreef Cruoninga het volgende:
Waar is de tong van Harry? Of hoe heet die knaap die het gepeupel buiten houdt.
of Bluezzquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
misschien dat Golfer hier in VBL wel een PIMP hier met je Tong avatar deel 1 topic open wil houden voor max. 3 dagen
Misschien ziet hij de humor er wel van indie K(n)ut van een ONZ-mod namelijk niet !
Knut heeft dan ook net zo veel gevoel voor humor als een dode duitser.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
Misschien ziet hij de humor er wel van indie K(n)ut van een ONZ-mod namelijk niet !
uit de vorige Hoolsquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Harry heeft geen tong, daarom praat ie zo moeilijk...
quote:Hee DD, heb zaterdag in Londen een AS Roma shirt gekocht (een echte en dan zonder sponsor en zonder naam + nr) voor maar liefst 7 pond !!! (tien euries !!) en ik ben er helemaal blij mee !
tis die op jouw normale avatar staat waarbij batti zijn handen naast zijn gezicht heeft (die met die oranje mouwen !!!)
Is goed lieverd, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan die mevrouw niet achterhalen voor je
Geld zat jij dus niet piepenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef DIGGER het volgende:
Moet nog even voor de vakantie 2 nieuwe banden onder m'n voiture hebben.
Kost dat 226 Eur.
Per band
Ex. Btw.
hell yeah! heel paradiso ging helemaal los, echt ge-wel-dig.quote:Rubbereend:The Presidents of the USA? dat is een hele coole band iig
Voor 2 banden koop je 3 seizoenkaarten FC Den Bosch?quote:
Ik heb aan de andere kant gezeten maar zicht is goed ondanks zo'n kutnet voor je neusquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
En DG: hoe is dat uitvak in Milaan? Is dat wat?
4quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor 2 banden koop je 3 seizoenkaarten FC Den Bosch?
Ondergetongd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar is die kutjanus van een Tong eigenlijk?
Wie 215 R45 Z rubber wil hebben, moet pijn lijden hequote:En DIGGER, dat is minder...
Ik herinner me zijn leuke uitspraak dat je eerst al je muntgeld gewoon moet afgeven, inleveren (dus zorg dat je geen muntjes hebt, alleen papiergeld) en dat als je dan iets te zuipen haalt, rustig muntgeld terug krijgt als wisselgeld.quote:En DG: hoe is dat uitvak in Milaan? Is dat wat?
Dan ben je niet goed ingelichtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Guus Meeuwis die nieuwe single van hem gewoon keihard heeft gejat van Andre Hazes. Wat een sukkel
De sleutel ligt op zn normale plekje SCHquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie die lucida in de kelder gelegd?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Guus Meeuwis die nieuwe single van hem gewoon keihard heeft gejat van Andre Hazes. Wat een sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |