Over pissen gesproken.....quote:
Peaceman +1quote:anne - clouseau
marlies - fischer z
domino - clouseau
Suzanne - Vof de kunst
Anne - Herman van Veen
Angie - Rolling Stones
Pamela - toto
Rosanna - toto
Suzanne - Herman van Veen
Michelle - The Beatles
Okeoke, Jessica van Allman brothers band dan
Hmm Ranja ik heb Jessie genoemd, Jessica werd genoemd door Newbie...quote:Op maandag 18 april 2005 22:30 schreef ranja het volgende:
Topic zat ineens dicht, en ik maar in het hitdossier zoeken
[..]
Peaceman +1
Jullie liepen allemaal stuk op Anne van Clouseau (tipparade).
We wachten ranja's oordeel nog even af oke?quote:
Goodie!quote:Op maandag 18 april 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb trouwens wel leuke anagrammen liggen![]()
Mag hoorquote:Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Goodie!Zou bijna mijn punt afstaan!
quote:Op maandag 18 april 2005 22:38 schreef ranja het volgende:
ik word gek van m'n eigen fout tipparade niet te noemen in de vraag
ok, newbiedoobiedoo +1 dan
Hemeltje lief.. hier ben ik zo slecht in...(oftwel heb de tactiek nog niet gevonden...)quote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welk album? (Voor het liggende streepje staat de titel)
1 JAV - H/HOP
2 F - TF/DLS
3 MM&MM - LC/RDMC
4 JN - B/O
5 D - IT/S
6 ABM - BYT/FNM
7 ILYMJ - CH/SY
8 FM - M/SM
9 ML - DTFH/DJ
10 CAD - F/T
11 RT - CH/PJ
quote:Op maandag 18 april 2005 22:41 schreef belsen het volgende:
Dat is de soundtrack van Judgement Night.
Nou ja, dat van Jessie en Jessica had ik verkeerd gezien, maar eigenlijk vond ik je eerste 10 al goed, stomme Clouseau dat die in de tipparade blijft stekenquote:Op maandag 18 april 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
Je hebt gelijk hoor ranja... bovendien kwam ik er zelf mee...
Even een vraag van de leek hier... hoe zie je dat nou?quote:Op maandag 18 april 2005 22:41 schreef belsen het volgende:
Dat is de soundtrack van Judgement Night.
Waarom heb je het dan opgezocht....snik snik....quote:Op maandag 18 april 2005 22:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, dat van Jessie en Jessica had ik verkeerd gezien, maar eigenlijk vond ik je eerste 10 al goed, stomme Clouseau dat die in de tipparade blijft steken
Ik hoorde vandaag nog op 3FM dat verhaal van die fan die helemaal geobsedeerd was door hem... schijnt dat ze in zijn huis had weten te komen en toen stond ze ineens naakt voor hem schijnt... wel geinigquote:Op maandag 18 april 2005 22:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik moet bij Anne van Clouseau altijd denken aan Barbarella..volgens mij was Koen Wauters in die tijd met 1 van die dames.
helemaal waar hahaha...quote:Op maandag 18 april 2005 22:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
hangt een beetje van de fan af
quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
helemaal waar hahaha...
on topic: het klinkt bekend...in elk geval een zangeres lijkt me...
dan moet het gerard joling zijnquote:
nou je het zegt... Scar Tissue kan het wel eens zijn!quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zit aan Red hot chili peppers te denken, maar kan er dan weer geen titel bij verzinnen.
En dat is hem ook.quote:Op maandag 18 april 2005 23:08 schreef Jostie het volgende:
[..]
nou je het zegt... Scar Tissue kan het wel eens zijn!
Dat is anders een grotere hit dan Scar tissue.quote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oh..ik zat moeilijker te denken, iets van By the way ofzo
Netjesquote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef GLO het volgende:
Hot Hot Heat
Sigue Sigue Sputnik
Jo Jo Gunne
Goo Goo Dolls
Bang Bang Bazooka
Cool. Waar was het?quote:Op maandag 18 april 2005 23:36 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zojuist naar Yamato geweest
9 drummende japanners.
trommels van bijna 2 meter hoog.
niks mis mee
Nee, de toevoeging staat niet voor niets achter het woord 'bewonderen'. De man dacht dat-ie een drumclinic voor hardhorenden gaf - hij sloeg Nance bijkans het podium af.quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef bukgeit het volgende:
Ging het optreden van La Sinatra dan niet door of was alleen die drummer er niet?
Nancy zelf was helemaal topquote:Op maandag 18 april 2005 23:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik krijg de indruk dat iedereen er was, maar dat er gewoon geen drol aan was
quote:Op maandag 18 april 2005 23:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nôh, jai benne d'r ien van Langedoik, denk?
Da's een dooie trompettist/zanger...quote:
Net zomin als bij de Ramones, waar hij een blauwe maandag in meespeelde...quote:Op maandag 18 april 2005 23:49 schreef GLO het volgende:
Mind you, 't is een bovenstebeste drummer, maar totaal niet op zijn plek hier.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ehhhmm...Clive Barker?
quote:Of was dat een horrorschrijver?
Dan heb ik iig wel eens over hem gelezen, de enige Ramone die zich niet 'Ramone' noemde toch?quote:Op maandag 18 april 2005 23:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Net zomin als bij de Ramones, waar hij een blauwe maandag in meespeelde...
Haal diequote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan heb ik iig wel eens over hem gelezen, de enige Ramone die zich niet 'Ramone' noemde toch?
Ja, dat liet-ie maar al te duidelijk merken. Het was verschrikkelijk zoals-ie tekeer ging.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar... Clem is een superdrummer. Die hoort niet negatief in het nieuws te komen.
Maar wel de eerste met Blondie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Clem Burke van Blondie?
Ai, reeds te laat.
Dat had er zeker mee te maken, maar je gaat niet met je volle verstand Nancy Sinatra-nummers helemaal dicht zitten roffelen en van ingewikkelde breaks voorzien, onderwijl goochelend met je drumsticks. Bovendien sprak zijn lichaamstaal boekdelen. Hij sloeg er werkelijk op los alsof-ie een heel bos moest omhakken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
Misschien stond gewoon het geluid niet goed afgesteld. Niet misschien, waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dus ze had net zo goed Yamato in kunnen huren?
Helemaal waar. Hij verloochende zichzelf geen moment. Maar juist daarom was hij totaal niet op z'n plaats. Maar goed, laat ik de gierend uit de bocht vliegende gitarist ook niet uitvlakken...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef ranja het volgende:
Ha, maar die slastijl en die roffels zijn nou echt zijn ding natuurlijk.
OK, als jij het zegt. ranja +1quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Punt mag wel naar ranja, die natuurlijk ook wist dat het de Blondie-drummer was.
Hm, misschien had ik het dan nog kunnen pruimen. Het resultaat was juist dat waar punk ooit tegen rebelleerde: foute stadionrock - met heel veel solo's...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef ranja het volgende:
Ha, denk je bij Nancy Sinatra lekker te kunnen relaxen, zit je ineens in een punkconcert![]()
een stel potloodventers?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:31 schreef ranja het volgende:
the Kock outs
Nou ja. Ik vind het wel goed zo hoor. Blijf aan de gang met herstellenquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:29 schreef bukgeit het volgende:
'Orchestra' vergeten achter Tokyo Ska Paradise
Loudnessquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:20 schreef ranja het volgende:
Noem 10 bands uit Japan.
liefst een beetje bekend zodat het wat makkelijker zoekt
Die verzin jequote:Op dinsdag 19 april 2005 00:56 schreef GLO het volgende:
aanvulling: Gilgamesj
Gilgamesj was een Nederlandse hardrockband uit de jaren 70. Heb ik nog zien optreden in Breda.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:58 schreef bukgeit het volgende:
Ik zie wel Gilgamesh.
Hulde. Zelfs AMG op het verkeerde been gezet.quote:
Vond ik wel leuk jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:03 schreef ranja het volgende:
JIj hebt echt de makkelijkste namen gepakt
Ach, nog 60 jaar wachten en wij zijn heer (dame) en meester(es) hier op Trivia johquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
jaren '70
Toen was ik nog niet eens in de planning
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mortiis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had lubje vanmiddag ook al last van en ik heb er de afgelopen dagen last van gehad, zit iets aardig mis bij photobucketquote:
Nee... Photobucket is sinds een week van mijn radar verdwenen, net als bij lubje en enkele anderen. Bij de meesten is de site weer in beeld gekomen, maar bij mij en lubje nog altijd nietquote:
't Kan natuurlijk ook zo zijn dat die aardige mensen van photobucket ons ook een kans willen geven bij trivia en jou daarom buiten sluitenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee... Photobucket is sinds een week van mijn radar verdwenen, net als bij lubje en enkele anderen. Bij de meesten is de site weer in beeld gekomen, maar bij mij en lubje nog altijd niet
quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Kan natuurlijk ook zo zijn dat die aardige mensen van photobucket ons ook een kans willen geven bij trivia en jou daarom buiten sluiten
Isvind?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om maar even op ex-Emperorleden voort te borduren:
Ihsahn had naast Emperor samen met zijn vrouw (hoe romantisch) nog een bad, die nog steeds bestaat. Welke band is dit?
Slaap zequote:Op dinsdag 19 april 2005 01:32 schreef bukgeit het volgende:
Niet meteen overmoedig worden, TSE.
Trust
Houdoequote:Op dinsdag 19 april 2005 01:32 schreef bukgeit het volgende:
Niet meteen overmoedig worden, TSE.
Trust
Of überhaupt nog leefdenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb ook geen idee, wist sowieso niet dat er nog Emperor-leden op vrije voeten waren
Nopequote:Op dinsdag 19 april 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
Toch nog maar een gokje: Old Man's Child?
Peccatum had ik nooit gewetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zocht Peccatum.
Iets makkelijkere dan:
Ex-Emperor lid (jawel) Samoth is een tijdje getrouwd geweest met Andrea Haugen. Deze dame maakt middeleeuwse muziek, en bracht onder andere de albums 'Volven' en 'Frigga's Web' uit.
Onder welke naam opereert zij?
Sleep tight thenquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Laat maar, ik ga maar eens een schoonheidsslaapje houden
Tot morgen!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:20 schreef GLO het volgende:
Boehoehoe...
Misschien moeten we dan idd maar gaan slapen TSE, want er is volgens mij niemand anders meer hier...
Ja mevrouwquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ohnee, jij gaat die stomme kutrebus nu raden ook!!
Ach, nacht, dus Ascaroth. Hoe kon ik u vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:25 schreef Ascaroth het volgende:
Venz code grover.
Euhm..quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hint: het eerste plaatje is een 'klinkt als' plaatje...
*Zucht*quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:35 schreef GLO het volgende:
Ineens daagt het me: Hageland Runedanz - of hoe je het ook precies schrijft.
Nou ja, die bedoel ik natuurlijk. Nu weet ik ook weer waarom ik 'Volven' ken: die heb ik zelf! Vraag me alleen niet waar...quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
*Zucht*
Vooruit dan maar: GLO + 1
Eigenlijk zocht ik Hagalaz' Runedance...
Ha, die van mij pas een uur laterquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maarreh, mijn wekker wekkert om 7.00! Truste dus!!![]()
Nee, 't Is zeker geen onbekend figuur, integendeel. Maar ik hou 't nu idd voor gezienquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:57 schreef Ascaroth het volgende:
Ik zou werkelijk geen fatsoenlijke gok kunnen uitbrengen, hoewel hij wel een bekende kop lijkt te hebben.
Als ik jou was zou ik de klamme lappen op gaan zoeken.
Hij is, lekker aan het kleuren bij The Stoogesquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:30 schreef belsen het volgende:
Is dat niet gewoon Iggy Pop in zijn slechte tijd?
Nee, die waren al eerder actief. De band die ik zoek is ook meer berucht dan beroemd, maar iedere ware rockliefhebber heeft wel het debuut of de best of in zijn platenkast...quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:47 schreef GLO het volgende:
The Doors?
Nee, die waren ook eerder en volgens mij niet Electra (maar het had gekund). Die zijn trouwens wel beroemder dan de gezochte band.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef pyl het volgende:
Velvet Underground?
Nee, die zijn Brits en waren al vier jaar eerder actief. Ik zoek een Amerikaanse band, die, net als the Stooges, afkomstig was uit Detroit Motor City.quote:
Nog voor de weggeefhint.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:55 schreef GLO het volgende:
MC5?
En ik heb de plaat niet eens in de kast staanquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Nog voor de weggeefhint.
Punt en vraag voor GLO!
Kick out the jams, motherfuckers!
Sorry pyl.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:18 schreef pyl het volgende:
Corry & de Rekels, Huilen is voor jou te laat, is er in ieder geval één van.
Edit: weet ik 'ns iets....
Zorba's Dans of zoiets. La Danse de Zorba?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Trio Hellenique is goed maar niet de titel...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Trio Hellenique is goed maar niet de titel...
Die stond er 23 weken in en nooit hoger dan 26quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:28 schreef GLO het volgende:
Roland W - Monja ?
die stond er iig heel lang in zonder ooit echt een hoge notering te hebben gehaald, maar 40 weken![]()
Hello Josephine dan toch...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef Berkery het volgende:
The Scorpions - Josephine?
Ach geef Berkery het punt maar, die heeft het harder nodig dan ik. Bovendien legde hij de connectie met Josephine, dat was mij niet gelukt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Sorry Berkery maar ben even mieren****
GLO +1
Berkery +1quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef Berkery het volgende:
The Scorpions - Josephine?
Michael Jacksonquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:11 schreef belsen het volgende:
Dat is Rancid.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:14 schreef Neleos het volgende:
Eeh. Michael Jackson toch?
Dat is goedquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:11 schreef belsen het volgende:
Dat is Rancid.
quote:Your solved feet it or the or for the or tries return or or truc or these or plaatse or head or your or if ventilates in, yes that head or your collapse themselves questions to there to but or or in or or in this or nothing
Kan er heel weinig van maken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik vind Babelfish nog steeds een prachtig gevalletje, welk nummer is hieronder door de mangel gehaald?
[..]
We hebben een winnaar!!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:50 schreef Neleos het volgende:
Of is het misschien Pixies - Where Is My Mind
Het duurde meer dan een uur voordat het kwartje viel, maar het is gevallen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:53 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
We hebben een winnaar!!!!!!
Neleos +1
Dacht ik ff makkelijk te scorenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
zal ik de eerste zijn met een lijstje
-knip-
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dacht ik ff makkelijk te scoren![]()
Jammer dat ie niet een minuutje langer is blijven zeurenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had m in de kladblok staan, maar er kwam wel net voor half twee een collega zueren
Vaak doen dit soort opsom/lijstjesvragen het 's avonds/'s nachts beter inderdaad. Maar hij was wel erg leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef Neleos het volgende:
Ik had eigenlijk wel wat meer landen verwacht. Maar ik was even vergeten dat er ook nog mensen zijn die wel moeten werken.
Ik dacht ook Portugal, maar heb het even nagekeken en het is inderdaad Canada.quote:
Sack_Blabbath +1quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rode laarsen (tegen de regen)
Een giraffe?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
wat heeft dikkertje dap gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |