ok thxquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu issie goed
tip, in de sig van Noca staat de OP maker... hoef je zelf niet zo gek veel meer te doen
Ja onie waar zit die tochquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
t blijft er bijzonder uitzien al die tong avatars, jammer dat tong dit niet ziet nu
Harry heeft geen tong, daarom praat ie zo moeilijk...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:25 schreef Cruoninga het volgende:
Waar is de tong van Harry? Of hoe heet die knaap die het gepeupel buiten houdt.
of Bluezzquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
misschien dat Golfer hier in VBL wel een PIMP hier met je Tong avatar deel 1 topic open wil houden voor max. 3 dagen
Misschien ziet hij de humor er wel van indie K(n)ut van een ONZ-mod namelijk niet !
Knut heeft dan ook net zo veel gevoel voor humor als een dode duitser.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
Misschien ziet hij de humor er wel van indie K(n)ut van een ONZ-mod namelijk niet !
uit de vorige Hoolsquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Harry heeft geen tong, daarom praat ie zo moeilijk...
quote:Hee DD, heb zaterdag in Londen een AS Roma shirt gekocht (een echte en dan zonder sponsor en zonder naam + nr) voor maar liefst 7 pond !!! (tien euries !!) en ik ben er helemaal blij mee !
tis die op jouw normale avatar staat waarbij batti zijn handen naast zijn gezicht heeft (die met die oranje mouwen !!!)
Is goed lieverd, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan die mevrouw niet achterhalen voor je
Geld zat jij dus niet piepenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef DIGGER het volgende:
Moet nog even voor de vakantie 2 nieuwe banden onder m'n voiture hebben.
Kost dat 226 Eur.
Per band
Ex. Btw.
hell yeah! heel paradiso ging helemaal los, echt ge-wel-dig.quote:Rubbereend:The Presidents of the USA? dat is een hele coole band iig
Voor 2 banden koop je 3 seizoenkaarten FC Den Bosch?quote:
Ik heb aan de andere kant gezeten maar zicht is goed ondanks zo'n kutnet voor je neusquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
En DG: hoe is dat uitvak in Milaan? Is dat wat?
4quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor 2 banden koop je 3 seizoenkaarten FC Den Bosch?
Ondergetongd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar is die kutjanus van een Tong eigenlijk?
Wie 215 R45 Z rubber wil hebben, moet pijn lijden hequote:En DIGGER, dat is minder...
Ik herinner me zijn leuke uitspraak dat je eerst al je muntgeld gewoon moet afgeven, inleveren (dus zorg dat je geen muntjes hebt, alleen papiergeld) en dat als je dan iets te zuipen haalt, rustig muntgeld terug krijgt als wisselgeld.quote:En DG: hoe is dat uitvak in Milaan? Is dat wat?
Dan ben je niet goed ingelichtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Guus Meeuwis die nieuwe single van hem gewoon keihard heeft gejat van Andre Hazes. Wat een sukkel
De sleutel ligt op zn normale plekje SCHquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie die lucida in de kelder gelegd?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Guus Meeuwis die nieuwe single van hem gewoon keihard heeft gejat van Andre Hazes. Wat een sukkel
Guus heeft het in samenwerking met Andre zelf eens gezongen, en dat is nogal goed bevallen...quote:
dat kan al snel...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar kom je nu pas achter,een echte Hazes fan jij dus.
Ennuh,hij heeft hem niet gejat,het is hem gevraagd.
Hij klinkt wel beter door Guus gezongen dan door Andre zelf
Ik zeg niet dat ik een Hazes fan ben hoor. Hazes is alleen cooler dan Guusquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar kom je nu pas achter,een echte Hazes fan jij dus.
Aha.quote:Ennuh,hij heeft hem niet gejat,het is hem gevraagd.
Mwah.quote:Hij klinkt wel beter door Guus gezongen dan door Andre zelf
Ik probeerde er wat aan te doen, maar het ging helemaal verkeerd!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
VoreG doe eens iets aan je avatar...!
Ik geloof het ook eigenlijk niet maar goed
duh,dat begrijp ik,sarcasme enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een Hazes fan ben hoor. Hazes is alleen cooler dan Guus
[..]
ja hoor, ga je gang....leef je uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie die lucida in de kelder gelegd?
een frustiquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef Suijk het volgende:
Wie is Lucida?
Als in lichaamstemperatuur enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zeg niet dat ik een Hazes fan ben hoor. Hazes is alleen koeler dan Guus
Ja, lekker makkelijk weer hoor, Hazes ligt onder de grond.quote:
volgens mij was het zo dat Edwin Evers een Hazes-week in zijn programma had en dat hij een aantal nederlandse artiesten had gevraagd nrs van H6 te coverren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Guus heeft het in samenwerking met Andre zelf eens gezongen, en dat is nogal goed bevallen...
Voor Andre z'n dood hebben ze besloten dat Guus m ook nog eens zou uitbrengen, dat werd dus na zijn dood...
klopt,vervolgens mocht ie het zingen bij Andre's feestje in de arena en daarna is het uitgebrachtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens mij was het zo dat Edwin Evers een Hazes-week in zijn programma had en dat hij een aantal nederlandse artiesten had gevraagd nrs van H6 te coverren.
En dat Andre nogal te spreken was over de uitvoering van Guus (en die van Xander) en dat zo het balletje is gaan rollen.....
Ik vind ze allebij walgelijke herrie maken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef Blumchen het volgende:
Ik vind het met de piano mooier, van Guus, maar Andre zingt het wel betervind ik dan he
Ik probeer het steeds, maar vergeet het steeds....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef pfaf het volgende:
Als iedereen na z'n post eenpost, wordt het nog verwarrender....
een fok-filosoof.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef Suijk het volgende:
Wie is Lucida?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
okequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef pfaf het volgende:
Als iedereen na z'n post eenpost, wordt het nog verwarrender....
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind ze allebij walgelijke herrie maken.
coolquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Spideyman het volgende:
mogguh
[..]
hell yeah! heel paradiso ging helemaal los, echt ge-wel-dig.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Guus moet lekker zn nummer over Brabant blijven zingen
Die is helemaal OK iddquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Guus moet lekker zn nummer over Brabant blijven zingen
Knut boequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Bjoro het volgende:
misschien dat Golfer hier in VBL wel een PIMP hier met je Tong avatar deel 1 topic open wil houden voor max. 3 dagen
ze draaien t zelfs voor elke PSV thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat nummer draaide ze ook toen PSV door was
op zich is het nummer oke...quote:
Ja heel rustig.. wacht nog op goedkeuring van mijn opdracht...hij's er alleen ff niet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef Suijk het volgende:
Kut, sien je bent al de 10.000 voorbij. Het is weer rustig op je stage zeker?
Tja in de vorige Hools is de champagne ontkurkt...misschien is er nog 1 glaasje over ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef Suijk het volgende:
Kut, sien je bent al de 10.000 voorbij. Het is weer rustig op je stage zeker?
Altijdquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja in de vorige Hools is de champagne ontkurkt...misschien is er nog 1 glaasje over ?
ach,het is maar net hoe je het wilt horenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
op zich is het nummer oke...
Totdat ie gaat zingen "maar het mooiste aan brabant ben jij, dat ben jij..."
Dat past er toch verreweg niet in?
of zoals hij in dat andere nummer zingt......."ik tel tot 3.....................1...2....3"quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
op zich is het nummer oke...
Totdat ie gaat zingen "maar het mooiste aan brabant ben jij, dat ben jij..."
Dat past er toch verreweg niet in?
We verwachten ook geen baggerposts van jou.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:34 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben een meer kwaliteit dan kwantiteit poster.
zie deze post bijvoorbeeld![]()
in Het is een nacht zingt iequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of zoals hij in dat andere nummer zingt......."ik tel tot 3.....................1...2....3"
dat is toch t/m 3 of tot 4:?
Voor een voetbal topic posten hier wel verdacht veel miepjes. Lucida is de naam!.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
een fok-filosoof.
maar die hebben dus ook wel eens een offday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |