Eeuuuuh..quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:43 schreef milagro het volgende:
Mag ik vragen waarom je hier wel iemand op haar uiterlijk mag afzeiken en in US niet?
Maakt geen flikker uit in welk forum het staat, kasta.quote:
Joh laat die kneuzen, maak je er niet druk om....quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit in welk forum het staat, kasta.
Afzeiken is afzeiken.
In US gaan jullie al steigeren als iemand post "mwoah niet echt lekker" maar zodra het in Onzin is dan kan alles opeens wel?
beetje laf.
Ze is geen user hier. Punt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:48 schreef milagro het volgende:
Maakt geen flikker uit in welk forum het staat, kasta.
Afzeiken is afzeiken.
In US gaan jullie al steigeren als iemand post "mwoah niet echt lekker" maar zodra het in Onzin is dan kan alles opeens wel?
beetje laf.
Dus omdat iemand hier geen user is gelden die regels opeens niet?? Je mag dus gewoon iemand die hier geen user is afzeiken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze is geen user hier. Punt.
Is ze dat wel, dan zullen de foto's verwijderd worden.
En waar in godsnaam de drang vandaag komt om forumspecifieke policies toe te gaan passen in ONZ is me ook een raadsel...
Mogen er ook geen topics over Ieniemienie geplaatst worden in ONZ omdat ze niet aan de TV policy voldoen ofzo?.
al goed, Kasta.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
En waar in godsnaam de drang vandaag komt om forumspecifieke policies toe te gaan passen in ONZ is me ook een raadsel...
Mogen er ook geen topics over Ieniemienie geplaatst worden in ONZ omdat ze niet aan de TV policy voldoen ofzo?.
in principe wel ja, net zoals je ook celebs mag afzeiken, net zoals patricia de summerqueen ook afgezeikt mag wordenquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus omdat iemand hier geen user is gelden die regels opeens niet?? Je mag dus gewoon iemand die hier geen user is afzeiken?
Dat is wel een hele grote deur die je hier open zet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
oei, vanavond eens foto's maken van m'n buurvrouw.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef nossio het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote deur die je hier open zet...
als iemand geen user is mag het![]()
Jij ook milquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:55 schreef milagro het volgende:
al goed, Kasta.
je hebt gelijk, hoor.
veel plezier verder.
Geef toe, het is een briljante marketingstrategiequote:Op dinsdag 19 april 2005 10:01 schreef vdo28 het volgende:
Dus eigenlijk moet dat meisje lid worden van fok! dan kan ze ook niet meer belachelijk gemaakt worden
Daar lijkt het idd op, en daarom is het dus extra leuk om zo iemand af te zeiken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef gr8w8 het volgende:
Ziet er eigenlijk behoorlijk uit als een gevalletje FAS.
Dat alcoholsyndroom ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd op, en daarom is het dus extra leuk om zo iemand af te zeiken.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd op, en daarom is het dus extra leuk om zo iemand af te zeiken.
sorry, die moet je ff uitleggenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef gr8w8 het volgende:
Ziet er eigenlijk behoorlijk uit als een gevalletje FAS.
Anders doe je effe googlen. Dat haar mama teveel heeft gezopen tijdens de zwangerschap. Zie met name neusbrug.quote:
Och, ik ken complete orkesten met zulke mensenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:21 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik vind d'r wel stoer eigenlijk, menigeen zou met zo'n hoofd achter de geraniums gaan zitten, maar zij gaat lekker gabberen en heeft er zo te zien schijt an![]()
Waarom haal je je familie er nou bij?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, ik ken complete orkesten met zulke mensen.
je kwam me al zo bekend voorquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft US een eigen orkestquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat is FAS?quote:
Ze gaven een optreden er tijdens m'n welkomstfeest en zijn daarna blijven plakkenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft US een eigen orkest![]()
Oh, zijn dat die foto's waar je jezelf met je dronken vrienden showt!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze gaven een optreden er tijdens m'n welkomstfeest en zijn daarna blijven plakken.
Én vriendinnen héquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Oh, zijn dat die foto's waar je jezelf met je dronken vrienden showt!
Geniaal zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geef toe, het is een briljante marketingstrategie.
je kent de policy over slotjesroepers niet eensquote:
true true, ze heeft een behoorlijk feestlijst op PF staanquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:21 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik vind d'r wel stoer eigenlijk, menigeen zou met zo'n hoofd achter de geraniums gaan zitten, maar zij gaat lekker gabberen en heeft er zo te zien schijt an![]()
dj mikeymo in da house... ik sta ook nog op een flyer, zien???quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:47 schreef Redux het volgende:
http://partyflock.nl/user/130843.html wie is dat?
oh, je hebt een keer voor haar betaald?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef Da-Ali-G het volgende:
WAT EEN LELIJKE HOER!!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dj mikeymo in da house... ik sta ook nog op een flyer, zien???
Tja, misschien zijn al die feesten wel de oorzaak van dit alles. En ze is best herkenbaar, vandaar de "vrienden".quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
true true, ze heeft een behoorlijk feestlijst op PF staan
en 300+ vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |