Nee, de toevoeging staat niet voor niets achter het woord 'bewonderen'. De man dacht dat-ie een drumclinic voor hardhorenden gaf - hij sloeg Nance bijkans het podium af.quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef bukgeit het volgende:
Ging het optreden van La Sinatra dan niet door of was alleen die drummer er niet?
Nancy zelf was helemaal topquote:Op maandag 18 april 2005 23:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik krijg de indruk dat iedereen er was, maar dat er gewoon geen drol aan was
quote:Op maandag 18 april 2005 23:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nôh, jai benne d'r ien van Langedoik, denk?
Da's een dooie trompettist/zanger...quote:
Net zomin als bij de Ramones, waar hij een blauwe maandag in meespeelde...quote:Op maandag 18 april 2005 23:49 schreef GLO het volgende:
Mind you, 't is een bovenstebeste drummer, maar totaal niet op zijn plek hier.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ehhhmm...Clive Barker?
quote:Of was dat een horrorschrijver?
Dan heb ik iig wel eens over hem gelezen, de enige Ramone die zich niet 'Ramone' noemde toch?quote:Op maandag 18 april 2005 23:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Net zomin als bij de Ramones, waar hij een blauwe maandag in meespeelde...
Haal diequote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan heb ik iig wel eens over hem gelezen, de enige Ramone die zich niet 'Ramone' noemde toch?
Ja, dat liet-ie maar al te duidelijk merken. Het was verschrikkelijk zoals-ie tekeer ging.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar... Clem is een superdrummer. Die hoort niet negatief in het nieuws te komen.
Maar wel de eerste met Blondie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Clem Burke van Blondie?
Ai, reeds te laat.
Dat had er zeker mee te maken, maar je gaat niet met je volle verstand Nancy Sinatra-nummers helemaal dicht zitten roffelen en van ingewikkelde breaks voorzien, onderwijl goochelend met je drumsticks. Bovendien sprak zijn lichaamstaal boekdelen. Hij sloeg er werkelijk op los alsof-ie een heel bos moest omhakken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
Misschien stond gewoon het geluid niet goed afgesteld. Niet misschien, waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |