Netjesquote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef GLO het volgende:
Hot Hot Heat
Sigue Sigue Sputnik
Jo Jo Gunne
Goo Goo Dolls
Bang Bang Bazooka
Cool. Waar was het?quote:Op maandag 18 april 2005 23:36 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zojuist naar Yamato geweest
9 drummende japanners.
trommels van bijna 2 meter hoog.
niks mis mee
Nee, de toevoeging staat niet voor niets achter het woord 'bewonderen'. De man dacht dat-ie een drumclinic voor hardhorenden gaf - hij sloeg Nance bijkans het podium af.quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef bukgeit het volgende:
Ging het optreden van La Sinatra dan niet door of was alleen die drummer er niet?
Nancy zelf was helemaal topquote:Op maandag 18 april 2005 23:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik krijg de indruk dat iedereen er was, maar dat er gewoon geen drol aan was
quote:Op maandag 18 april 2005 23:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nôh, jai benne d'r ien van Langedoik, denk?
Da's een dooie trompettist/zanger...quote:
Net zomin als bij de Ramones, waar hij een blauwe maandag in meespeelde...quote:Op maandag 18 april 2005 23:49 schreef GLO het volgende:
Mind you, 't is een bovenstebeste drummer, maar totaal niet op zijn plek hier.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ehhhmm...Clive Barker?
quote:Of was dat een horrorschrijver?
Dan heb ik iig wel eens over hem gelezen, de enige Ramone die zich niet 'Ramone' noemde toch?quote:Op maandag 18 april 2005 23:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Net zomin als bij de Ramones, waar hij een blauwe maandag in meespeelde...
Haal diequote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan heb ik iig wel eens over hem gelezen, de enige Ramone die zich niet 'Ramone' noemde toch?
Ja, dat liet-ie maar al te duidelijk merken. Het was verschrikkelijk zoals-ie tekeer ging.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar... Clem is een superdrummer. Die hoort niet negatief in het nieuws te komen.
Maar wel de eerste met Blondie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Clem Burke van Blondie?
Ai, reeds te laat.
Dat had er zeker mee te maken, maar je gaat niet met je volle verstand Nancy Sinatra-nummers helemaal dicht zitten roffelen en van ingewikkelde breaks voorzien, onderwijl goochelend met je drumsticks. Bovendien sprak zijn lichaamstaal boekdelen. Hij sloeg er werkelijk op los alsof-ie een heel bos moest omhakken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
Misschien stond gewoon het geluid niet goed afgesteld. Niet misschien, waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dus ze had net zo goed Yamato in kunnen huren?
Helemaal waar. Hij verloochende zichzelf geen moment. Maar juist daarom was hij totaal niet op z'n plaats. Maar goed, laat ik de gierend uit de bocht vliegende gitarist ook niet uitvlakken...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef ranja het volgende:
Ha, maar die slastijl en die roffels zijn nou echt zijn ding natuurlijk.
OK, als jij het zegt. ranja +1quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Punt mag wel naar ranja, die natuurlijk ook wist dat het de Blondie-drummer was.
Hm, misschien had ik het dan nog kunnen pruimen. Het resultaat was juist dat waar punk ooit tegen rebelleerde: foute stadionrock - met heel veel solo's...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef ranja het volgende:
Ha, denk je bij Nancy Sinatra lekker te kunnen relaxen, zit je ineens in een punkconcert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |