nou ik vind het behoorlijk kansloos om mij, helemaal gezien mijn kleine bijdrage aan opmerkingen hier, ik heb niet eens zoveel gezegd hierove, de huid vol te gaan schelden op een site als partyflockquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je vindt het nog leuk ook? Het is sneu man!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zij is het nieuwe ras. Haar ogen zijn geëvolueerd om goed breedbeeldtelevisie te kunnen bekijken. Dus wat dat betreft zijn ze goed bezig.
Je wilt mij gewoon zijn. Reikhalzend kijk je uit naar mijn machtige ervaringen, mijn social skills en hoe vrouwen zich tot mij aangetrokken voelen.quote:
de foto's geven een natuurgetrouwe weergave, ik herkende haar gelijk toen ik haar een keer in het echt zagquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef faqyou het volgende:
[..]
nice
ach, misschien is ze niet zo fotogeniek, maar in werkelijkheid valt het misschien wel mee
Hehehe grapjas, nu snap ik het, jij zit hier gewoon te zieken. Niemand die zoiets zegt zoals jij hier valt serieus te nemen. Social skills, nee, ik heb een andere definitie daarvan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:28 schreef Xebrozius het volgende:
Je wilt mij gewoon zijn. Reikhalzend kijk je uit naar mijn machtige ervaringen, mijn social skills en hoe vrouwen zich tot mij aangetrokken voelen.
Wat ging er toen door je heen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de foto's geven een natuurgetrouwe weergave, ik herkende haar gelijk toen ik haar een keer in het echt zag
huh? het is niet gefotosoept????!!!11!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de foto's geven een natuurgetrouwe weergave, ik herkende haar gelijk toen ik haar een keer in het echt zag
Ook dat nog ...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Baby's met FAS hebben een slechte zuigreflex
Dood aan breedbeeldtv!quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zij is het nieuwe ras. Haar ogen zijn geëvolueerd om goed breedbeeldtelevisie te kunnen bekijken.
Ik ben blij dat jij je plaatsje in de hemel kon kopen door middel van dit topicquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:50 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben hiet potverdorie één van de weinigen die nog opkomt voor haar.
Ach gossie, jij denkt echt dat mensen alles doen uit eigenbelang, hè? Wat is er? Iets teveel gepenetreerd door de grote penis van het egoïstische gen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:52 schreef Xennia het volgende:
Ik ben blij dat jij je plaatsje in de hemel kon kopen door middel van dit topic
Ontfermt zich tenminste nog iemand om dat schaapquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:50 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben hiet potverdorie één van de weinigen die nog opkomt voor haar. Maar ook al was ze geheel alleen, de Heer zal Zich over haar ontfermen.
Nou jongen, ik moet mij sterk vergissen, maar ik geloof dat ik jou laatst in één of ander weiland ook jezelf over een aantal ooitjes aan het ontfermen was.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ontfermt zich tenminste nog iemand om dat schaap![]()
En lekker dat dat was manquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou jongen, ik moet mij sterk vergissen, maar ik geloof dat ik jou laatst in één of ander weiland ook jezelf over een aantal ooitjes aan het ontfermen was..
Vraag gewoon om haar tel. nummer dan zijn we daar ook weer klaar mee.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:50 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben hiet potverdorie één van de weinigen die nog opkomt voor haar.
Ja, maar eerst zeker je leuter nog wassen om hem te ontdoen van al dat vieze haar en die strontrestenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En lekker dat dat was man. Ik zou het zo weer doen
![]()
Daar gaat het niet om, het gaat om het principe. Maar weet je Xebro. Zal ik anders een ONZ-topic met jouw foto aanmaken? Kijken of je dat leuk vindt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:02 schreef Xebrozius het volgende:
Vraag gewoon om haar tel. nummer dan zijn we daar ook weer klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |