Hij probeert de politie te bellen, de held.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:32 schreef Wrinex het volgende:
Een slechtziende superheld die zijn mobieltje niet aan de praat krijgt
Juist. Onzedigheid in het openbaar moet bestraft worden! Wat een helden!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hij probeert de politie te bellen, de held.
volgens mij vraagt hij zichzelf dat ook afquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:40 schreef Wrinex het volgende:
Rest alleen nog een vraag: Wat doet die held links in hemelsnaam?
Volgens mij loopt ie stiekem te fantaseren over die 2 lekkere meiden in het middenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij vraagt hij zichzelf dat ook af
en de ander probeert er met zn mobieltje een foto van te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:43 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Volgens mij loopt ie stiekem te fantaseren over die 2 lekkere meiden in het midden
Knap dat jij dat zo kunt veronderstellenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:44 schreef cultheld het volgende:
Die foto is volgens mij in zo'n kroeg genomen waar ik me nooit zou willen vertonen
De rukkertsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en de ander probeert er met zn mobieltje een foto van te maken
overdag rukkerts snacht koene heldenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:46 schreef Wrinex het volgende:
[..]
De rukkertsEn dat moet ons landje veilig houden van verderfelijk tuig van de richel
Het lijkt me eerder andersom aangezien het al vrij donker is op de fotoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overdag rukkerts snacht koene helden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |